Trusten!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik ga lekker mijn bed in. Fijne avond allen
Allemaal is natuurlijk het enige goede antwoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon weg rennen in plaats van antwoord geven
Goede oplossing
Ja lach maar, de tattoerder heeft werk gehad ermeequote:
Wedden dat je zonder wekker rond zeven wakker wordt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn dochter morgenochtend vroeg niet ergens heen hoef te brengen, dus lekker eens zonder wekker uitslapen op zaterdagochtend. Heerlijk vooruitzicht
Tijd voor een kouwe zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn dochter morgenochtend vroeg niet ergens heen hoef te brengen, dus lekker eens zonder wekker uitslapen op zaterdagochtend. Heerlijk vooruitzicht
Ja dat gaat sowieso gebeuren. Maar hopelijk daarna nogwel wat korte slaapjes dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wedden dat je zonder wekker rond zeven wakker wordt?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens kijk of ik een lekkere Leffe Blond in huis heb ja. Goeie
quote:
Onverwachts uitslapen dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja lach maar, de tattoerder heeft werk gehad ermee
quote:
Nu nog zien of het lukt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, dat zijn altijd fijne meevallers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |