Mevrouwtje oeps van 2022quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
O btw, wanneer mag jij een weekendje weg met je beste vriendin?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mevrouwtje oeps van 2022
zo scherp als een mes
maar zonder een snee
Haha zal ik haar dat vragen als ze weer thuis is?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
O btw, wanneer mag jij een weekendje weg met je beste vriendin?
why wait?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu écht zin in een catamaran!![]()
Misschien dat ik morgen dat concept eens uit moet gaan leggen aan de vetboer hier 100 meter verderop.
Voornamelijk omdat ik al gegeten heb en het een beetje overkill zou zijn nu. En ik ben taffusmoequote:
Dat is een andere naam voor een waterfiets toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu écht zin in een catamaran!![]()
Misschien dat ik morgen dat concept eens uit moet gaan leggen aan de vetboer hier 100 meter verderop.
Wat goed van jou! Ik keek even in de app en kom er nu dus achter dat ze morgen ipv maandag komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
MafKeesje![]()
hoe moet dat nou met de kliko maandag?
oei! snel dan!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat goed van jou! Ik keek even in de app en kom er nu dus achter dat ze morgen ipv maandag komen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is een andere naam voor een waterfiets toch?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik dacht al wat een top dag vandaag.quote:
Met extra beestjes die houden van feestjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht al wat een top dag vandaag.
Maar het is dus gewoon BlauweBakAanStraatZetDag!
Toe maar, meer dan één bolkon!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat het donker wordt. Ik had eigenlijk vandaag op de planning staan om de balkons een beetje op te ruimen.
Morgen nog een dag
Ja 1 voor (zuidoost) en 1 achter (noordwest). Luxe leef. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toe maar, meer dan één bolkon!![]()
#pauperleefhiermetkleinkutbolkon
Mijn moeder had een tas met een vorm van een pistool erinquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vervelend nou voor Omer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |