Wat ben je vroeg. Slecht geslapen?quote:
O gezellig, als ik dat had geweten was ik eerder hier gekomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja werd rond half vier of zo wakker.
Oeps, bedgeheimen worden hier gedeeldquote:
Morgen Marioquote:
eerst nog een tijd Netflix gekeken toen hier eens komen kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, als ik dat had geweten was ik eerder hier gekomen.
Ben tegenwoordig niet meer zo snel in de ochtend, 9 van de 10x is er toch niemand ergens te bekennen
Ja heb ik ook Netflix gekeken maar dat begint mij toch wel te vervelen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerst nog een tijd Netflix gekeken toen hier eens komen kijken.
Niet, dacht altjid wle dat jij niet voor een gat te vangen wasquote:Op maandag 9 juni 2025 06:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet deel is een vrouw.
Morguh GGquote:
Ja, ik werd half zeven wakker, zonder wekker. Nu beneden aan de koffiequote:Op maandag 9 juni 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Lekker toch, een keertje niet zo vroeg wakker.
Lekker toch, alles op zijn gemakjequote:Op maandag 9 juni 2025 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik werd half zeven wakker, zonder wekker. Nu beneden aan de koffieen langzaam opstarten.
Ik wordt al beroerd als ik er aan denkquote:
30 graden vrijdag, volgens de weer-app.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wordt al beroerd als ik er aan denk
Hier gaf hij gisteren 34 graden aan voor zaterdagquote:Op maandag 9 juni 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
30 graden vrijdag, volgens de weer-app.
Mij hoor je niet klagen, maar ik kan me goed voorstellen dat het geen pretje is. Ik hoop dat jij je huis goed koel kunt houden. Je hebt geen blinds meer voor je ramen?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaf hij gisteren 34 graden aan voor zaterdag
Nee, ik heb de plisse er af, maar ik heb nog wel screensquote:Op maandag 9 juni 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen, maar ik kan me goed voorstellen dat het geen pretje is. Ik hoop dat jij je huis goed koel kunt houden. Je hebt geen blinds meer voor je ramen?
Kun je misschien naar een van de kinderen toe (als die airco in huis hebben)?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb de plisse er af, maar ik heb nog wel screens
Ik kan er heel slecht tegen i.v.m. mijn longen. Iedere geweging ontneemt je de adem.
Dat heb ik nu trouwens ook hoor door al het vocht
Maar goed de ventilator staat klaar.
Ik baal van de zomermaanden omdat je dan in huis alles donker hebt door dat je alles dicht houdt en die warmtje ja die is ook ellendeGeef mij de winter maar
Dan moet ik naar Arnhem, mag wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je misschien naar een van de kinderen toe (als die airco in huis hebben)?
Morguh KWquote:
Ja SwJ zal wel lekker uitslapen, tis weekendquote:
Het is maandag. Maar tweede pinksterdag dus wel een beetje weekend.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja SwJ zal wel lekker uitslapen, tis weekend
Ja, ik vermoed dat hij ook vrij is van zijn werk. Gisteren was het ook laat open.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is maandag. Maar tweede pinksterdag dus wel een beetje weekend.
Morguh Moon En hoe was je vakantie?quote:
Fijn, had je een beetje geluk met het weer?quote:
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezetenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, had je een beetje geluk met het weer?
O kijk gelukkig maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezeten
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
Was gisteren zo moe dat ik zittend in slaap viel
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.
Haha ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehad
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uitquote:Op maandag 9 juni 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja.
Jij ook lekker geslapen vannacht?
Hey Mutskequote:
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zware aanval gehad. Misschien teveel adrenaline.
Heb het vooral in stress situaties
Oei wat vroegquote:Op maandag 9 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uit
O ben er meestal al eerder uit, dus dit was wel lekker hoor.quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ik heb er maar 1 gedronken.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?
quote:
Nee, ik bedoel niet dat drankje, maar ik doell meer op de drukte van dat evenement. Te veel prillelsquote:Op maandag 9 juni 2025 09:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gedronken.
Deels, verder persoonlijk
Waar?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:20 schreef DJMO het volgende:
Wat een shithole hier zeg
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Krijgt ze nogquote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En je vriendin lekker verwend gisteren met cadeaus?
Wat in het vat zit verzuurd nietquote:Op maandag 9 juni 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgt ze nog
Wel leuke aardigheidjes gehad
Op de PAAZ. Falend inkoopbeleid. Bij het bestellen van brood waren ze even vergeten dat het Pinksteren is, dus het witbrood was finaal op. En aangezien ik geen bruin brood eet, ben ik maar een zak witte bolletjes gaan halen bij de Albert Heijn.quote:
Bwah dat viel best mee omdat buiten.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet dat drankje, maar ik doell meer op de drukte van dat evenement. Te veel prillels
Dat is zeker lief van je, dom dat ze daar niet aangedacht hebben.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de PAAZ. Falend inkoopbeleid. Bij het bestellen van brood waren ze even vergeten dat het Pinksteren is, dus het witbrood was finaal op. En aangezien ik geen bruin brood eet, ben ik maar een zak witte bolletjes gaan halen bij de Albert Heijn.
En omdat ik weet dat er meer mensen zijn die liever wit dan bruin brood eten heb ik ook maar twee hele witbroden meegenomen, eentje voor de gesloten afdeling en eentje voor de open afdeling.
Was niet nodig geweest volgens de begeleiding, maar ze vonden het wel ontzettend lief van me
O, ni et meer een hele dag?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bwah dat viel best mee omdat buiten.
De klets/adrenaline kwam na het evenement omdat ik nog met de trein naar huis moest.
Nieuwe regeling van begeleid werk is veranderd. 9u tot 13u en namiddag mobiele ondersteuning thuis.
Gaat pas in na de 1ste augustus dacht ik.
Jammer. Je was zo blij.quote:
Nopequote:
Maar goed, je moet doen wat haalbaar voor je is, en als het niet kan is het maar goed dat ze het niet doen.quote:
quote:
Hoi dotquote:
Hey Drakin, hoe is het met je rug?quote:
Gaat heel goed vooruit, vandaag ga ik zonder pijnstillers proberenquote:
O dat is fijn, dan heeft het toch nog wel een paar dagen geduurd.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat heel goed vooruit, vandaag ga ik zonder pijnstillers proberen
Mag niet als je 12 bentquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit nu in KPD. Heb je geen toegang daar?
Ik kan hem wel een kloon verkopen die geboren is in 1998 en 50 post heeft gemaakt in dat spellen forumquote:
nee, blijkbaar nietquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit nu in KPD. Heb je geen toegang daar?
En ik maar zoeken...quote:Op maandag 9 juni 2025 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven ook alles, zelfs als je ze verteld dat DTS nu in KPD zit
Je kan daar iig wel wat scoren, en ik dacht dat iedereen daar in de sc zat.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven ook alles, zelfs als je ze verteld dat DTS nu in KPD zit
Ik kom er wel geregeldquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan daar iig wel wat scoren, en ik dacht dat iedereen daar in de sc zat.
Ik was er in de eerstequote:
Ja dat is een heel verhaal. Iemand liep constant te zieken ergens in een rls sc over hoe geweldig ze het had met iemand in KPD om een andere user jaloers te maken. Yvonne was het ook wel wat zat, APK heeft toen een sc geopend en we mochten er allemaal in. Ik heb dus ook nooit toestemming hoeven vragen. Ik heb 10 posts daarhttps://forum.fok.nl/topic/1128973/1/50#p56939745quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een heel verhaal. Iemand liep constant te zieken ergens in een rls sc over hoe geweldig ze het had met iemand in KPD om een andere user jaloers te maken. Yvonne was het ook wel wat zat, APK heeft toen een sc geopend en we mochten er allemaal in. Ik heb dus ook nooit toestemming hoeven vragen. Ik heb 10 posts daarhttps://forum.fok.nl/topic/1128973/1/50#p56939745
SC numero UNOquote:
DTS is een warm bad vol liefde, haal je de punten weg is iedereen foetsiequote:
Ja toch? Het familie nest is niks waard zonder puntjes.quote:
Het is een beetje rebelse staking, kree niet hoor die had weekenddienst dan zie je hem ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 01:20 schreef Grotetijd het volgende:
Dat blijkt. Want degene die net doen alsof ze er niet alleen voor de punten zitten maar óók gewoon willen praten zijn hier niet te zien. Maar degene die er komen om te chatten en de punten niet boeien zitten hier wel.
Ja dat schiet ook op.quote:
Nee maar het is wel typisch. DTS gaat op slot, en hoewel iedereen er gepikeerd over doet gaan ze ook niet mee naar deze SC om gewoon verder te gaan waar ze gebleven waren minus het bolken (want ook de gepikeerde DTSers hebben ook normale gesprekkenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een beetje rebelse staking, kree niet hoor die had weekenddienst dan zie je hem ook niet
Ach. Pinnenmutske, neem het haar niet kwalijk. Blub.quote:
Dit bevestigt toch gewoon wat men altijd zegt? DTS is geen SC en het is meer dan een spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 01:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar het is wel typisch. DTS gaat op slot, en hoewel iedereen er gepikeerd over doet gaan ze ook niet mee naar deze SC om gewoon verder te gaan waar ze gebleven waren minus het bolken (want ook de gepikeerde DTSers hebben ook normale gesprekkensoms)
Kree is Kree dat zal welDie zie je soms weken niet en dan opeens dagen achter elkaar.
Het gros wat er niet voornamelijk zit voor de punten is ook snachts niet aanwezig in DTS. Dus die aanname kun je het beste gewoon stoppen daar waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 01:20 schreef Grotetijd het volgende:
Dat blijkt. Want degene die net doen alsof ze er niet alleen voor de punten zitten maar óók gewoon willen praten zijn hier niet te zien. Maar degene die er komen om te chatten en de punten niet boeien zitten hier wel.
Het klagen dat er hier niemand is in de vroege ochtend is wel wat apart, je kan zelf ook iets posten. Als niemand dat doet krijg je natuurlijk ook geen antwoord. En ik weet dat er (DTS) users zijn die tussen 00:00 en 06:00 wakker zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 02:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gros wat er niet voornamelijk zit voor de punten is ook snachts niet aanwezig in DTS. Dus die aanname kun je het beste gewoon stoppen daar waar de zon niet schijnt.
Ik was aan het slapenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 01:20 schreef Grotetijd het volgende:
Jaloers op slaapquote:
GGquote:
Maantje!quote:
Ze is er weerquote:
Ff wennen aan weer thuis te zijn, maar wel fijnquote:
Ahwquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja even de gezellige mensen opzoeken![]()
Hey Jussiequote:
Duurt nog iets meer dan een uurtjequote:
Dotjequote:
Morguh Stig,quote:
Ook weer wakker?quote:
Ohja, altijd even wennen weer. Had ik ook laatst na m'n vakantie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ff wennen aan weer thuis te zijn, maar wel fijnHet gewone leven is weer begonnen
![]()
Hoe issie met Jus?
Ja al langquote:
Mooizoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, altijd even wennen weer. Had ik ook laatst na m'n vakantie.
Maar wel lekker gehad?
Ja hier gaat ie goed hoor
Die is opgegetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar leuk je weer te zien.Gelukkig ben niet @:Speklap3000 die ineens pleitte is
Vast er waren heel wat vrouwen die graag aan hem wilde knabbelenquote:
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast er waren heel wat vrouwen die graag aan hem wilde knabbelen
Wel veiligquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo'n helm is wel lastig knabbelen denk ik
Ja dat geloof ik graag, vrouwen knabbelen nu eenmaal graag een een helmquote:
Ja, jij kan er geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, vrouwen knabbelen nu eenmaal graag een een helm
Dat is een andere helm Dotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, vrouwen knabbelen nu eenmaal graag een een helm
Ik weet het, helaas. Alleen blijft er zo weinig over moet met zoveel delenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, jij kan er geen genoeg van krijgen
O zit ik aan de verkeerde helm te knabbelenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zit ik aan de verkeerde helm te knabbelen
Sowieso want niet de mijnequote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zit ik aan de verkeerde helm te knabbelen
We maken ze niet wijzer dan ze zijn Stigquote:
Alles met beleid Lovelyquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:17 schreef Lovely het volgende:
Beetje hard wel zo'n helm
Straks kies of tand stuk
Dotje is heel lief hoorquote:
Jaaaaaaquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Maar jij bent ook een lieve Lovelyquote:
Jij een lieve Stigkequote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een lieve Lovely
Het vrouwtje van de radio?quote:
Lovely FMquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het vrouwtje van de radio?
quote:
quote:
Lovelyquote:
quote:
Ah dacht dat je gewoon in dts door zou blijven postenquote:
Oja, dit topic doet het primaquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
Subtiele kick. Ik wist niet dat dit topic nog bestond
Zo is hij wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dacht dat je gewoon in dts door zou blijven posten
quote:Sorry, something went wrong
Item does not exist. It may have been deleted by another user.
Bekende fout wel jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef devzero het volgende:
Iemand stuurt je een link naar een document in een sharepoint site en dan krijg je deze fout
[..]
Nee mag niet dus dat zou ik nooit doen mevrouwtjequote:Op woensdag 11 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dacht dat je gewoon in dts door zou blijven posten
Nou zegquote:
Iemand die altijd door slotjes heen post, dat moge duidelijk zijnquote:
De beruchte "Verslag versie 1.0.docx" wat dan "Verslag versie 1.0.definitief.docx" wordt....quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bekende fout wel ja
Of naja wij sturen links naar bestanden op gedeelde netwerkschijven, maar als iemand de bestandsnaam of opslaglocatie aanpast dan werken die links dus ook niet meer
quote:
ALTIJD zei ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iemand die altijd door slotjes heen post, dat moge duidelijk zijn
Ok, niet altijd.quote:
Haal het zelf maar wegquote:
Mn vinger hangt al boven de TR knopquote:
Niet echt actief geloof ikquote:
Nou, als je het mij vraagt....quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit te twijfelen. Zal ik aan de cola blijven of even een glas wijn pakken?
Ja weer niet hequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, weer sp3c die niet iets te snel post
Omdat het stikt van de dt-nazi's natuurlijk.quote:
quote:
pak jij maar colaquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit te twijfelen. Zal ik aan de cola blijven of even een glas wijn pakken?
Et tu????quote:
Ik heb al colaquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
pak jij maar cola
geef mij dat wijntje maar, of geef het aan @:MizzezAmy
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb al cola
Dus een wijntje voor jou!
Oeh laat thuis, leuke date gehad?quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net thuis dus ff laatste en dan slapen hoor.
Dan is het tijd voor een schaaltje yoghurt! Of een ontbijtdrankjequote:
Dat klinkt me te gezondquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een schaaltje yoghurt! Of een ontbijtdrankje
balen ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jup, weet niet wat ik met mezelf aan moet vandaag
Al bekend met:quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
Dit onderdeel van het spel snap ik niet zo.
?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:21 schreef SwJ het volgende:
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette![]()
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.![]()
Wat moet ik 's nachts dan doen?![]()
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.![]()
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Ja moet wel hequote:Op woensdag 11 juni 2025 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
balen ....
niet te lang meer opblijven en morgen met een schone lei beginnen?
Leuk! Ik ben ook ooit naar 013 geweest! Naar Floor Jansen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk naar 013 geweest jaNaar King Diamond, dat kent @:devzero vast ook nog wel
Was een glapje van zwab.quote:
Da's hele specifieke metal, niet bepaald Floor Jansen, al zou zij zelf het wel kunnen waarderen denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben ook ooit naar 013 geweest! Naar Floor Jansen.
King Diamond zegt me niets
Nee net gegevenquote:
Ah had jou niet echt voor een metalfan gehouden. @devzero ook niet trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's hele specifieke metal, niet bepaald Floor Jansen, al zou zij zelf het wel kunnen waarderen denk ik
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah had jou niet echt voor een metalfan gehouden. @:devzero ook niet trouwens
Maar ja ik heb dan ook 0 mensenkennis
Ga je weerquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb dan ook al ff geen lang haar meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |