De postwagon kwam niet naar Zeeland deze week omdat staking.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Donald Duck is niet bezorgd.

dat wordt contact opnemen emt de klantenservicequote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik op de app gezien dat ie in een witte hoes zat. Maar de bezorger is er niet mee langs gekomen.

een onbezorgde Donald is veel leuker in de omgangquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Donald Duck is niet bezorgd.

Al gedaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat wordt contact opnemen emt de klantenservice

Je kwam voor malse biljetjes, en vertrok met mals gemaakte billetjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en gratis massage gehad van de sportmasseur die er altijd is. Dat was zowat het hoogtepunt van de beurs zelfs.

Soms vervloek ik dat ik ooit heb leren lezen. Dit is zo'n dag.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kwam voor malse biljetjes, en vertrok met mals gemaakte billetjes.

ik wil dit ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en gratis massage gehad van de sportmasseur die er altijd is. Dat was zowat het hoogtepunt van de beurs zelfs.

Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:

Als je ergens fooitjes tussen je broekriem geschoven kan krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld

Geld uitgeven kan stressvol zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld

Je moet wel fit zijn om zo snel mogelijk bij de biljetjes te zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]

Ja ok, ze kiezen wel de juiste doelgroep uitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je ergens fooitjes tussen je broekriem geschoven kan krijgen.

Ook bij de billetjesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel fit zijn om zo snel mogelijk bij de biljetjes te zijn

Dat kan:)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]

Nou schud dan met die billen!!quote:

Ik heb mijn boodschapjes net gedaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar even boodschappen doen, want de fietsenwinkel belt ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |