Oeps je vriendin wilde ze wel neem ik aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Was niet het leukste gesprek een paar jaar geleden.
Ja. Maar we hebben het doorstaanquote:Op zondag 1 juni 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps je vriendin wilde ze wel neem ik aan?
Oké. Hopelijk krijgt ze geen spijt.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben het doorstaan
Klopt, nou was ik er niet super goed op aan het letten. Maar was hij überhaupt wel gewisseld van compound voor de sc pitstop? Ik dacht namelijk van niet. Dus dan moesten ze wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk. Hannah is een dusdanige strategist dat zij wel weet dat nieuw hard het niet wint van kwali soft. RBR waande zich even Ferrari
Na 3 jaar ongeveer, nee.quote:
En dat is het belangrijkste!quote:Op zondag 1 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben het doorstaan
Beter ook dan tochquote:
Ik schakelde een paar ronden voor de SC pas in, had alleen de start tot dusver gezien.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, nou was ik er niet super goed op aan het letten. Maar was hij überhaupt wel gewisseld van compound voor de sc pitstop? Ik dacht namelijk van niet. Dus dan moesten ze wel.
Over 20 jaar stellen we de vraag nog een keer.quote:
Dan ben ik te oud om daar nog wat aan te doenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Over 20 jaar stellen we de vraag nog een keer.
Ja niet leuk. Heb je dan de hele dag je best voor gedaanquote:
Gaat je niet lukken dat in te halenquote:
Nou idd ongelofelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet leuk. Heb je dan de hele dag je best voor gedaan
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik had net een post en klikte op invoeren en zag het slotje.
Nou jij pakt 400 tot 500 puntenquote:
Die telden nog mee voor mei.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Telt het nu wel door tot morgenvroeg? Omdat dat gisteren kennelijk niet zo was
Toen was het nog meiquote:Op zondag 1 juni 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Telt het nu wel door tot morgenvroeg? Omdat dat gisteren kennelijk niet zo was
Kan ook nog jaquote:
Ja maar als ik alleen luister begrijp ik er niks vanquote:Op zondag 1 juni 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan heb je over een taal die in dezelfde taalfamilie zit als het Nederlands
Jammer, ik zit er niet mee. Had het wel leuk gevonden een dagje op 1, maar meer ook niet. @devzero had me er al op voorbereid. Mijn post was gezet in mei en telt daarom niet meer mee in juni.quote:
Me tooquote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik had net een post en klikte op invoeren en zag het slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |