Jij had sepoquote:
Hey Kampioenquote:
quote:
Ik bedoel natuurlijk @greysbonesquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
@:Gerysbones is weer een de bolkmood Jussie
F1 kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wat ben je nu aan het doen met al je vrije tijd
Dat deed je anders toch gewoon tussen door?quote:
Nu zonder gebolkquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed je anders toch gewoon tussen door?
Wel een stuk ontspanner kijken of nietquote:
Je kan ook terug komen als kloon en dan opnieuw voor de winst gaanquote:
Haags weer eens afstoffen?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook terug komen als kloon en dan opnieuw voor de winst gaan
Kan ook natuurlijk, moet je wel een flinke stofdoek hebben want die heeft lang onder gedoken gezetenquote:
Ehm, nee niet echtquote:Op zondag 1 juni 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ik lees dat Verstappen weer mazzel heeft met een saftycar
Nee ik las het alquote:
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.quote:
Russel duwde Max eruit en Max had die plek helemaal niet terug hoeven geven. Daar zat de frustratie. Niet zozeer bij de beuk van Lecquote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.
Op de apex was het gelijk op. Max ging van de baan; leave the track and gaining an atvantage, volgens mij werd ie niet echt gedrukt maar dan moet ik terugkijken. Plek geven was het verstandigste. Hij was al gefrustreerd door de "verkeerde" banden en het uitbreken van de auto, naast dat Leclerc er voorbij ging.. ik snap dat ie pissed is maar heeft verkeerd gehandeld bij het teruggevenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Russel duwde Max eruit en Max had die plek helemaal niet terug hoeven geven. Daar zat de frustratie. Niet zozeer bij de beuk van Lec
Hij had 'm gewoon niet terug hoeven geven. Het was echt de fout van Russel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op de apex was het gelijk op. Max ging van de baan; leave the track and gaining an atvantage, volgens mij werd ie niet echt gedrukt maar dan moet ik terugkijken. Plek geven was het verstandigste. Hij was al gefrustreerd door de "verkeerde" banden en het uitbreken van de auto, naast dat Leclerc er voorbij ging.. ik snap dat ie pissed is maar heeft verkeerd gehandeld bij het teruggeven
Die zat er gewoon?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.
Ben je wel aan toe zekerquote:
Even terug gekeken, Russell zat er niet voor maar Max stak af en vergrootte de voorsprong, ook dat mag niet en zou 5 of 10s zijn. Omdat hij de plek gaf, heeft hij 1 punt behouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij had 'm gewoon niet terug hoeven geven. Het was echt de fout van Russel.
En het was idd de druppel na al het voorgaande.
Spreekwoordelijk. Hannah is een dusdanige strategist dat zij wel weet dat nieuw hard het niet wint van kwali soft. RBR waande zich even Ferrariquote:
In alle rust de race kijken op vaderdagquote:
Je eerste vaderdagquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In alle rust de race kijken op vaderdag
Gelukkig geen kinderenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In alle rust de race kijken op vaderdag
Jij wil geen kinderenquote:
Kloptquote:
Dat kan is ook een keuzequote:
Yup. Was niet het leukste gesprek een paar jaar geleden.quote:
Oeps je vriendin wilde ze wel neem ik aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Was niet het leukste gesprek een paar jaar geleden.
Ja. Maar we hebben het doorstaanquote:Op zondag 1 juni 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps je vriendin wilde ze wel neem ik aan?
Oké. Hopelijk krijgt ze geen spijt.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben het doorstaan
Klopt, nou was ik er niet super goed op aan het letten. Maar was hij überhaupt wel gewisseld van compound voor de sc pitstop? Ik dacht namelijk van niet. Dus dan moesten ze wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk. Hannah is een dusdanige strategist dat zij wel weet dat nieuw hard het niet wint van kwali soft. RBR waande zich even Ferrari
Na 3 jaar ongeveer, nee.quote:
En dat is het belangrijkste!quote:Op zondag 1 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben het doorstaan
Beter ook dan tochquote:
Ik schakelde een paar ronden voor de SC pas in, had alleen de start tot dusver gezien.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, nou was ik er niet super goed op aan het letten. Maar was hij überhaupt wel gewisseld van compound voor de sc pitstop? Ik dacht namelijk van niet. Dus dan moesten ze wel.
Over 20 jaar stellen we de vraag nog een keer.quote:
Dan ben ik te oud om daar nog wat aan te doenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Over 20 jaar stellen we de vraag nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |