SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zekersssquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Verwacht ik niet. Maar het idee dat het kan is wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha wtfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Leuke tattoo op vakantie eindigt voor Millie (19) met enorme domper; hij maakte het alleen maar erger
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee (terug): Een tattooBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Leuke tattoo op vakantie eindigt voor Millie (19) met enorme domper; hij maakte het alleen maar erger
[..]die lijnen op die vingers ook echt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lelijk hoor zo vol gekalktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wtf
Ik ga op vakantie en neem mee (terug): Een tattooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:kan hier toch niet
Ben killem nietHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-everBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik volg ook de subreddit voor slechte tattoos, heerlijk is datquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-everHey there sunshine lift my heart
Tot zo in KPD dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]kan hier toch niet
Ben killem niet
Overigens zijn sommige nog best oké gezet, zoals die lvquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-ever
Nummer 7 is wel iets voor mijHey there sunshine lift my heart
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moetTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja en ook als het ijskoud is en glad of bloedheetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan me voorstellen dat dit mooi is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik volg ook de subreddit voor slechte tattoos, heerlijk is dat
Lang geleden toen ik nog geen vader was, toen zei ik een keer tegen een vriend dat als ik vader zou worden misschien wel een subtiele tattoo zou willen zetten met initialen of naam van mijn kind. Toen had hij dat verhaal verteld aan zijn vriendin en die vertelde het toen aan vrienden en uiteindelijk was het verhaal vervormd naar: Dat als ik een kind zou krijgen dat ik heel groot het hoofd van die kind op mijn rug zou zettenDus kreeg toen later de vraag op een verjaardag of ik nog van plan was zo'n groot hoofd op mijn rug te laten tatoeëren.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha die 7 is dan nog wel humor. Wat is lv?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Overigens zijn sommige nog best oké gezet, zoals die lv
Nummer 7 is wel iets voor mijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Louis Vuiton?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha die 7 is dan nog wel humor. Wat is lv?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Owja yes dat zal het zijn. Ja wel speels is het. Soort inpakpapier.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die "your mom" was waarschijnlijk in een dronken bui en/of weddenschap gezetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-ever![]()
![]()
Amy Winehouse mocht niet meer?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-everOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja toegegeven dat ik toen wel een half kratje op hadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "your mom" was waarschijnlijk in een dronken bui en/of weddenschap gezetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hmm opvallend wel ja. Artikel is van 2017 en toen was Amy al jaren dood.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geeft niet vaderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja toegegeven dat ik toen wel een half kratje op had![]()
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moet![]()
![]()
Als het regent een handdoekje bij de voordeur en hond en pootjes afdrogen. Die geur van natte hond.Het hoort er allemaal bij.
![]()
![]()
Ook daar is een oplossing voorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.![]()
![]()
Als het regent een handdoekje bij de voordeur en hond en pootjes afdrogen. Die geur van natte hond.Het hoort er allemaal bij.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook daar is een oplossing voor
[ afbeelding ]![]()
Schoentjes vinden honden niet zo prettig volgens mij.![]()
Dat moment dat je je dikke winterjas nat laat regenen en een paar uur later de hele kiet naar natte hond ruikt en je je denkt:"Huh. Heb ik die zo lang al niet gewassen?"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon een handdoek bij de deur lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Schoentjes vinden honden niet zo prettig volgens mij.Geen idee wie zo'n hondenregenpak zou kopen
![]()
die natte kont dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Schoentjes vinden honden niet zo prettig volgens mij.![]()
![]()
maily in OOR / Blauw-geel valt ons op; het is een sterke kleurencombinatie #2Grappig topicquote:Ik had het nog nooit gezien
![]()
![]()
beter dan gefrustreerd wakker liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kom toch nog even buurten. Slapen lukt nog niet.![]()
![]()
Mijn kat heeft een nieuw trucje geleerd. Als hij honger heeft, dan springt hij op mijn bureau en als ik geen aandacht aan hem geef, dan begint hij met zijn poot tegen mijn voorhoofd te "slaan". En ik wil dat gedrag niet belonen, maar het is wel heel vervelend![]()
![]()
Hey 👑quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kom toch nog even buurten. Slapen lukt nog niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jawel, beetje aan het luieren op de bank met the office aan. Hoest bij jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fijn! Ja hoofdpijn en moe hier, lag al een uurtje op bed maar wordt hem nog niet qua slapen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jawel, beetje aan het luieren op de bank met the office aan. Hoest bij jou?![]()
Klote man. Te druk geweest vandaag wat betreft prikkels?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Ja hoofdpijn en moe hier, lag al een uurtje op bed maar wordt hem nog niet qua slapen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben nog niet helemaal 100% sinds gisteren. Komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote man. Te druk geweest vandaag wat betreft prikkels?
Nog waterfiets gehad?![]()
Vreemd.quote:Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Gelukkig, hoop voor je dat t uit bed stappen straks helpt beter in slaap te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal 100% sinds gisteren. Komt wel weer goed.
Nog waterfiets gehad?
Ja vanavond toevallig. Mijn vrouw is een nachtje weg dus dacht hooookeee lets goBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat moet dat een fantastische ervaring voor je zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig, hoop voor je dat t uit bed stappen straks helpt beter in slaap te komen.
Ja vanavond toevallig. Mijn vrouw is een nachtje weg dus dacht hooookeee lets go![]()
![]()
En @JustinK is ook "weg". Dat kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig, hoop voor je dat t uit bed stappen straks helpt beter in slaap te komen.
Ja vanavond toevallig. Mijn vrouw is een nachtje weg dus dacht hooookeee lets go![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, DTS is al een uur dicht. Kom morgen meer terug
Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En @:justink is ook "weg". Dat kan geen toeval zijn
Jaaaaa traantje in mijn linker ooghoekquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat moet dat een fantastische ervaring voor je zijn geweest.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog plannen dit weekend?Don't follow me. I am lost too
Hmmmmm ze ging met een vriendin zei ze 😇quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En @:justink is ook "weg". Dat kan geen toeval zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Minder wind momenteel
Met Office?Don't follow me. I am lost too
Ik ben benieuwd naar de koopjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is koopavond, dus DTS blijft wat langer open![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
Mijn kat heeft een nieuw trucje geleerd. Als hij honger heeft, dan springt hij op mijn bureau en als ik geen aandacht aan hem geef, dan begint hij met zijn poot tegen mijn voorhoofd te "slaan". En ik wil dat gedrag niet belonen, maar het is wel heel vervelend
Klaar zijn voor bed
Bed is niet klaar voor mij
Hey there sunshine lift my heart
Word hier weer bolken tot 3Hey there sunshine lift my heart
Misschien nietHey there sunshine lift my heart
Hier was het gisteren koopavondquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is koopavond, dus DTS blijft wat langer open
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De bar blijft open?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niemand weet
Niemand weet
Hoe laat swj de boel dicht keetHey there sunshine lift my heart
01:13quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Niemand weet
Niemand weet
Hoe laat swj de boel dicht keetOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja maar dan maakt overdag bolken echt nog weinig uit
Maar honderden punten ineens is ook weer zo wat...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:45 schreef Shii het volgende:
Ik vond het leuker toen de punten doortelden.Dat moment van sluiten bedoel ik.
Dat is nooit 30 dagen een ander persoon.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee dus dan is het een gelukkige later vogelHey there sunshine lift my heart
Zoiets.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee dus dan is het een gelukkige later vogelOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik keek net naast mijn actieve verbrande calorieën van de dag
663
Mijn innerlijke duivelsheid is teleurgesteldHey there sunshine lift my heart
DuivelbolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh das kutquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Linkerhand doet weer pijn en ik ben niet eens gaan boogschieten
Geile beer, geile flikker, ouwe pik, ouwe pijp 'k Heb je gemist.
Dejeugdvantegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:52 schreef aeque het volgende:
Geile beer, geile flikker, ouwe pik, ouwe pijp 'k Heb je gemist. [ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tanden poetsenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Slapen
Tanden poetsen
Spelletje
Even kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Maar wat spelelement betreft ook wel weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar honderden punten ineens is ook weer zo wat...
Dat is nooit 30 dagen een ander persoon.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar wat spelelement betreft ook wel weer eens wat anders.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En maximum maken voor hoeveel punten en ongebolkte post waard kunnen zijn?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar wat spelelement betreft ook wel weer eens wat anders.
Meer dan bijvoorbeeld 50 kan niet ook al wordt er 55 minuten niet gebolkt?Hey there sunshine lift my heart
Die eeuwige winnaars is echt wat saai, grappig dat hij gelijk vertrokken is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar wat spelelement betreft ook wel weer eens wat anders.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Misschien was hij het stiekem even zatHey there sunshine lift my heart
Er is eens een tijd terug een topic geweest hoe DTS weer leuk of anders te maken, maar met die ideeën is niets gedaan. Maar het moet natuurlijk ook wel haalbaar zijn en niet dat bondage of SwJ of iemand anders er veel werk aan heeft om het bij te houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En maximum maken voor hoeveel punten en ongebolkte post waard kunnen zijn?
Meer dan bijvoorbeeld 50 kan niet ook al wordt er 55 minuten niet gebolkt?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tanden poetsen
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Als iemand mijn reiskosten naar Groningen vergoed wil ik bondage wel overhalen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is eens een tijd terug een topic geweest hoe DTS weer leuk of anders te maken, maar met die ideeën is niets gedaan. Maar het moet natuurlijk ook wel haalbaar zijn en niet dat bondage of SwJ of iemand anders er veel werk aan heeft om het bij te houden.Hey there sunshine lift my heart
Dudje is al.20 minuten thuis maar nog niet in bed
![]()
Een tweeling teckel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaan ze goed met Jeroentje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk dan, maar wel druk drie honden lijkt mij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hulptroepen. Beste vriend komt als ik 50 wordt. Andere beste vriend komt ook. Waarschijnlijk komen sp3c en KW ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dan, maar wel druk drie honden lijkt mij?
Verder zijn er nog 2 katten, 2 cavia’s en wat vijvervissen wat ik in leven moet houden![]()
![]()
Gelukkig, ik zat al. Twee uur te starenHey there sunshine lift my heart
Ah vandaar meteen weer de rust in onz sc.
Ben je dus bijna jarig leuk. Ga je het groots vieren? Wat leuk dat KW ook komt. Fijn voor hem dat h ij vrienden krijgt en ergens heen kan gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:01 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik heb hulptroepen. Beste vriend komt als ik 50 wordt. Andere beste vriend komt ook. Waarschijnlijk komen sp3c en KW ook.
Verder zijn er nog 2 katten, 2 cavia’s en wat vijvervissen wat ik in leven moet houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK had er net nog gepostquote:
We zijn weer in de sportschool
Ga ik vandaag mijn lichaamsgewicht benchen is de vraagHey there sunshine lift my heart
O jaquote:
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
We zijn weer in de sportschool
Ga ik vandaag mijn lichaamsgewicht benchen is de vraag
Ik denk ik ook nietquote:
60 gaat goed voor 8
Durf er niet nog 5 bij te gooienHey there sunshine lift my heart
Idd half 7 wakker, maar nog wel wat halve dutjes erna gedaanGoedemorgen
Hey Stevenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had daadwerkelijk nog een mugquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Alles wat hier langs komt komt uit blijkbaarHey there sunshine lift my heart
Lekker bakkieDon't follow me. I am lost too
Pfff wat kut. Ja denk het ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had daadwerkelijk nog een mug![]()
Alles wat hier langs komt komt uit blijkbaar
Ik ga zo maar eens opzoek naar wat briefjes van 100 op straatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Koffie KoffieDon't follow me. I am lost too
Ik liever 50, die vallen meer opquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Pfff wat kut. Ja denk het ook.
Ik ga zo maar eens opzoek naar wat briefjes van 100 op straatHey there sunshine lift my heart
Ik vind ze blijkbaar toch welllquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik liever 50, die vallen meer opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoppa 4x 65 kilo weg gedrukt
Ik net toch zeker een kilo.quote:
Op de pot.
Voor af en naderhand jezelf gewogen?quote:Hey there sunshine lift my heart
Toch vroeg wakker ondanks dat je uit kon slapenquote:
Mogguh bolkertjequote:Hey there sunshine lift my heart
Morguh Lovelyquote:
Ja helaasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vroeg wakker ondanks dat je uit kon slapenGa ook maar direct op pad want moet nog wat aankopen doen. Heb ik dat ook weer gehad.
Goedemorgen Lovely
Ja en op zaterdag kan je maar beter vroeg in de winkel zijn, dan is het nog niet zo drukquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja helaasGa ook maar direct op pad want moet nog wat aankopen doen. Heb ik dat ook weer gehad.
Goedemorgen LovelyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh haal voor mij blauwe bessen ajbquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja helaasGa ook maar direct op pad want moet nog wat aankopen doen. Heb ik dat ook weer gehad.
Goedemorgen LovelyHey there sunshine lift my heart
Morguh Stevequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ALweer, hier geen woei wel miezerige regenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een mindere woeii dan gisterenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer, hier geen woei wel miezerige regen
Gelukkig dan maar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okidokiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh haal voor mij blauwe bessen ajbBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oké ik ga weer naar bed
Vroeg iemand in de sportschool net aan me of ik zwanger benHey there sunshine lift my heart
Also voor iedereen die nu gaat gokken
Nee
Kan niet zwanger wordenHey there sunshine lift my heart
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Also voor iedereen die nu gaat gokken
Nee
Kan niet zwanger worden
Waarom zou iemand dat random aan iemand vragenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ik ga weer naar bed
Vroeg iemand in de sportschool net aan me of ik zwanger ben“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
We hebben hier de "sportvrouw"quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat random aan iemand vragen
Zo'n spring in het veld die tegen alles en iedereen praat en gezellig is
Beetje veel voor mij altijd maar ze bedoeld het goed
Kan het lijden van haar, zit geen slecht bot in haar lijfHey there sunshine lift my heart
Ahzo.. die houdt haar mond geen sec stil dusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben hier de "sportvrouw"
Zo'n spring in het veld die tegen alles en iedereen praat en gezellig is
Beetje veel voor mij altijd maar ze bedoeld het goed
Kan het lijden van haar, zit geen slecht bot in haar lijf
Nopequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo.. die houdt haar mond geen sec stil dus
Als ze een cent kreeg voor ieder woord dat ze zegt was ze in een dag miljonairHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nope
Als ze een cent kreeg voor ieder woord dat ze zegt was ze in een dag miljonair
Kusjesdagquote:
Ja vandaag is...Don't follow me. I am lost too
Kusjesdag, kusjesdag...Don't follow me. I am lost too
Maar het regent
ZonnestralenHey there sunshine lift my heart
Regen hier.Don't follow me. I am lost too
De wolk bolkt de zonI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik bolk er een Fogel goedemorgen groet inquote:
En de rest niet hoi?quote:Hey there sunshine lift my heart
Woensdag tropischquote:
Tropisch zwemparadijs?Hey there sunshine lift my heart
Hey Paulquote:
Hey Puzziequote:
Ik zie geen tropisch weer voor woensdag
Morguh KWquote:
donderdag 27 gr met regen en onweerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja.quote:
Moet donderdag zijn.
Woensdag +25.Don't follow me. I am lost too
Misschien is dit het weekend om alvast preventief de airco uit de berging te gaan halenHey there sunshine lift my heart
Woensdag 22, donderdag 27 en vrijdag 28quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja.
Moet donderdag zijn.
Woensdag +25.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door RedShoe op 07-06-2025 10:14:39 ]Don't follow me. I am lost too
O hier vrijdag 25quote:
Ja dit is de goeie..Don't follow me. I am lost too
Nja het kan allemaal nog veranderenquote:Dus ik zie op de dag zelf wel wat de tempratuur wordt
Zuiden bijna een hittegolf..Don't follow me. I am lost too
En een gemiddelde tussen de 20 en 25.
Ja, ik ook hoor. Er is niets zo wisselend als het weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja het kan allemaal nog veranderenDus ik zie op de dag zelf wel wat de tempratuur wordt
Rain on me..Don't follow me. I am lost too
Hey ToT leuk je weer te zien, alles goed?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
Kutweer, had dit weekend met Mini-ToT er op uit willen gaan...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier hangt de airco momenteel te verwarmen!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Misschien is dit het weekend om alvast preventief de airco uit de berging te gaan halen![]()
![]()
O echt, het is hier 22 graden in huis zonder verwarmingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hangt de airco momenteel te verwarmen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Er is niets zo wisselend als het weer“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT leuk je weer te zien, alles goed?Heej!
Jawel, gaat z'n gangetje.En daarzo?
![]()
Ik verwarm niet na maartquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hangt de airco momenteel te verwarmen!Hey there sunshine lift my heart
Oh ik ben niet zo principieel met datums, maanden en tijden, ik kijk gewoon hoe ik me voel en wat ik prettig vind.quote:![]()
![]()
Als het buiten boven de 10 graden is, is het binnen warm zatHey there sunshine lift my heart
Het is binnen nooit warm zatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als het buiten boven de 10 graden is, is het binnen warm zat![]()
Neuh gewoon op gevoel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voor af en naderhand jezelf gewogen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn cardio is bezetHey there sunshine lift my heart
Fijn te horen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Jawel, gaat z'n gangetje.En daarzo?
Hier gaat ook alles goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij wil ik de sauna wonen?quote:Hey there sunshine lift my heart
Heb jij het altijd koud dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de zon hier naar binnen schijnt, is t hier sowieso snel warm..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
In april volgens mij in de avond nog wel eens de verwarming aan gehad“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Mijn rug zou een sauna wel op prijs stellen op het momentHey there sunshine lift my heart
Gelukkig maar lijkt mij ook niets als je het altijd koud hebtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We houden van heetHey there sunshine lift my heart
Morguh Sp3cquote:
Zo net onder de 40 gradenquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
10cm zweet in je bilspleet is perfect
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: