Liever een Death Valley klimaatjequote:
Dat vind ik echt vervelend. Ik merk dat gelijk. Mijn neus droog, bloedend.quote:
Heb ook wel eens hoog in de bergen gestaan dat het strakblauwe lucht was met -17, dat was ook echt genietenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vervelend. Ik merk dat gelijk. Mijn neus droog, bloedend.
Al die mooi weer haters hierquote:
Hier is ie denk ik gewoon open. Net als maandagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wat ouderwets dat de supermarkt hier morgen dicht is.
Heb daar niet zo'n probleem mee, mits lage luchtvochtigheid. En dat het dan 's nachts flink afkoeltquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wat ouderwets dat de supermarkt hier morgen dicht is.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JA, houdt maar weer op met dat kutgeblaf.
Even de lokale chinees bellen dat je wat verse babi pangang wilt laten makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JA, houdt maar weer op met dat kutgeblaf.
Opgelost.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de lokale chinees bellen dat je wat verse babi pangang wilt laten maken
oh hier al 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Donald Duck is niet bezorgd.
Opgegeten door die blaffertquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Donald Duck is niet bezorgd.
Ja, dat had ik op de app gezien dat ie in een witte hoes zat. Maar de bezorger is er niet mee langs gekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh hier al 2 dagen geleden
hij zit wel in een witte hoes deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |