Fijn, had je een beetje geluk met het weer?quote:
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezetenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, had je een beetje geluk met het weer?
O kijk gelukkig maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezeten
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
Was gisteren zo moe dat ik zittend in slaap viel
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.
Haha ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehad
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uitquote:Op maandag 9 juni 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja.
Jij ook lekker geslapen vannacht?
Hey Mutskequote:
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zware aanval gehad. Misschien teveel adrenaline.
Heb het vooral in stress situaties
Oei wat vroegquote:Op maandag 9 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uit
O ben er meestal al eerder uit, dus dit was wel lekker hoor.quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ik heb er maar 1 gedronken.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |