Oh vervelend hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog niet uit bed.![]()
Maar ik moet eigenlijk wel naar de wc.
Ja, dan is de keuze niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog niet uit bed.![]()
Maar ik moet eigenlijk wel naar de wc.
Morguh Stigquote:
Morguhquote:
Dotjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguhlekker wakker worden met een lekker bakkie koffie is nooit verkeerd.
Hey schatjequote:
drugsgebruikerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de halve apotheek aan pillen geslikt
Whehe. Zou wel een verrassing zijn als jij opeens zwanger zou zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
No way that ik Ozempic ga gebruiken
ja dat ja!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Zou wel een verrassing zijn als jij opeens zwanger zou zijn.
Het werktequote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je nog niet kunnen slapen trouwens, zet de eckte eckte originele versie aan, 9 minuten lang wegdromen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ben je net afgevallen ................kom je weer aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
Sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de halve apotheek aan pillen geslikt
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:01 schreef essnhills het volgende:
Ben nog niet eens uit bed en heb al spierkrampen in mijn benen
Dat gaat vast een feest worden vandaag
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Welkom thuisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuis, maar ik voel me beroerder toen ik erin ging
Zei ik toch dat het werktequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werkte
Ik had het opgezet en dacht "dit is toch veel te vrolijk om bij in slaap te vallen, maar klinkt wel chill dus blijf gewoon luisteren.."
Ben net weer wakker
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |