SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Hey mscholquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuis, maar ik voel me beroerder toen ik erin ging
Inspanning kost energiequote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhKan je er iets aan doen met medication ofzo?
Dat is niet fijn om te horen ESF, weten ze dat daar ook?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo dan dat is heftig. Heb je wel iemand die voor je zorgt en bij je is?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik slik 3 soorten antibiotica.
Ik ben blij in mijn eigen bed te liggen
Woensdag was ik op mijn best, maar mocht ik niet naar huisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet fijn om te horen ESF, weten ze dat daar ook?
Hoop dat je je snel weer oke voelt
Ben je vandaag thuis gekomen/quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woensdag was ik op mijn best, maar mocht ik niet naar huis
O dat is ook nog maar net. Laten we hopen dat je je snel beter voelt ESFquote:
Geen operatie, maar een kut tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook nog maar net. Laten we hopen dat je je snel beter voelt ESF
Het is natuurlijk een beste klap voor je lijf en je hebt ook net een zware operatie achter de rug he.
Je lijkt moet veel energie terug krijgen
Morguhquote:
Nee ik doelde op die operatie die een paar maanden geleden heb gehad.quote:
Morguh Gianniquote:
Een ontbijt op zich.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de halve apotheek aan pillen geslikt
Oh vervelend hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog niet uit bed.![]()
Maar ik moet eigenlijk wel naar de wc.
Ja, dan is de keuze niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog niet uit bed.![]()
Maar ik moet eigenlijk wel naar de wc.
Morguh Stigquote:
Morguhquote:
Dotjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguhlekker wakker worden met een lekker bakkie koffie is nooit verkeerd.
Hey schatjequote:
drugsgebruikerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Whehe. Zou wel een verrassing zijn als jij opeens zwanger zou zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
No way that ik Ozempic ga gebruiken
ja dat ja!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Zou wel een verrassing zijn als jij opeens zwanger zou zijn.
Het werktequote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je nog niet kunnen slapen trouwens, zet de eckte eckte originele versie aan, 9 minuten lang wegdromen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ben je net afgevallen ................kom je weer aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
Sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:01 schreef essnhills het volgende:
Ben nog niet eens uit bed en heb al spierkrampen in mijn benen
Dat gaat vast een feest worden vandaag
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Welkom thuisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zei ik toch dat het werktequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werkte
Ik had het opgezet en dacht "dit is toch veel te vrolijk om bij in slaap te vallen, maar klinkt wel chill dus blijf gewoon luisteren.."
Ben net weer wakker
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaan
Ok.. Nu is het serieus.. Wat is er?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik slik 3 soorten antibiotica.
Ik ben blij in mijn eigen bed te liggen
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zei ik toch dat het werkteWegdroomhouse
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veiligquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veilig
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwamquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veilig
Blijkt Nizzie straks ons Maria te zijn die babyke Jezus werptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
sowquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaan
Jezno.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt Nizzie straks ons Maria te zijn die babyke Jezus werpt
Ja dat is wel altijd jouw sterkste puntquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwam
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwam
dat zou eng zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te maken
Ben je aangeSwitcht?quote:
Gemeen he zo vroeg op zaterdagochtendquote:
Therethere.gifquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemeen he zo vroeg op zaterdagochtend
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstoptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te maken
ja schandalig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goedquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
O zo'n pic.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstopt
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goed
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstopt
Nee, ben net wakkerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja schandalig.
ben je inmiddels je bed uit?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goed
komme van dat dak af!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
Ben je een keertje redelijk op tijd wakker en redelijk helder
Krijg je meteen @:nizno op je dak
beter dan een @Nattekat op je dak denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
Het regent best hard hier, geen idee waarom je op mijn dak zitquote:
Zou wel verklaren waarom het een @Nattekat isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
beter dan een @:Nattekat op je dak denk ik
Nizno mag wel op mijn dakquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:12 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom het een @:nattekat is
Iedereen heeft zo zijn afwijkingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het regent best hard hier, geen idee waarom je op mijn dak zit
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nizno mag wel op mijn dak
quote:
Dat zou ik ook niet willen nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Ja je hebt waarschijnlijk de halve nacht liggen schudden met die billenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:16 schreef essnhills het volgende:
Denk dat die spierkrampen 'mijn' bijwerking is, hopelijk trekt het straks weg
Vorige keer had ik de eerste dag ook spierkrampen in mijn benen, maar pas later op de middag
zwangere mannenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt waarschijnlijk de halve nacht liggen schudden met die billen
quote:
Ja komt ook door dat zak zak zak maar lekker door, train je ook de hamstrings en kuiten meequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo veel geschud dat ik het ook in mijn kuiten voel
Ja voel het in mijn hele benen iddquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt ook door dat zak zak zak maar lekker door, train je ook de hamstrings en kuiten mee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |