Of hij h eeft nachtdienst gehad?quote:
Nou Ambar maakt zich nu nog niet druk, die heeft geen idee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:44 schreef maily het volgende:
[..]
JIJ vind t doodeng?
Wat denk je van AMBAR ... die moet met t vliegtuig mee![]()
Naar een vreemd land, naar een vreemd mens ...
Volgens mij welquote:
Lekker ben al aan de volgende bezigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben net een bakkie aan het zetten
Ik ben net gedoucht en beneden.quote:
Meestal ben je dan wel vroeg, maar is het voor hem laatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan ook best wel vrij laat worden soms!
Lekker alles op je gemakje doen, lekker tochquote:
Ow heeft ze een Somalische prins ontmoet op het internet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het mag een beetje eng zijn, maar je kunt Ambar daarna wel knuffelen
Die heeft best in de gaten dat er iets aan het gebeuren is hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou Ambar maakt zich nu nog niet druk, die heeft geen idee.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker alles op je gemakje doen, lekker toch
Een hondquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heeft ze een Somalische prins ontmoet op het internet?
Echte liefde; het bestaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heeft ze een Somalische prins ontmoet op het internet?
Het beest krijgt een luxe leven zo te lezen wat er allemaal is aangeschaftquote:
Haha ja dat soort dingen komen wel vaker langs, maar dit is wel een heel extreem geval zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Echte liefde; het bestaat
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijn
Ja triest he, en je kan als kind zijnde niets omdat je moeder zelf beslissingen kan maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Echte liefde; het bestaat
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijn
Hij moet wennen. Gaat goedkomen. Je hebt je goed voorbereid en ingelezen. Nu is het gewoon aan elkaar wennen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Meeste honden snappen het concept asiel en zijn vaak best blij als ze niet meer in eentje zitten.
Wat ik eng vind? Alles dat komt kijken nadat ik hem ophaal. Wat als het niet klikt? Wat als ik de slechtste hondenmoeder ter wereld ben?
Wat als alleen maar loopt te janken?
Hoe is het met jou liefdesleven?quote:
Niet stressen, die klik zal er echt wel zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Meeste honden snappen het concept asiel en zijn vaak best blij als ze niet meer in eentje zitten.
Wat ik eng vind? Alles dat komt kijken nadat ik hem ophaal. Wat als het niet klikt? Wat als ik de slechtste hondenmoeder ter wereld ben?
Geduld, maar dat komt goedquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja komt vast goed, zo beestje voelt gelijk of je van dieren houdtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet stressen, die klik zal er echt wel zijn!
In het begin zal het best wat onwennig zijn; gewoon ruimte geven maar uiteraard zelf wel open staan voor contact.Stapje voor stapje speelsgewijs wat contact leggen.
Maar ik denk dat het beest je waarschijnlijk zwaar kwispelend helemaal af zal gaan lebberen van blijdschap hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |