SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zekersssquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Verwacht ik niet. Maar het idee dat het kan is wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha wtfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Leuke tattoo op vakantie eindigt voor Millie (19) met enorme domper; hij maakte het alleen maar erger
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee (terug): Een tattooBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Leuke tattoo op vakantie eindigt voor Millie (19) met enorme domper; hij maakte het alleen maar erger
[..]die lijnen op die vingers ook echt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lelijk hoor zo vol gekalktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wtf
Ik ga op vakantie en neem mee (terug): Een tattooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:kan hier toch niet
Ben killem nietHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-everBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik volg ook de subreddit voor slechte tattoos, heerlijk is datquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-everHey there sunshine lift my heart
Tot zo in KPD dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]kan hier toch niet
Ben killem niet
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Overigens zijn sommige nog best oké gezet, zoals die lvquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-ever
Nummer 7 is wel iets voor mijHey there sunshine lift my heart
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moetTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja en ook als het ijskoud is en glad of bloedheetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan me voorstellen dat dit mooi is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik volg ook de subreddit voor slechte tattoos, heerlijk is dat
Lang geleden toen ik nog geen vader was, toen zei ik een keer tegen een vriend dat als ik vader zou worden misschien wel een subtiele tattoo zou willen zetten met initialen of naam van mijn kind. Toen had hij dat verhaal verteld aan zijn vriendin en die vertelde het toen aan vrienden en uiteindelijk was het verhaal vervormd naar: Dat als ik een kind zou krijgen dat ik heel groot het hoofd van die kind op mijn rug zou zettenDus kreeg toen later de vraag op een verjaardag of ik nog van plan was zo'n groot hoofd op mijn rug te laten tatoeëren.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha die 7 is dan nog wel humor. Wat is lv?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Overigens zijn sommige nog best oké gezet, zoals die lv
Nummer 7 is wel iets voor mijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Louis Vuiton?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha die 7 is dan nog wel humor. Wat is lv?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Owja yes dat zal het zijn. Ja wel speels is het. Soort inpakpapier.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die "your mom" was waarschijnlijk in een dronken bui en/of weddenschap gezetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-ever![]()
![]()
Amy Winehouse mocht niet meer?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Het kan altijd veel erger: https://www.bnnvara.nl/artikelen/lelijkste-tatoegaes-everOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja toegegeven dat ik toen wel een half kratje op hadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "your mom" was waarschijnlijk in een dronken bui en/of weddenschap gezetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hmm opvallend wel ja. Artikel is van 2017 en toen was Amy al jaren dood.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geeft niet vaderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja toegegeven dat ik toen wel een half kratje op had![]()
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moet![]()
![]()
Als het regent een handdoekje bij de voordeur en hond en pootjes afdrogen. Die geur van natte hond.Het hoort er allemaal bij.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: