Ma Baker?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn moeder had een tas met een vorm van een pistool erin
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vervelend nou voor Omer![]()
Geen goed dagje..?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo maar gewoon mijn bed in denk ik.
Dat is op tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
Oh jawel hoor, maar was gisteren erg vroeg gaan slapen omdat ik niet goed in orde was. Was midden in de nacht wakker. Beetje uit mijn ritme. En nu nog steeds niet 100%.quote:
Zeer goed gewandeld welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is op tijd
Wel goed gewandeld?
niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ah dat is fijnquote:
Goed bezig! Morgen weer de stairmeister op?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah dat is fijn
Ik pak zo nog een rondje yoga
Dan douchen en naar bed
Ah zo. Dan is nu op tijd wel slim idd. Mits je niet midden in de nacht wakker wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar was gisteren erg vroeg gaan slapen omdat ik niet goed in orde was. Was midden in de nacht wakker. Beetje uit mijn ritme. En nu nog steeds niet 100%.
Ja is wel het planquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen weer de stairmeister op?
Dat is mijn favoriete instrument!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja is wel het plan
Borst trainen en daarna cardio
Lilak's borst?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete instrument!
Links of rechts is dan de vraagquote:
Laap slekker KW.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik ga lekker mijn bed in. Fijne avond allen
Gewoon weg rennen in plaats van antwoord gevenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik ga lekker mijn bed in. Fijne avond allen
Linksquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon weg rennen in plaats van antwoord geven
Goede oplossing
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Links of rechts is dan de vraag
Of die onder in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|