Barry komt uit Portugal, die heeft waarschijnlijk nog nooit regen gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet jij of Ambar bang is voor noodweer??
Geen ideequote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet jij of Ambar bang is voor noodweer??
Is juist heerlijk wandelenquote:
Hoe is dat heerlijk, helemaal doorweekt met kleren die aan je vastplakkenquote:
Regenjassenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig bestaan er regenjassen voor mensen en honden
Heb je geen regenjas ofzo? Voor de rest is het gewoon meer een mentale oefening denk ik? Geen aanstoot geven aan dat je nat wordt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is dat heerlijk, helemaal doorweekt met kleren die aan je vastplakkenZelfs met een paraplu blijf je niet goed droog nu met die wind
mimimimimiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RegenjassenDan ben je alsnog zeiknat omdat je je de pleuris zweet
Dan heb je de verkeerde regenjas gekochtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
waarom laat je het dan ook zover komenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Er zit een gat in mijn zadel dus nu is mijn reet nat.
Regenbroek lijkt me wel handig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goede vraag, ik heb hier geen antwoord op.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom laat je het dan ook zover komen
quote:
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarstquote:
Tropische regenbuienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarst
ja okequote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarst
Ik heb sowieso geen regenjas, en als ik doorloop krijg ik het warm, ook al is het minder dan 15 graden. Is gewoon die luchtvochtigheid die het zo onprettig maakt, doe mij maar gewoon lekker warm en zonnig of ijskoud en zonnig of sneeuwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde regenjas gekocht
En als het te warm wordt voor een regenjas is het toch warm genoeg dat het niet meer boeit dat ik nat word
Weer zwemmend over straatquote:
Ik houd van de luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen regenjas, en als ik doorloop krijg ik het warm, ook al is het minder dan 15 graden. Is gewoon die luchtvochtigheid die het zo onprettig maakt, doe mij maar gewoon lekker warm en zonnig of ijskoud en zonnig of sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |