Tropische regenbuienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarst
ja okequote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor jou straks wel weer als daar het regenseizoen weer losbarst
Ik heb sowieso geen regenjas, en als ik doorloop krijg ik het warm, ook al is het minder dan 15 graden. Is gewoon die luchtvochtigheid die het zo onprettig maakt, doe mij maar gewoon lekker warm en zonnig of ijskoud en zonnig of sneeuwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde regenjas gekocht
En als het te warm wordt voor een regenjas is het toch warm genoeg dat het niet meer boeit dat ik nat word
Weer zwemmend over straatquote:
Ik houd van de luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen regenjas, en als ik doorloop krijg ik het warm, ook al is het minder dan 15 graden. Is gewoon die luchtvochtigheid die het zo onprettig maakt, doe mij maar gewoon lekker warm en zonnig of ijskoud en zonnig of sneeuw
Liever een Death Valley klimaatjequote:
Dat vind ik echt vervelend. Ik merk dat gelijk. Mijn neus droog, bloedend.quote:
Heb ook wel eens hoog in de bergen gestaan dat het strakblauwe lucht was met -17, dat was ook echt genietenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vervelend. Ik merk dat gelijk. Mijn neus droog, bloedend.
Al die mooi weer haters hierquote:
Hier is ie denk ik gewoon open. Net als maandagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wat ouderwets dat de supermarkt hier morgen dicht is.
Heb daar niet zo'n probleem mee, mits lage luchtvochtigheid. En dat het dan 's nachts flink afkoeltquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wat ouderwets dat de supermarkt hier morgen dicht is.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JA, houdt maar weer op met dat kutgeblaf.
Even de lokale chinees bellen dat je wat verse babi pangang wilt laten makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JA, houdt maar weer op met dat kutgeblaf.
Opgelost.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de lokale chinees bellen dat je wat verse babi pangang wilt laten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |