Het was zo tof dat jij er ook wasquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Hahaquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik er ben
Ben ik stil
Maar post ik wel
Je bent ook een schatquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Van mij zul je weinig last hebben Lovely
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Ik bolk d'r gewoon hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Thats the spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Da mag niequote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
Daar is niet iedereen het mee eensquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee maar dat doe ik dan niet he
(wel he)
That's the part of the gamequote:
Je bent een topperquote:Op zondag 1 juni 2025 22:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the part of the game
Sometimes you win and sometimes you lose..
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
The finish is at the finishline lovelyquote:Op zondag 1 juni 2025 22:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the part of the game
Sometimes you win and sometimes you lose..
Zo is datquote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
The finish is at the finishline lovely
Dat dacht Verstappen vandaag ook. Toch lag die finish ineens 5 plekken naar achter.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
The finish is at the finishline lovely
Ik heb geluk dat je nu weken me even niet met Ajax kan jennenquote:Op zondag 1 juni 2025 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht Verstappen vandaag ook. Toch lag die finish ineens 5 plekken naar achter.
Wordt gewoon opgespaard.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat je nu weken me even niet met Ajax kan jennen
Kan altijd natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat je nu weken me even niet met Ajax kan jennen
Jaaaa Dankquote:Op zondag 1 juni 2025 22:43 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Het was zo tof dat jij er ook was
En wat ben je leuk
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 23:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Verstandig. Ik ook zo. Morgen weer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 01-06-2025 23:48:30 ]
Ieder uurtje extra slaap is mooi meegenomen.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik werk morgen vanuit Zoetermeer dus uurtje later uit bed
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
![]()
Wat een stom plan. Laat dat bolken en punten lekker in DTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
![]()
Haha dat zou een geniale move zijn. Moeten we wel lovely taggen vind ik als dat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even de PI aangepast, wat we zitten in ONZ en ik bedoelde het als grapje.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een stom plan. Laat dat bolken en punten lekker in DTS
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb even de PI aangepast, wat we zitten in ONZ en ik bedoelde het als grapje.![]()
Maar laat maar.
Het was niet serieus bedoeld, veroorzaakt alleen maar weer gedoe.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat zou een geniale move zijn. Moeten we wel lovely taggen vind ik als dat gebeurd
Ja, afgelopen nacht van 3 tot half 11 geslapen, te kort geleden feitelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd lastig op een zondagavond (vind ik zelf altijd) om de slaap te vatten.
quote:Op maandag 2 juni 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
hoef gelukkig pas om 12.30 uur te melden dus ik ga me nog niet haasten
mss is dat voordeel denk?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:34 schreef Harrie het volgende:
DiscussieLang geleden dat ik hier een discussie gezien heb.
Lang geleden een praatje met Ramses gemaakt, met een slokkie opquote:Op maandag 2 juni 2025 00:36 schreef kree het volgende:
dit is altijd mooie wat mij aanspreekt inleidde dan
Bekijk deze YouTube-video
ha echt?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden een praatje met Ramses gemaakt, met een slokkie op
Ja in Egmond in zijn Bagwan periode.quote:
Laat je niet gek maken, gozer!quote:Op maandag 2 juni 2025 00:33 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen lastige discussie in andere topics nu. niet met alles eens enzo. ;p
Mooi nummer.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:36 schreef kree het volgende:
dit is altijd mooie wat mij aanspreekt inleidde dan
Ja toffe herinnering wel. Aardige kerel, ook lichtelijk aangeschoten net als ik.quote:
dat liedje is master naztuurlijk. mooi vond ik die altijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toffe herinnering wel. Aardige kerel, ook lichtelijk aangeschoten net als ik.
Ik kan er niet naar luisteren zonder aan Andre van Duin te denken.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:46 schreef Shii het volgende:
We zullen doorgaan....
Ja ik eigenlijk ook wel. Deze dan, kippenvel voor mij....quote:Op maandag 2 juni 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar luisteren zonder aan Andre van Duin te denken.
Dat is legendarisch, twee ras artiesten.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. Deze dan, kippenvel voor mij....
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Ik heb net een biertje geopend, ik dacht serieus dat het net na 12 wasquote:
Maar hij smaakt nog even lekker, toch?quote:Op maandag 2 juni 2025 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend, ik dacht serieus dat het net na 12 was
zeker!quote:Op maandag 2 juni 2025 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar hij smaakt nog even lekker, toch?
Ik bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |