Welkom thuis.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Thuis. veel gecko poep maar weinig beestjes
Blij dat je er weer bent?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Thuis. veel gecko poep maar weinig beestjes
24/7 stream op je OF binnenkort?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier camera beveiliging aan het aanleggen op het terrein
Zag dat ze de grenzen ook strenger gaan bewaken. Je bent er weer precies op tijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier camera beveiliging aan het aanleggen op het terrein
ja lees het nu. bij cambodja spanningenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat ze de grenzen ook strenger gaan bewaken. Je bent er weer precies op tijd.
Die Os heb jij in 1 dag al opgegeten hoorquote:
Dat vleesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
leuk vliegtuig vandaag
[ afbeelding ]
en heb dit al gegeten
[ afbeelding ]
ja vindt je dat nou niet verdacht CE? alsof iemand het express doetquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is weg en de hele week 30 graden weer hier.
Ja, op zich hoeft dat ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag nog niet hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet het niet. Ben niet echt een complotdenker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vindt je dat nou niet verdacht CE? alsof iemand het express doet
Ik ga volgende week ook crispy pork makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was crispy pork. Erg lekker. Was op het vliegveld
Ziet er sowieso yummie uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was crispy pork. Erg lekker. Was op het vliegveld
ik ook niet maar dit klopt niet. Voordat ik kwam was het mooi weer en nu dat ik weg ben ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ben niet echt een complotdenker.
Heb je het al eerder gemaakt>quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook crispy pork maken
ja even voor een paar minuten en toen werd het gelukkig drukker. Was wat ongemakkelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ziet er sowieso yummie uit.
Bleven die 2 medewerkers ook constant daar staan? Kijkend naar hoe je het opeet?
Ik ga komende week crispy pork zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook crispy pork maken
Toevallig welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga komende week crispy pork zijn geloof ik.
consumenten zijn maar lastige wezensquote:EU-landen na 12 jaar akkoord met nieuw plan dat vluchtcompensatie uitkleedt
wat voor weer is het?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Maar even naar de bouwmarkt geweest voor, maar even nieuwe plakplintjes rond de kozijnen zetten, is voorlopig toch nog niet echt wandelweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |