Oh haha.. dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan joh 😂
We rijden rond een uur of 11
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:lovely![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen en liggen, niet te veel zittenHangt van zithouding af, rekken en oefeningen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Vanavond nog wel je lievelings eten en een beetje taart?quote:
Hier wil ik wel even op inhaken. Ik heb de diagnose adhd en autisme pas op latere leeftijd gekregen. Je hebt gelijk als je zegt dat je die twee prima zonder medicatie kan opvangen / handelen, als je maar wel handvatten krijgt / hebt om je leven er op in te richten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen leven al eeuwen met adhd en autisme. Alleen de afgelopen decennia moet iedereen daarvoor aan de medicatie. Prima als het echt je leven beter maakt.
Het geeft mij ook het idee dat ADHD en autisme iets is wat gefixt moet worden.
Wat an sich grappig is en raar, want in hetzelfde rijtje van neuro diversiteit hoort bijvoorbeeld ook dyslexie, dyscalculie, hoogsensitiviteit, beelddenkers. Maar die wordt weinig aangepraat aan medicatie.
Taart eet ik zondagquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vanavond nog wel je lievelings eten en een beetje taart?
Zingt meequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Er is er een jarig hoeraa hoeraa en daarom zingen wij blij blij blij
Zij leve lang hoera hoera, zij leven lang hoera hoera![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel origineel en beter dan kree of mario spam
Je hebt een hoop op je bordjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier wil ik wel even op inhaken. Ik heb de diagnose adhd en autisme pas op latere leeftijd gekregen. Je hebt gelijk als je zegt dat je die twee prima zonder medicatie kan opvangen / handelen, als je maar wel handvatten krijgt / hebt om je leven er op in te richten.
Anders is het met angst / dwang / ptss en depressie. Daar slik ik nu sertraline voor, en dat werkt, afgezien van een aantal bijwerkingen, gelukkig goed.
Dikke knuffel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:42 schreef DJMO het volgende:
Een beelddenker ben ik btw ook. Fotografisch geheugen ook. Hoogsensitief weet ik niet, al voel ik vaak wel dingen aan en sluit ik me vaak af om niet andermans problemen te absorberen waardoor ik geen ruimte meer heb voor m'n eigen shit. (daarom werkt therapie in groepsverband dus ook absoluut niet voor mij).
Ik b en niet hooogsensitief maar een held geweest om mij in problemen van andere te verdiepen en die mensen te helpen zodat ik mijn pjn door dingen die gebeurd zijn lekker weg kon stoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:42 schreef DJMO het volgende:
Een beelddenker ben ik btw ook. Fotografisch geheugen ook. Hoogsensitief weet ik niet, al voel ik vaak wel dingen aan en sluit ik me vaak af om niet andermans problemen te absorberen waardoor ik geen ruimte meer heb voor m'n eigen shit. (daarom werkt therapie in groepsverband dus ook absoluut niet voor mij).
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, je bent jarig vandaag. Van harte gefeliciteerd
Lijkt mij niet fijnquote:
Ah echt, dat lijkt mij dan ook niet fijn..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet fijn
Wat ik wel had, maar dat is over, was dat als ik in een winkel was of ergens waar het druk was allerlei pijntjes van mensen kreeg.
Heb er nu vrijwel geen last meer van. Wel als iemand aan belt en ik doe op en en die persoon zit niet goed in zijn vel of is sjaggie dan voel ik dat gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah echt, dat lijkt mij dan ook niet fijn..
Wel dat ik niet tegen te drukke omgeving kan, al is t wel iets minder geworden
Herkenbaar idd..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nu vrijwel geen last meer van. Wel als iemand aan belt en ik doe op en en die persoon zit niet goed in zijn vel of is sjaggie dan voel ik dat gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |