komme van dat dak af!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
Ben je een keertje redelijk op tijd wakker en redelijk helder
Krijg je meteen @:nizno op je dak
beter dan een @Nattekat op je dak denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
Het regent best hard hier, geen idee waarom je op mijn dak zitquote:
Zou wel verklaren waarom het een @Nattekat isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
beter dan een @:Nattekat op je dak denk ik
Nizno mag wel op mijn dakquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom het een @:nattekat is
Iedereen heeft zo zijn afwijkingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het regent best hard hier, geen idee waarom je op mijn dak zit
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nizno mag wel op mijn dak
quote:
Dat zou ik ook niet willen nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
No way that ik Ozempic ga gebruiken
Ja je hebt waarschijnlijk de halve nacht liggen schudden met die billenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:16 schreef essnhills het volgende:
Denk dat die spierkrampen 'mijn' bijwerking is, hopelijk trekt het straks weg
Vorige keer had ik de eerste dag ook spierkrampen in mijn benen, maar pas later op de middag
zwangere mannenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt waarschijnlijk de halve nacht liggen schudden met die billen
quote:
Ja komt ook door dat zak zak zak maar lekker door, train je ook de hamstrings en kuiten meequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo veel geschud dat ik het ook in mijn kuiten voel
Ja voel het in mijn hele benen iddquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt ook door dat zak zak zak maar lekker door, train je ook de hamstrings en kuiten mee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |