Nee dat kan niet, dts blijft zoals het was. Als je nieuwe regels wil bedenk je maar een nieuw spelquote:
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van uiquote:Op maandag 9 juni 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik je al voldoende gecomplimenteerd met je UI?
van deze UI ga ik niet huilenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van ui
Een van de cabaretiers zei dat een relatie als een ui is. Je gaat er van huilen en U and I zijn ervoor nodig (of iets in die trant, je had erbij moeten zijn denk ikquote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat mocht gisteren nietquote:Op maandag 9 juni 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dts blijft zoals het was. Als je nieuwe regels wil bedenk je maar een nieuw spel
Deze UI is prima hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U and I are gonna cry?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een van de cabaretiers zei dat een relatie als een ui is. Je gaat er van huilen en U and I zijn ervoor nodig (of iets in die trant, je had erbij moeten zijn denk ik)
alsof jij je daar iets van aantrektquote:Op maandag 9 juni 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
We hoeven nog niet naar bed van onze God
Jawel toch? Alleen er waren nog geen goede ideeën dacht ik.quote:
Ik luister altijd naar @SwJ , maar dan ook echt altijd /squote:
Wel alleen original content dan.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien kunnen we in nachtbagger een puntentelling aan de tettenpics toekennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |