quote:Op maandag 9 juni 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna
Bijna
Is ze jarig
Deze Lovely lady
Onze lieve lov
Grees niet, want dat is al een oude taart.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Grees niet, want dat is al een oude taart.![]()
Dan geef ik mezelf helemaalquote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als iemand aangeeft dat ie je leuk vindt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Sowquote:Op maandag 9 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Alweer een jaar geledenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuke en goede dag
Tevens is het morgen ook 1 jaar geleden dat ik mijn huidige woning mocht bekijken en ik wist dat die van mij werd.
Zo jij durft zegquote:Op maandag 9 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow2x beetje gemeen zijn was teveel van het goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:
Ze weet wie het zegt.quote:
Is het bondgenoten topic spoiler vrij?quote:
Je moet hem niet zijn behoefte op balkon laten doen hoor, dan denkt hij dat het mag.Lekker elk uur een rondje lopen de eerste dagen en goed belonen als er een plasje of poepje is.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is Meneer Âmbar. Hij heeft een niet geladen jachtgeweer.
Thank you (en nu verdien je wel een like)quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Thank you (en nu verdien je wel een like)
Advies is juist om hem zeker de eerste dag te laten wennen vanaf balkon, omdat er veel meer indrukken zijn. Juist met hem rondlopen kan voor ongewenste stress gaan zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet hem niet zijn behoefte op balkon laten doen hoor, dan denkt hij dat het mag.Lekker elk uur een rondje lopen de eerste dagen en goed belonen als er een plasje of poepje is.
Leuk, succes morgen
Jij niet, dat weet ik maar er komen soms ook lui langs die er nooit posten en dan het "even" mededelen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zelfs al zou ik weten wie er wint
Zou ik dat nooit in het topic zetten
Is gewoon flauw om dat wel te doen
Gewend om buiten te zijn, snap dat het niet gaat om zindelijk maar leer het daarna maar weer eens af. Geen rustig grasveldje in de buurt?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Advies is juist om hem zeker de eerste dag te laten wennen vanaf balkon, omdat er veel meer indrukken zijn. Juist met hem rondlopen kan voor ongewenste stress gaan zorgen.
Het gaat niet om zindelijkheid, maar om alle indrukken.
quote:
Aequequote:Op maandag 9 juni 2025 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Weer terug van vakantie? Lekker uitgewaaid daar zeker met dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |