Wat ben je vroeg. Slecht geslapen?quote:
O gezellig, als ik dat had geweten was ik eerder hier gekomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja werd rond half vier of zo wakker.
Oeps, bedgeheimen worden hier gedeeldquote:
Morgen Marioquote:
eerst nog een tijd Netflix gekeken toen hier eens komen kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, als ik dat had geweten was ik eerder hier gekomen.
Ben tegenwoordig niet meer zo snel in de ochtend, 9 van de 10x is er toch niemand ergens te bekennen
Ja heb ik ook Netflix gekeken maar dat begint mij toch wel te vervelen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerst nog een tijd Netflix gekeken toen hier eens komen kijken.
Niet, dacht altjid wle dat jij niet voor een gat te vangen wasquote:Op maandag 9 juni 2025 06:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet deel is een vrouw.
Morguh GGquote:
Ja, ik werd half zeven wakker, zonder wekker. Nu beneden aan de koffiequote:Op maandag 9 juni 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Lekker toch, een keertje niet zo vroeg wakker.
Lekker toch, alles op zijn gemakjequote:Op maandag 9 juni 2025 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik werd half zeven wakker, zonder wekker. Nu beneden aan de koffieen langzaam opstarten.
Ik wordt al beroerd als ik er aan denkquote:
30 graden vrijdag, volgens de weer-app.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wordt al beroerd als ik er aan denk
Hier gaf hij gisteren 34 graden aan voor zaterdagquote:Op maandag 9 juni 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
30 graden vrijdag, volgens de weer-app.
Mij hoor je niet klagen, maar ik kan me goed voorstellen dat het geen pretje is. Ik hoop dat jij je huis goed koel kunt houden. Je hebt geen blinds meer voor je ramen?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaf hij gisteren 34 graden aan voor zaterdag
Nee, ik heb de plisse er af, maar ik heb nog wel screensquote:Op maandag 9 juni 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen, maar ik kan me goed voorstellen dat het geen pretje is. Ik hoop dat jij je huis goed koel kunt houden. Je hebt geen blinds meer voor je ramen?
Kun je misschien naar een van de kinderen toe (als die airco in huis hebben)?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb de plisse er af, maar ik heb nog wel screens
Ik kan er heel slecht tegen i.v.m. mijn longen. Iedere geweging ontneemt je de adem.
Dat heb ik nu trouwens ook hoor door al het vocht
Maar goed de ventilator staat klaar.
Ik baal van de zomermaanden omdat je dan in huis alles donker hebt door dat je alles dicht houdt en die warmtje ja die is ook ellendeGeef mij de winter maar
Dan moet ik naar Arnhem, mag wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je misschien naar een van de kinderen toe (als die airco in huis hebben)?
Morguh KWquote:
Ja SwJ zal wel lekker uitslapen, tis weekendquote:
Het is maandag. Maar tweede pinksterdag dus wel een beetje weekend.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja SwJ zal wel lekker uitslapen, tis weekend
Ja, ik vermoed dat hij ook vrij is van zijn werk. Gisteren was het ook laat open.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is maandag. Maar tweede pinksterdag dus wel een beetje weekend.
Morguh Moon En hoe was je vakantie?quote:
Fijn, had je een beetje geluk met het weer?quote:
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezetenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, had je een beetje geluk met het weer?
O kijk gelukkig maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar een paar buitjes gehad, zelfs nog in het zonnetje gezeten
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
Was gisteren zo moe dat ik zittend in slaap viel
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat had je gedaan dan dat je zo moe was?
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet geslapen gisteren, wel gelegen maar viel gewoon niet in slaap.
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das kut als je niet in slaap kan vallen. Heb je nu de hele nacht zittend geslapen dan?
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee, ik schrok wakker. Toen ben ik naar bed gegaan.
Haha ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, anders had je nu vast een zere rug gehad
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uitquote:Op maandag 9 juni 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja.
Jij ook lekker geslapen vannacht?
Hey Mutskequote:
Dat is minder, komt dat door dat evenemt waar je heen geweest bent? Van die energiedrank?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zware aanval gehad. Misschien teveel adrenaline.
Heb het vooral in stress situaties
Oei wat vroegquote:Op maandag 9 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals altjd, was voor mijn doen wel laat wakker, was er pas om 4.30 uit
O ben er meestal al eerder uit, dus dit was wel lekker hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |