SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Hey mscholquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuis, maar ik voel me beroerder toen ik erin ging
Inspanning kost energiequote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhKan je er iets aan doen met medication ofzo?
Dat is niet fijn om te horen ESF, weten ze dat daar ook?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo dan dat is heftig. Heb je wel iemand die voor je zorgt en bij je is?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik slik 3 soorten antibiotica.
Ik ben blij in mijn eigen bed te liggen
Woensdag was ik op mijn best, maar mocht ik niet naar huisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet fijn om te horen ESF, weten ze dat daar ook?
Hoop dat je je snel weer oke voelt
Ben je vandaag thuis gekomen/quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woensdag was ik op mijn best, maar mocht ik niet naar huis
O dat is ook nog maar net. Laten we hopen dat je je snel beter voelt ESFquote:
Geen operatie, maar een kut tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook nog maar net. Laten we hopen dat je je snel beter voelt ESF
Het is natuurlijk een beste klap voor je lijf en je hebt ook net een zware operatie achter de rug he.
Je lijkt moet veel energie terug krijgen
Morguhquote:
Nee ik doelde op die operatie die een paar maanden geleden heb gehad.quote:
Morguh Gianniquote:
Een ontbijt op zich.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de halve apotheek aan pillen geslikt
Oh vervelend hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog niet uit bed.![]()
Maar ik moet eigenlijk wel naar de wc.
Ja, dan is de keuze niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog niet uit bed.![]()
Maar ik moet eigenlijk wel naar de wc.
Morguh Stigquote:
Morguhquote:
Dotjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguhlekker wakker worden met een lekker bakkie koffie is nooit verkeerd.
Hey schatjequote:
drugsgebruikerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Whehe. Zou wel een verrassing zijn als jij opeens zwanger zou zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
No way that ik Ozempic ga gebruiken
ja dat ja!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Zou wel een verrassing zijn als jij opeens zwanger zou zijn.
Het werktequote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je nog niet kunnen slapen trouwens, zet de eckte eckte originele versie aan, 9 minuten lang wegdromen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ben je net afgevallen ................kom je weer aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
Sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:01 schreef essnhills het volgende:
Ben nog niet eens uit bed en heb al spierkrampen in mijn benen
Dat gaat vast een feest worden vandaag
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Welkom thuisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zei ik toch dat het werktequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werkte
Ik had het opgezet en dacht "dit is toch veel te vrolijk om bij in slaap te vallen, maar klinkt wel chill dus blijf gewoon luisteren.."
Ben net weer wakker
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaan
Ok.. Nu is het serieus.. Wat is er?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik slik 3 soorten antibiotica.
Ik ben blij in mijn eigen bed te liggen
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zei ik toch dat het werkteWegdroomhouse
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veiligquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veilig
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwamquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veilig
Blijkt Nizzie straks ons Maria te zijn die babyke Jezus werptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
sowquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaan
Jezno.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt Nizzie straks ons Maria te zijn die babyke Jezus werpt
Ja dat is wel altijd jouw sterkste puntquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwam
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwam
dat zou eng zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te maken
Ben je aangeSwitcht?quote:
Gemeen he zo vroeg op zaterdagochtendquote:
Therethere.gifquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemeen he zo vroeg op zaterdagochtend
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstoptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te maken
ja schandalig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goedquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
O zo'n pic.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstopt
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goed
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstopt
Nee, ben net wakkerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja schandalig.
ben je inmiddels je bed uit?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goed
komme van dat dak af!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
Ben je een keertje redelijk op tijd wakker en redelijk helder
Krijg je meteen @:nizno op je dak
beter dan een @Nattekat op je dak denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
Het regent best hard hier, geen idee waarom je op mijn dak zitquote:
Zou wel verklaren waarom het een @Nattekat isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
beter dan een @:Nattekat op je dak denk ik
Nizno mag wel op mijn dakquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom het een @:nattekat is
Iedereen heeft zo zijn afwijkingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het regent best hard hier, geen idee waarom je op mijn dak zit
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nizno mag wel op mijn dak
quote:
Dat zou ik ook niet willen nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Ja je hebt waarschijnlijk de halve nacht liggen schudden met die billenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:16 schreef essnhills het volgende:
Denk dat die spierkrampen 'mijn' bijwerking is, hopelijk trekt het straks weg
Vorige keer had ik de eerste dag ook spierkrampen in mijn benen, maar pas later op de middag
zwangere mannenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt waarschijnlijk de halve nacht liggen schudden met die billen
quote:
Ja komt ook door dat zak zak zak maar lekker door, train je ook de hamstrings en kuiten meequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo veel geschud dat ik het ook in mijn kuiten voel
Ja voel het in mijn hele benen iddquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt ook door dat zak zak zak maar lekker door, train je ook de hamstrings en kuiten mee
quote:
hagelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is het wel herfstig vandaag, maar winterse neerslag is ook weer een beetje overdreven
Laat je mannelijkheid zien door deze ondragelijke jeuk gewoon te verbijtenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
Een mug heeft me gestoken op de zijkant van m'n hand bij m'n pink en nu heb ik heel veel jeuk. Echte mannen als US en Los zouden gewoon hun hand eraf hakken dan, maar daar ben ik niet dapper genoeg voor.
Dat klinkt anders, hier regent het gewoonquote:
* Recce slaat zich op z'n borstquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat je mannelijkheid zien door deze ondragelijke jeuk gewoon te verbijten
er staat dan ook over 25minquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt anders, hier regent het gewoon
*kuch kuch*quote:
Sneeuwpretquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is het wel herfstig vandaag, maar winterse neerslag is ook weer een beetje overdreven
Zegquote:
quote:
Halloquote:
Vechtkat.quote:
Heeft die ook net een Switch gekocht?quote:
Die heb ik al gekeken via pathé.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort komt Saw X op Netflix zag ik. @:ama
Over enorm uitmelken gesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort komt Saw X op Netflix zag ik. @:ama
En zie je overal die pop?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken via pathé.Had een code om film te kijken.
Oh dat zijn dingen die ik niet meer weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zie je overal die pop?
Straks weer wel. Als iemand je vraagt om mee te doen met een spelletje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat zijn dingen die ik niet meer weet.
Is toch algemeen bekend dat het op een gegeven moment op een streamingdienst komt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over enorm uitmelken gesproken.
Christus
Ik doe ook weer mee in die film.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks weer wel. Als iemand je vraagt om mee te doen met een spelletje.
Ik denk dat hij meer doelt op het enorme aantal delen in de serie dan dat het op Netflix komt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat het op een gegeven moment op een streamingdienst komt?
Ik blijf het wel vermakelijke films vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over enorm uitmelken gesproken.
Christus
smerig weer weer..quote:
RIP mij.quote:
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
RIP mij.
Gelukkig niet ook 20+ in de avond/nacht.
Dat werkt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2 strakke overstaps allebei gelukt. Op naar de biljetjesbeurs
Ik las billetjesbeurs en ik kon mij daar niets bij indenken. Dus las het nog keer en toe werd het bijtjesbeurs en toen dacht ik maar Flash heeft volgens mij niet zoveel met bijtjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2 strakke overstaps allebei gelukt. Op naar de biljetjesbeurs
Ik misschien, ik ga in ieder geval m'n best doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las billetjesbeurs en ik kon mij daar niets bij indenken.
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik misschien, ik ga in ieder geval m'n best doen.
they are multiplyingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Stoute Mer0lquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
@:crack_
Een merel was mijn aalbesjes aan het stelen
dus nu heb je een merel biefstukje voor avondeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
De dame linksvoor is ook wel een leuke hond en had ik er wel bij gewild als het leven iets anders was. Gelukkig zijn ze alle 3 geadopteerd en gaan ze naar allemaal leuke huisjesquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijn
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijn
Verschilt per regio.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was toch afgelopen week al.
Daar zijn ze toch voor? Beetje delen met de buren toch.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Of gewoon een lange rok. Zoals het hoort in de bible belt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
De spijkerbroeken die ik had besteld kunnen ook weer allemaal terug. Die van vorige week waren maat 40 en 42 en nu had ik bij een andere winkel 42 en 44 besteld en daar is de 42 weer te groot.
Ik heb nu nog maar 1 broek. Ik ga wel in een boerka lopen.
Welkom thuis.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Thuis. veel gecko poep maar weinig beestjes
Blij dat je er weer bent?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Thuis. veel gecko poep maar weinig beestjes
24/7 stream op je OF binnenkort?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier camera beveiliging aan het aanleggen op het terrein
Zag dat ze de grenzen ook strenger gaan bewaken. Je bent er weer precies op tijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier camera beveiliging aan het aanleggen op het terrein
ja lees het nu. bij cambodja spanningenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat ze de grenzen ook strenger gaan bewaken. Je bent er weer precies op tijd.
Die Os heb jij in 1 dag al opgegeten hoorquote:
Dat vleesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
leuk vliegtuig vandaag
[ afbeelding ]
en heb dit al gegeten
[ afbeelding ]
ja vindt je dat nou niet verdacht CE? alsof iemand het express doetquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is weg en de hele week 30 graden weer hier.
Ja, op zich hoeft dat ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag nog niet hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet het niet. Ben niet echt een complotdenker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vindt je dat nou niet verdacht CE? alsof iemand het express doet
Ik ga volgende week ook crispy pork makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was crispy pork. Erg lekker. Was op het vliegveld
Ziet er sowieso yummie uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was crispy pork. Erg lekker. Was op het vliegveld
ik ook niet maar dit klopt niet. Voordat ik kwam was het mooi weer en nu dat ik weg ben ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ben niet echt een complotdenker.
Heb je het al eerder gemaakt>quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook crispy pork maken
ja even voor een paar minuten en toen werd het gelukkig drukker. Was wat ongemakkelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ziet er sowieso yummie uit.
Bleven die 2 medewerkers ook constant daar staan? Kijkend naar hoe je het opeet?
Ik ga komende week crispy pork zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook crispy pork maken
Toevallig welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga komende week crispy pork zijn geloof ik.
consumenten zijn maar lastige wezensquote:EU-landen na 12 jaar akkoord met nieuw plan dat vluchtcompensatie uitkleedt
wat voor weer is het?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Maar even naar de bouwmarkt geweest voor, maar even nieuwe plakplintjes rond de kozijnen zetten, is voorlopig toch nog niet echt wandelweer
Buiig, net even naar de AH gelopen, nog geen 10 minuutjes maar ik heb blauwe lucht, drupjes en een wolkbreuk gehadquote:
Zo zag het er al uit idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja even voor een paar minuten en toen werd het gelukkig drukker. Was wat ongemakkelijk
Alleen nog eventjes dit weekend, daarna gewoon weer een half jaartje stralend weer totdat ze weer terugkomtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De hemel huilt. Nederland mist je
neequote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen nog eventjes dit weekend, daarna gewoon weer een half jaartje stralend weer totdat ze weer terugkomt
Ben jij mal? Dit is heerlijk weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen nog eventjes dit weekend, daarna gewoon weer een half jaartje stralend weer totdat ze weer terugkomt
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal? Dit is heerlijk weer
Ik ben groot fan van zware regenbuien in de lente en zomerquote:
Weet jij of Ambar bang is voor noodweer??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van zware regenbuien in de lente en zomer
Ik niet, is kut met wandelenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van zware regenbuien in de lente en zomer
Barry komt uit Portugal, die heeft waarschijnlijk nog nooit regen gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet jij of Ambar bang is voor noodweer??
Geen ideequote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet jij of Ambar bang is voor noodweer??
Is juist heerlijk wandelenquote:
Hoe is dat heerlijk, helemaal doorweekt met kleren die aan je vastplakkenquote:
Regenjassenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig bestaan er regenjassen voor mensen en honden
Heb je geen regenjas ofzo? Voor de rest is het gewoon meer een mentale oefening denk ik? Geen aanstoot geven aan dat je nat wordt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is dat heerlijk, helemaal doorweekt met kleren die aan je vastplakkenZelfs met een paraplu blijf je niet goed droog nu met die wind
mimimimimiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RegenjassenDan ben je alsnog zeiknat omdat je je de pleuris zweet
Dan heb je de verkeerde regenjas gekochtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
waarom laat je het dan ook zover komenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Er zit een gat in mijn zadel dus nu is mijn reet nat.
Regenbroek lijkt me wel handig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goede vraag, ik heb hier geen antwoord op.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom laat je het dan ook zover komen
quote:
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarstquote:
Tropische regenbuienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarst
ja okequote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarst
Ik heb sowieso geen regenjas, en als ik doorloop krijg ik het warm, ook al is het minder dan 15 graden. Is gewoon die luchtvochtigheid die het zo onprettig maakt, doe mij maar gewoon lekker warm en zonnig of ijskoud en zonnig of sneeuwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde regenjas gekocht
En als het te warm wordt voor een regenjas is het toch warm genoeg dat het niet meer boeit dat ik nat word
Weer zwemmend over straatquote:
Ik houd van de luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen regenjas, en als ik doorloop krijg ik het warm, ook al is het minder dan 15 graden. Is gewoon die luchtvochtigheid die het zo onprettig maakt, doe mij maar gewoon lekker warm en zonnig of ijskoud en zonnig of sneeuw
Liever een Death Valley klimaatjequote:
Dat vind ik echt vervelend. Ik merk dat gelijk. Mijn neus droog, bloedend.quote:
Heb ook wel eens hoog in de bergen gestaan dat het strakblauwe lucht was met -17, dat was ook echt genietenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vervelend. Ik merk dat gelijk. Mijn neus droog, bloedend.
Al die mooi weer haters hierquote:
Hier is ie denk ik gewoon open. Net als maandagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wat ouderwets dat de supermarkt hier morgen dicht is.
Heb daar niet zo'n probleem mee, mits lage luchtvochtigheid. En dat het dan 's nachts flink afkoeltquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wat ouderwets dat de supermarkt hier morgen dicht is.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JA, houdt maar weer op met dat kutgeblaf.
Even de lokale chinees bellen dat je wat verse babi pangang wilt laten makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JA, houdt maar weer op met dat kutgeblaf.
Opgelost.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de lokale chinees bellen dat je wat verse babi pangang wilt laten maken
oh hier al 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Donald Duck is niet bezorgd.
Opgegeten door die blaffertquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat had ik op de app gezien dat ie in een witte hoes zat. Maar de bezorger is er niet mee langs gekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh hier al 2 dagen geleden
hij zit wel in een witte hoes deze week
De postwagon kwam niet naar Zeeland deze week omdat staking.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat wordt contact opnemen emt de klantenservicequote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik op de app gezien dat ie in een witte hoes zat. Maar de bezorger is er niet mee langs gekomen.
een onbezorgde Donald is veel leuker in de omgangquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al gedaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat wordt contact opnemen emt de klantenservice
Je kwam voor malse biljetjes, en vertrok met mals gemaakte billetjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en gratis massage gehad van de sportmasseur die er altijd is. Dat was zowat het hoogtepunt van de beurs zelfs.
Soms vervloek ik dat ik ooit heb leren lezen. Dit is zo'n dag.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kwam voor malse biljetjes, en vertrok met mals gemaakte billetjes.
ik wil dit ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en gratis massage gehad van de sportmasseur die er altijd is. Dat was zowat het hoogtepunt van de beurs zelfs.
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je ergens fooitjes tussen je broekriem geschoven kan krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld
Geld uitgeven kan stressvol zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld
Je moet wel fit zijn om zo snel mogelijk bij de biljetjes te zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, ze kiezen wel de juiste doelgroep uitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je ergens fooitjes tussen je broekriem geschoven kan krijgen.
Ook bij de billetjesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel fit zijn om zo snel mogelijk bij de biljetjes te zijn
Dat kan:)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou schud dan met die billen!!quote:
Ik heb mijn boodschapjes net gedaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar even boodschappen doen, want de fietsenwinkel belt ook niet
huehuequote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |