quote:
Hoi dotquote:
Hey Drakin, hoe is het met je rug?quote:
Gaat heel goed vooruit, vandaag ga ik zonder pijnstillers proberenquote:
O dat is fijn, dan heeft het toch nog wel een paar dagen geduurd.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat heel goed vooruit, vandaag ga ik zonder pijnstillers proberen
Mag niet als je 12 bentquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit nu in KPD. Heb je geen toegang daar?
Ik kan hem wel een kloon verkopen die geboren is in 1998 en 50 post heeft gemaakt in dat spellen forumquote:
nee, blijkbaar nietquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit nu in KPD. Heb je geen toegang daar?
En ik maar zoeken...quote:Op maandag 9 juni 2025 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven ook alles, zelfs als je ze verteld dat DTS nu in KPD zit
Je kan daar iig wel wat scoren, en ik dacht dat iedereen daar in de sc zat.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven ook alles, zelfs als je ze verteld dat DTS nu in KPD zit
Ik kom er wel geregeldquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan daar iig wel wat scoren, en ik dacht dat iedereen daar in de sc zat.
Ik was er in de eerstequote:
Ja dat is een heel verhaal. Iemand liep constant te zieken ergens in een rls sc over hoe geweldig ze het had met iemand in KPD om een andere user jaloers te maken. Yvonne was het ook wel wat zat, APK heeft toen een sc geopend en we mochten er allemaal in. Ik heb dus ook nooit toestemming hoeven vragen. Ik heb 10 posts daarhttps://forum.fok.nl/topic/1128973/1/50#p56939745quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een heel verhaal. Iemand liep constant te zieken ergens in een rls sc over hoe geweldig ze het had met iemand in KPD om een andere user jaloers te maken. Yvonne was het ook wel wat zat, APK heeft toen een sc geopend en we mochten er allemaal in. Ik heb dus ook nooit toestemming hoeven vragen. Ik heb 10 posts daarhttps://forum.fok.nl/topic/1128973/1/50#p56939745
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |