Ja toegegeven dat ik toen wel een half kratje op hadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "your mom" was waarschijnlijk in een dronken bui en/of weddenschap gezet
Hmm opvallend wel ja. Artikel is van 2017 en toen was Amy al jaren dood.quote:
Geeft niet vaderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja toegegeven dat ik toen wel een half kratje op had
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent buiten en ik bedenk mij dat ik vanaf dinsdag dan ook naar buiten moet
Ook daar is een oplossing voorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.![]()
![]()
Als het regent een handdoekje bij de voordeur en hond en pootjes afdrogen. Die geur van natte hond.Het hoort er allemaal bij.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook daar is een oplossing voor
[ afbeelding ]
Dat moment dat je je dikke winterjas nat laat regenen en een paar uur later de hele kiet naar natte hond ruikt en je je denkt:"Huh. Heb ik die zo lang al niet gewassen?"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag alleen maar mooi weer.![]()
![]()
Als het regent een handdoekje bij de voordeur en hond en pootjes afdrogen. Die geur van natte hond.Het hoort er allemaal bij.
Gewoon een handdoek bij de deur lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Schoentjes vinden honden niet zo prettig volgens mij.
die natte kont dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Schoentjes vinden honden niet zo prettig volgens mij.
Grappig topicquote:
beter dan gefrustreerd wakker liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kom toch nog even buurten. Slapen lukt nog niet.
Hey 👑quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kom toch nog even buurten. Slapen lukt nog niet.
Jawel, beetje aan het luieren op de bank met the office aan. Hoest bij jou?quote:
Fijn! Ja hoofdpijn en moe hier, lag al een uurtje op bed maar wordt hem nog niet qua slapen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jawel, beetje aan het luieren op de bank met the office aan. Hoest bij jou?
Klote man. Te druk geweest vandaag wat betreft prikkels?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Ja hoofdpijn en moe hier, lag al een uurtje op bed maar wordt hem nog niet qua slapen.
Ben nog niet helemaal 100% sinds gisteren. Komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote man. Te druk geweest vandaag wat betreft prikkels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |