Er is eens een tijd terug een topic geweest hoe DTS weer leuk of anders te maken, maar met die ideeën is niets gedaan. Maar het moet natuurlijk ook wel haalbaar zijn en niet dat bondage of SwJ of iemand anders er veel werk aan heeft om het bij te houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En maximum maken voor hoeveel punten en ongebolkte post waard kunnen zijn?
Meer dan bijvoorbeeld 50 kan niet ook al wordt er 55 minuten niet gebolkt?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tanden poetsen
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Als iemand mijn reiskosten naar Groningen vergoed wil ik bondage wel overhalen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is eens een tijd terug een topic geweest hoe DTS weer leuk of anders te maken, maar met die ideeën is niets gedaan. Maar het moet natuurlijk ook wel haalbaar zijn en niet dat bondage of SwJ of iemand anders er veel werk aan heeft om het bij te houden.
Een tweeling teckel?quote:
Gaan ze goed met Jeroentje?quote:
quote:
Leuk dan, maar wel druk drie honden lijkt mij?quote:
Ik heb hulptroepen. Beste vriend komt als ik 50 wordt. Andere beste vriend komt ook. Waarschijnlijk komen sp3c en KW ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dan, maar wel druk drie honden lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |