Fijn, had je een beetje geluk met het weer?quote:
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezetenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, had je een beetje geluk met het weer?
O kijk gelukkig maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezeten
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
Was gisteren zo moe dat ik zittend in slaap viel
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.
Haha ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehad
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uitquote:Op maandag 9 juni 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja.
Jij ook lekker geslapen vannacht?
Hey Mutskequote:
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zware aanval gehad. Misschien teveel adrenaline.
Heb het vooral in stress situaties
Oei wat vroegquote:Op maandag 9 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uit
O ben er meestal al eerder uit, dus dit was wel lekker hoor.quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ik heb er maar 1 gedronken.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?
quote:
Nee, ik bedoel niet dat drankje, maar ik doell meer op de drukte van dat evenement. Te veel prillelsquote:Op maandag 9 juni 2025 09:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gedronken.
Deels, verder persoonlijk
Waar?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:20 schreef DJMO het volgende:
Wat een shithole hier zeg
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Krijgt ze nogquote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En je vriendin lekker verwend gisteren met cadeaus?
Wat in het vat zit verzuurd nietquote:Op maandag 9 juni 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgt ze nog
Wel leuke aardigheidjes gehad
Op de PAAZ. Falend inkoopbeleid. Bij het bestellen van brood waren ze even vergeten dat het Pinksteren is, dus het witbrood was finaal op. En aangezien ik geen bruin brood eet, ben ik maar een zak witte bolletjes gaan halen bij de Albert Heijn.quote:
Bwah dat viel best mee omdat buiten.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet dat drankje, maar ik doell meer op de drukte van dat evenement. Te veel prillels
Dat is zeker lief van je, dom dat ze daar niet aangedacht hebben.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de PAAZ. Falend inkoopbeleid. Bij het bestellen van brood waren ze even vergeten dat het Pinksteren is, dus het witbrood was finaal op. En aangezien ik geen bruin brood eet, ben ik maar een zak witte bolletjes gaan halen bij de Albert Heijn.
En omdat ik weet dat er meer mensen zijn die liever wit dan bruin brood eten heb ik ook maar twee hele witbroden meegenomen, eentje voor de gesloten afdeling en eentje voor de open afdeling.
Was niet nodig geweest volgens de begeleiding, maar ze vonden het wel ontzettend lief van me
O, ni et meer een hele dag?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bwah dat viel best mee omdat buiten.
De klets/adrenaline kwam na het evenement omdat ik nog met de trein naar huis moest.
Nieuwe regeling van begeleid werk is veranderd. 9u tot 13u en namiddag mobiele ondersteuning thuis.
Gaat pas in na de 1ste augustus dacht ik.
Jammer. Je was zo blij.quote:
Nopequote:
Maar goed, je moet doen wat haalbaar voor je is, en als het niet kan is het maar goed dat ze het niet doen.quote:
quote:
Hoi dotquote:
Hey Drakin, hoe is het met je rug?quote:
Gaat heel goed vooruit, vandaag ga ik zonder pijnstillers proberenquote:
O dat is fijn, dan heeft het toch nog wel een paar dagen geduurd.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat heel goed vooruit, vandaag ga ik zonder pijnstillers proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |