quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou met SwJ gaan sexting dan blijft hij langer wakker
Tot nu toe meeste keren rond deze tijd en een keer echt laat. Pas rond half 2 ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Swj had gezegd random
Geloof dat de eerste keer ook zo rond deze tijd was
Als ik er benquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als iedereen morgen stil is, nadat ik gepost heb..lukt het vast wel
Fijn dat jje dan toch gegaan bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Ja was met Hemelvaartsdag volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tot nu toe meeste keren rond deze tijd en een keer echt laat. Pas rond half 2 ofzo.
Het was zo tof dat jij er ook wasquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Hahaquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik er ben
Ben ik stil
Maar post ik wel
Je bent ook een schatquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Van mij zul je weinig last hebben Lovely
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Ik bolk d'r gewoon hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Thats the spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Da mag niequote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
Daar is niet iedereen het mee eensquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |