Dat werkt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2 strakke overstaps allebei gelukt. Op naar de biljetjesbeurs
Ik las billetjesbeurs en ik kon mij daar niets bij indenken. Dus las het nog keer en toe werd het bijtjesbeurs en toen dacht ik maar Flash heeft volgens mij niet zoveel met bijtjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2 strakke overstaps allebei gelukt. Op naar de biljetjesbeurs
Ik misschien, ik ga in ieder geval m'n best doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las billetjesbeurs en ik kon mij daar niets bij indenken.
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik misschien, ik ga in ieder geval m'n best doen.
they are multiplyingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Stoute Mer0lquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
@:crack_
Een merel was mijn aalbesjes aan het stelen
dus nu heb je een merel biefstukje voor avondeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
De dame linksvoor is ook wel een leuke hond en had ik er wel bij gewild als het leven iets anders was. Gelukkig zijn ze alle 3 geadopteerd en gaan ze naar allemaal leuke huisjesquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijn
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar billetjes waar ik de hele dag naar zou kunnen kijken, maar die zijn van Ambar, omdat ze zo fluffy en schattig zijn
Verschilt per regio.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was toch afgelopen week al.
Daar zijn ze toch voor? Beetje delen met de buren toch.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Of gewoon een lange rok. Zoals het hoort in de bible belt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
De spijkerbroeken die ik had besteld kunnen ook weer allemaal terug. Die van vorige week waren maat 40 en 42 en nu had ik bij een andere winkel 42 en 44 besteld en daar is de 42 weer te groot.
Ik heb nu nog maar 1 broek. Ik ga wel in een boerka lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |