hagelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is het wel herfstig vandaag, maar winterse neerslag is ook weer een beetje overdreven
Laat je mannelijkheid zien door deze ondragelijke jeuk gewoon te verbijtenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
Een mug heeft me gestoken op de zijkant van m'n hand bij m'n pink en nu heb ik heel veel jeuk. Echte mannen als US en Los zouden gewoon hun hand eraf hakken dan, maar daar ben ik niet dapper genoeg voor.
Dat klinkt anders, hier regent het gewoonquote:
* Recce slaat zich op z'n borstquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat je mannelijkheid zien door deze ondragelijke jeuk gewoon te verbijten
er staat dan ook over 25minquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt anders, hier regent het gewoon
*kuch kuch*quote:
Sneeuwpretquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is het wel herfstig vandaag, maar winterse neerslag is ook weer een beetje overdreven
Zegquote:
quote:
Halloquote:
Vechtkat.quote:
Heeft die ook net een Switch gekocht?quote:
Die heb ik al gekeken via pathé.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort komt Saw X op Netflix zag ik. @:ama
Over enorm uitmelken gesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort komt Saw X op Netflix zag ik. @:ama
En zie je overal die pop?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken via pathé.Had een code om film te kijken.
Oh dat zijn dingen die ik niet meer weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zie je overal die pop?
Straks weer wel. Als iemand je vraagt om mee te doen met een spelletje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat zijn dingen die ik niet meer weet.
Is toch algemeen bekend dat het op een gegeven moment op een streamingdienst komt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over enorm uitmelken gesproken.
Christus
Ik doe ook weer mee in die film.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks weer wel. Als iemand je vraagt om mee te doen met een spelletje.
Ik denk dat hij meer doelt op het enorme aantal delen in de serie dan dat het op Netflix komt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat het op een gegeven moment op een streamingdienst komt?
Ik blijf het wel vermakelijke films vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over enorm uitmelken gesproken.
Christus
smerig weer weer..quote:
RIP mij.quote:
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
RIP mij.
Gelukkig niet ook 20+ in de avond/nacht.
Dat werkt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2 strakke overstaps allebei gelukt. Op naar de biljetjesbeurs
Ik las billetjesbeurs en ik kon mij daar niets bij indenken. Dus las het nog keer en toe werd het bijtjesbeurs en toen dacht ik maar Flash heeft volgens mij niet zoveel met bijtjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2 strakke overstaps allebei gelukt. Op naar de biljetjesbeurs
Ik misschien, ik ga in ieder geval m'n best doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las billetjesbeurs en ik kon mij daar niets bij indenken.
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik misschien, ik ga in ieder geval m'n best doen.
they are multiplyingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Stoute Mer0lquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
@:crack_
Een merel was mijn aalbesjes aan het stelen
dus nu heb je een merel biefstukje voor avondeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
De dame linksvoor is ook wel een leuke hond en had ik er wel bij gewild als het leven iets anders was. Gelukkig zijn ze alle 3 geadopteerd en gaan ze naar allemaal leuke huisjesquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijn
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijn
Verschilt per regio.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was toch afgelopen week al.
Daar zijn ze toch voor? Beetje delen met de buren toch.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Of gewoon een lange rok. Zoals het hoort in de bible belt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
De spijkerbroeken die ik had besteld kunnen ook weer allemaal terug. Die van vorige week waren maat 40 en 42 en nu had ik bij een andere winkel 42 en 44 besteld en daar is de 42 weer te groot.
Ik heb nu nog maar 1 broek. Ik ga wel in een boerka lopen.
Welkom thuis.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Thuis. veel gecko poep maar weinig beestjes
Blij dat je er weer bent?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Thuis. veel gecko poep maar weinig beestjes
24/7 stream op je OF binnenkort?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier camera beveiliging aan het aanleggen op het terrein
Zag dat ze de grenzen ook strenger gaan bewaken. Je bent er weer precies op tijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier camera beveiliging aan het aanleggen op het terrein
ja lees het nu. bij cambodja spanningenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat ze de grenzen ook strenger gaan bewaken. Je bent er weer precies op tijd.
Die Os heb jij in 1 dag al opgegeten hoorquote:
Dat vleesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
leuk vliegtuig vandaag
[ afbeelding ]
en heb dit al gegeten
[ afbeelding ]
ja vindt je dat nou niet verdacht CE? alsof iemand het express doetquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is weg en de hele week 30 graden weer hier.
Ja, op zich hoeft dat ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag nog niet hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet het niet. Ben niet echt een complotdenker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vindt je dat nou niet verdacht CE? alsof iemand het express doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |