Jij had sepoquote:
Hey Kampioenquote:
quote:
Ik bedoel natuurlijk @greysbonesquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
@:Gerysbones is weer een de bolkmood Jussie
F1 kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wat ben je nu aan het doen met al je vrije tijd
Dat deed je anders toch gewoon tussen door?quote:
Nu zonder gebolkquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed je anders toch gewoon tussen door?
Wel een stuk ontspanner kijken of nietquote:
Je kan ook terug komen als kloon en dan opnieuw voor de winst gaanquote:
Haags weer eens afstoffen?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook terug komen als kloon en dan opnieuw voor de winst gaan
Kan ook natuurlijk, moet je wel een flinke stofdoek hebben want die heeft lang onder gedoken gezetenquote:
Ehm, nee niet echtquote:Op zondag 1 juni 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ik lees dat Verstappen weer mazzel heeft met een saftycar
Nee ik las het alquote:
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.quote:
Russel duwde Max eruit en Max had die plek helemaal niet terug hoeven geven. Daar zat de frustratie. Niet zozeer bij de beuk van Lecquote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.
Op de apex was het gelijk op. Max ging van de baan; leave the track and gaining an atvantage, volgens mij werd ie niet echt gedrukt maar dan moet ik terugkijken. Plek geven was het verstandigste. Hij was al gefrustreerd door de "verkeerde" banden en het uitbreken van de auto, naast dat Leclerc er voorbij ging.. ik snap dat ie pissed is maar heeft verkeerd gehandeld bij het teruggevenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Russel duwde Max eruit en Max had die plek helemaal niet terug hoeven geven. Daar zat de frustratie. Niet zozeer bij de beuk van Lec
Hij had 'm gewoon niet terug hoeven geven. Het was echt de fout van Russel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op de apex was het gelijk op. Max ging van de baan; leave the track and gaining an atvantage, volgens mij werd ie niet echt gedrukt maar dan moet ik terugkijken. Plek geven was het verstandigste. Hij was al gefrustreerd door de "verkeerde" banden en het uitbreken van de auto, naast dat Leclerc er voorbij ging.. ik snap dat ie pissed is maar heeft verkeerd gehandeld bij het teruggeven
Die zat er gewoon?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.
Ben je wel aan toe zekerquote:
Even terug gekeken, Russell zat er niet voor maar Max stak af en vergrootte de voorsprong, ook dat mag niet en zou 5 of 10s zijn. Omdat hij de plek gaf, heeft hij 1 punt behouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij had 'm gewoon niet terug hoeven geven. Het was echt de fout van Russel.
En het was idd de druppel na al het voorgaande.
Spreekwoordelijk. Hannah is een dusdanige strategist dat zij wel weet dat nieuw hard het niet wint van kwali soft. RBR waande zich even Ferrariquote:
In alle rust de race kijken op vaderdagquote:
Je eerste vaderdagquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In alle rust de race kijken op vaderdag
Gelukkig geen kinderenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In alle rust de race kijken op vaderdag
Jij wil geen kinderenquote:
Kloptquote:
Dat kan is ook een keuzequote:
Yup. Was niet het leukste gesprek een paar jaar geleden.quote:
Oeps je vriendin wilde ze wel neem ik aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Was niet het leukste gesprek een paar jaar geleden.
Ja. Maar we hebben het doorstaanquote:Op zondag 1 juni 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps je vriendin wilde ze wel neem ik aan?
Oké. Hopelijk krijgt ze geen spijt.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben het doorstaan
Klopt, nou was ik er niet super goed op aan het letten. Maar was hij überhaupt wel gewisseld van compound voor de sc pitstop? Ik dacht namelijk van niet. Dus dan moesten ze wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk. Hannah is een dusdanige strategist dat zij wel weet dat nieuw hard het niet wint van kwali soft. RBR waande zich even Ferrari
Na 3 jaar ongeveer, nee.quote:
En dat is het belangrijkste!quote:Op zondag 1 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben het doorstaan
Beter ook dan tochquote:
Ik schakelde een paar ronden voor de SC pas in, had alleen de start tot dusver gezien.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, nou was ik er niet super goed op aan het letten. Maar was hij überhaupt wel gewisseld van compound voor de sc pitstop? Ik dacht namelijk van niet. Dus dan moesten ze wel.
Over 20 jaar stellen we de vraag nog een keer.quote:
Dan ben ik te oud om daar nog wat aan te doenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Over 20 jaar stellen we de vraag nog een keer.
Ja niet leuk. Heb je dan de hele dag je best voor gedaanquote:
Gaat je niet lukken dat in te halenquote:
Nou idd ongelofelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet leuk. Heb je dan de hele dag je best voor gedaan
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik had net een post en klikte op invoeren en zag het slotje.
Nou jij pakt 400 tot 500 puntenquote:
Die telden nog mee voor mei.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Telt het nu wel door tot morgenvroeg? Omdat dat gisteren kennelijk niet zo was
Toen was het nog meiquote:Op zondag 1 juni 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Telt het nu wel door tot morgenvroeg? Omdat dat gisteren kennelijk niet zo was
Kan ook nog jaquote:
Ja maar als ik alleen luister begrijp ik er niks vanquote:Op zondag 1 juni 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan heb je over een taal die in dezelfde taalfamilie zit als het Nederlands
Jammer, ik zit er niet mee. Had het wel leuk gevonden een dagje op 1, maar meer ook niet. @devzero had me er al op voorbereid. Mijn post was gezet in mei en telt daarom niet meer mee in juni.quote:
Me tooquote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik had net een post en klikte op invoeren en zag het slotje.
Morgenvroeg verder.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik mag hier zeker niet quoten uit DTS op een vraag die aan me gesteld is he?
Als je wilt winnen zul je meer dan 500 moeten halenquote:Op zondag 1 juni 2025 22:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou jij pakt 400 tot 500 punten
Dat is wel lastig in te halen
Maar proberen kan altijd
Vast wel lijkt mequote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik mag hier zeker niet quoten uit DTS op een vraag die aan me gesteld is he?
Ik zou met SwJ gaan sexting dan blijft hij langer wakkerquote:Op zondag 1 juni 2025 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
Huh gaat t nu op een totaal willekeurig moment dicht?
Swj had gezegd randomquote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Toch een soort DT-moment, maar had het niet zo vroeg verwacht.
Nou als iedereen morgen stil is, nadat ik gepost heb..lukt het vast welquote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je wilt winnen zul je meer dan 500 moeten halen
Ahh okquote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast wel lijkt me
Deed ik net ook
Middenin een reactie ineens slotje
De meet was super gezelligquote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe was de meet gisteren? Of ben je niet geweest?
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou met SwJ gaan sexting dan blijft hij langer wakker
Tot nu toe meeste keren rond deze tijd en een keer echt laat. Pas rond half 2 ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Swj had gezegd random
Geloof dat de eerste keer ook zo rond deze tijd was
Als ik er benquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als iedereen morgen stil is, nadat ik gepost heb..lukt het vast wel
Fijn dat jje dan toch gegaan bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Ja was met Hemelvaartsdag volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tot nu toe meeste keren rond deze tijd en een keer echt laat. Pas rond half 2 ofzo.
Het was zo tof dat jij er ook wasquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Hahaquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik er ben
Ben ik stil
Maar post ik wel
Je bent ook een schatquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Van mij zul je weinig last hebben Lovely
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ik bolk d'r gewoon hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Thats the spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Da mag niequote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee maar dat doe ik dan niet he
(wel he)
That's the part of the gamequote:
Je bent een topperquote:Op zondag 1 juni 2025 22:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the part of the game
Sometimes you win and sometimes you lose..
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
The finish is at the finishline lovelyquote:Op zondag 1 juni 2025 22:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the part of the game
Sometimes you win and sometimes you lose..
Zo is datquote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
The finish is at the finishline lovely
Dat dacht Verstappen vandaag ook. Toch lag die finish ineens 5 plekken naar achter.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
The finish is at the finishline lovely
Ik heb geluk dat je nu weken me even niet met Ajax kan jennenquote:Op zondag 1 juni 2025 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht Verstappen vandaag ook. Toch lag die finish ineens 5 plekken naar achter.
Wordt gewoon opgespaard.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat je nu weken me even niet met Ajax kan jennen
Kan altijd natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat je nu weken me even niet met Ajax kan jennen
Jaaaa Dankquote:Op zondag 1 juni 2025 22:43 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Het was zo tof dat jij er ook was
En wat ben je leuk
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 23:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Verstandig. Ik ook zo. Morgen weer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 01-06-2025 23:48:30 ]
Ieder uurtje extra slaap is mooi meegenomen.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik werk morgen vanuit Zoetermeer dus uurtje later uit bed
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
![]()
Wat een stom plan. Laat dat bolken en punten lekker in DTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
![]()
Haha dat zou een geniale move zijn. Moeten we wel lovely taggen vind ik als dat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Ik heb even de PI aangepast, wat we zitten in ONZ en ik bedoelde het als grapje.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een stom plan. Laat dat bolken en punten lekker in DTS
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb even de PI aangepast, wat we zitten in ONZ en ik bedoelde het als grapje.![]()
Maar laat maar.
Het was niet serieus bedoeld, veroorzaakt alleen maar weer gedoe.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat zou een geniale move zijn. Moeten we wel lovely taggen vind ik als dat gebeurd
Ja, afgelopen nacht van 3 tot half 11 geslapen, te kort geleden feitelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd lastig op een zondagavond (vind ik zelf altijd) om de slaap te vatten.
quote:Op maandag 2 juni 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
hoef gelukkig pas om 12.30 uur te melden dus ik ga me nog niet haasten
mss is dat voordeel denk?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:34 schreef Harrie het volgende:
DiscussieLang geleden dat ik hier een discussie gezien heb.
Lang geleden een praatje met Ramses gemaakt, met een slokkie opquote:Op maandag 2 juni 2025 00:36 schreef kree het volgende:
dit is altijd mooie wat mij aanspreekt inleidde dan
Bekijk deze YouTube-video
ha echt?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden een praatje met Ramses gemaakt, met een slokkie op
Ja in Egmond in zijn Bagwan periode.quote:
Laat je niet gek maken, gozer!quote:Op maandag 2 juni 2025 00:33 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen lastige discussie in andere topics nu. niet met alles eens enzo. ;p
Mooi nummer.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:36 schreef kree het volgende:
dit is altijd mooie wat mij aanspreekt inleidde dan
Ja toffe herinnering wel. Aardige kerel, ook lichtelijk aangeschoten net als ik.quote:
dat liedje is master naztuurlijk. mooi vond ik die altijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toffe herinnering wel. Aardige kerel, ook lichtelijk aangeschoten net als ik.
Ik kan er niet naar luisteren zonder aan Andre van Duin te denken.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:46 schreef Shii het volgende:
We zullen doorgaan....
Ja ik eigenlijk ook wel. Deze dan, kippenvel voor mij....quote:Op maandag 2 juni 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar luisteren zonder aan Andre van Duin te denken.
Dat is legendarisch, twee ras artiesten.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. Deze dan, kippenvel voor mij....
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Ik heb net een biertje geopend, ik dacht serieus dat het net na 12 wasquote:
Maar hij smaakt nog even lekker, toch?quote:Op maandag 2 juni 2025 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend, ik dacht serieus dat het net na 12 was
zeker!quote:Op maandag 2 juni 2025 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar hij smaakt nog even lekker, toch?
Ik bijnaquote:
Hij wordt inderdaad gelanceerd alsof er een bomaanslag plaatsvond.quote:
Gebruikersnaamquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. Deze dan, kippenvel voor mij....
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Hij was just in!quote:
You missed itquote:
Lovelyquote:
quote:
Vind het wel net zo eerlijkquote:
Geen idee.quote:
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef Shii het volgende:
Ik vond het wel een leuke toevoeging dat lapo hunten.
Vond het vreslijkquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:StevenHyde swj omgekocht heeft met een pak bastognekoeken
En met een waterfietsquote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mailyquote:
Skattiequote:
Heul nietquote:
Zou @SwJ die koekjes wel lusten?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3x raden 🫢quote:
Waarom? Werd wel gezellig druk zo s avondsquote:
Mwa tenzij het ineens iets is als uit een vliegtuig springenquote:
Ja, ik ga slapenquote:
Amy snapt hetquote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
K
[..]
jawellus![]()
Ik ga dit rapporteren bij @:ESF1gamer
[..]
aaah das lief
Zijn er mensen die die koekjes niet lusten?quote:
Een kinder suprice eiquote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Een tropische? In Hollandsche melkchocolade?![]()
En nu ga je wegquote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik ga slapen
[..]
Amy snapt het
Ja, klep dicht en dromen dat ik een motor benquote:
Dat denk ik weljaquote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die koekjes niet lusten?![]()
![]()
Vroem vroemquote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, klep dicht en dromen dat ik een motor ben
Sweet dreamsquote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik ga slapen
[..]
Amy snapt het
Tuurlijk niet, heet geen Russellquote:Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroem vroem
Niet te hard aan die gashendel draaien
Opeens een weekendje weg ofzo vind ik ook niet zo prettig.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa tenzij het ineens iets is als uit een vliegtuig springen
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, heet geen Russell
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je nu weer de hele nacht vroem vroem vroemmmmmm liggen doen?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, klep dicht en dromen dat ik een motor ben
Durf je het woord aftrekken niet te gebruiken?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?
Uh humquote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu weer de hele nacht vroem vroem vroemmmmmm liggen doen?
Thnx. Ik zit al in bed. Nog even tv kijken en dan naar dromenlandquote:
Je kunt het SwJ vragenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?
Ik rijd je er wel heen!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik zit al in bed. Nog even tv kijken en dan naar dromenland
Jij hebt me door!!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Durf je het woord aftrekken niet te gebruiken?
Dat is waar, maar ga ze wel weg laten halen. Tnx!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het SwJ vragen
Maar uiteindelijk zal bondage het moeten doen
Maar lieve steven
Die punten zullen er niet voor zorgen dat je 1ste blijft
Dat is wel waar, over 3 dagen kan @Lovely ze al wel ingehaald hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het SwJ vragen
Maar uiteindelijk zal bondage het moeten doen
Maar lieve steven
Die punten zullen er niet voor zorgen dat je 1ste blijft
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel waar, over 3 dagen kan @:Lovely ze al wel ingehaald hebben
ik weet niet wat ik hiervan moet vindenquote:
Denk niet dat ze dat doen Justin heeft ook zijn misgelopen punten door dat geintje er nooit bijgekregenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
O dat is nog eens lief.quote:
Neinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |