Gelukkig, hoop voor je dat t uit bed stappen straks helpt beter in slaap te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal 100% sinds gisteren. Komt wel weer goed.
Nog waterfiets gehad?
Wat moet dat een fantastische ervaring voor je zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig, hoop voor je dat t uit bed stappen straks helpt beter in slaap te komen.
Ja vanavond toevallig. Mijn vrouw is een nachtje weg dus dacht hooookeee lets go
En @JustinK is ook "weg". Dat kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig, hoop voor je dat t uit bed stappen straks helpt beter in slaap te komen.
Ja vanavond toevallig. Mijn vrouw is een nachtje weg dus dacht hooookeee lets go
Sowiesoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, DTS is al een uur dicht. Kom morgen meer terug
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En @:justink is ook "weg". Dat kan geen toeval zijn
Jaaaaa traantje in mijn linker ooghoekquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat moet dat een fantastische ervaring voor je zijn geweest.
Hmmmmm ze ging met een vriendin zei ze 😇quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En @:justink is ook "weg". Dat kan geen toeval zijn
Ik ben benieuwd naar de koopjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is koopavond, dus DTS blijft wat langer open
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
Mijn kat heeft een nieuw trucje geleerd. Als hij honger heeft, dan springt hij op mijn bureau en als ik geen aandacht aan hem geef, dan begint hij met zijn poot tegen mijn voorhoofd te "slaan". En ik wil dat gedrag niet belonen, maar het is wel heel vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |