SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik moet dan toch niet ook meteen kort pittig toch?quote:
als je je haar kort en paarsig doet ben je in één keer klaarquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet dan toch niet ook meteen kort pittig toch?
Niets?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
![]()
omg, een student heeft helemaal niks ingeleverd voor het afstuderen. Ohgod kan wel janken, dit scheelt zoveel tijd
Maar voor hem/haar/het is het dus nu afgelopen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
![]()
omg, een student heeft helemaal niks ingeleverd voor het afstuderen. Ohgod kan wel janken, dit scheelt zoveel tijd
Zou wel makkelijk kunnen, die bestaan vast wel in maat 35quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Zag een volwassen vrouw met van die lichtgevende sneakers lopen. Van die lampjes in de zool
*Beschermt mooie lange rossig blonde lokkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je je haar kort en paarsig doet ben je in één keer klaar
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Zag een volwassen vrouw met van die lichtgevende sneakers lopen. Van die lampjes in de zool
geen idee want begeleid de mensen niet die ik moet beoordelen maarquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets?
Die had zoiets van "ja uh gaat hem niet worden laat gewoon maar zitten" ?
herkansingen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar voor hem/haar/het is het dus nu afgelopen?
Is het een examen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof
[..]
geen idee want begeleid de mensen niet die ik moet beoordelen maar![]()
[..]
herkansingen?
Mijn broer, ook ginger-ish, kan ook slecht tegen de zon, terwijl ik altijd goed bruin werd tijdens de zomervakanties op Texel, zo erg dat men dacht dat ik in Spanje op vakantie was geweest....quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Beschermt mooie lange rossig blonde lokken
Nee
scripties yes, dat is strenger dan een regulier tentamen want hoort bij het afstuderenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer, ook ginger-ish, kan ook slecht tegen de zon, terwijl ik altijd goed bruin werd tijdens de zomervakanties op Texel, zo erg dat men dacht dat ik in Spanje op vakantie was geweest....
Oef.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
scripties yes, dat is strenger dan een regulier tentamen want hoort bij het afstuderen
Je was okayquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga het nu printen, brb ben er over 30 min weer
mja alles kanquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Wel een beetje netjes eten dan hequote:
Niet in m'n bed laten vallen nee.quote:
Ja de chocolade zijn ze een beetje klaar mee, kon alleen nog maar deze vinden met 70%quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in m'n bed laten vallen nee.
Ik was bij de AH op zoek naar de monster korting op chocola. Er ging wel 40% af maar dan waren veel dingen nog 3,50
Ze hadden vooral nog Milka. Van die Max repen maar die kostten daar tegenwoordig vijf euro?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de chocolade zijn ze een beetje klaar mee, kon alleen nog maar deze vinden met 70%
[ afbeelding ]
Hmm weet ik niet, die heb ik niet gezien, hier eigenlijk alleen maar Cote d'or en Verkade die de korting hadden, en die geschenkdoosjes van de Milka. Die Milka max dingen kun je beter in de gaten houden tot ze bij de Kruidvat weer gek gaan doen met de prijzenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden vooral nog Milka. Van die Max repen maar die kostten daar tegenwoordig vijf euro?
neem ff slofje shag voor me mee gelijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Ik ga maandag in Duitsland even een voorraadje chocolade kopen.
Ja, prima.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Ik ga maandag in Duitsland even een voorraadje chocolade kopen.
Die geschenkdoosjes waren 2,50quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet, die heb ik niet gezien, hier eigenlijk alleen maar Cote d'or en Verkade die de korting hadden, en die geschenkdoosjes van de Milka. Die Milka max dingen kun je beter in de gaten houden tot ze bij de Kruidvat weer gek gaan doen met de prijzen
Bij mij waren ze van de week 35 centquote:
Doenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef kree het volgende:
zal ik nog ff pizza bestellen denk? zit beetje te twijfelen.
Ja en dan had ik maar 5 doosjes meegenomenquote:
tis wel weer lekker he, he ook eentje nu die Turkse pizza heeft enzo, wel fan van moet ik zeggen.quote:
quote:Lay's vraagt voor Max naturelchips in een zak per kilo 10,87 euro. Dezelfde chips in een doos kost 19,12 euro per kilo. Een kilo Doritos cheese kost in een zak 10,99 euro en in een doos 18,50 euro.
Ja ik zag het echt zo belachelijk weer. Ik ga dat ook echt niet kopen maar goed ik koop mijn chips sowieso liever in Duitsland tegenwoordig.quote:
als ik al chips koop is het meestal eigen merkquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag het echt zo belachelijk weer. Ik ga dat ook echt niet kopen maar goed ik koop mijn chips sowieso liever in Duitsland tegenwoordig.
Je kunt wel goed omgaan met teleurstellingen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:57 schreef kree het volgende:
hmmms beetje jammer weer mijn favo tent is dicht, naja dan maar niet.
nouja met moeite deze hoor, want had wel trek. LOLquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt wel goed omgaan met teleurstellingen.
Bij de AH wel (daarom ook al die hoge kortingen met 'assortimentswijzigingen'), ze zijn de schappen aan het verbouwen om ruimte te maken voor zulke onzin. Zag ook een heel gedeelte van het schap met kleine zakjes chips, die zakjes die je normaal bij het tankstation ziet zeg maarquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef mschol het volgende:
ik heb ze overigens nog niet in het schap gezien
Dorito Red Hot Nude Snail?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag het echt zo belachelijk weer. Ik ga dat ook echt niet kopen maar goed ik koop mijn chips sowieso liever in Duitsland tegenwoordig.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH wel (daarom ook al die hoge kortingen met 'assortimentswijzigingen'), ze zijn de schappen aan het verbouwen om ruimte te maken voor zulke onzin. Zag ook een heel gedeelte van het schap met kleine zakjes chips, die zakjes die je normaal bij het tankstation ziet zeg maar
Ja want dat zijn die zakken nietquote:De nieuwe verpakkingen zijn hersluitbaar
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ze staan ja, deze onzin
[ afbeelding ]
Die doosjes nemen meer ruimte in in m'n prullenbakquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dat zijn die zakken nietEn waarom zou je het moeten hersluiten als je die zak toch in 1 keer leegvreet
En iedereen heeft toch wel een (tupperware) bak waar het in kan/gaat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dat zijn die zakken nietEn waarom zou je het moeten hersluiten als je die zak toch in 1 keer leegvreet
MaAr DiE zIjN oM tE rEcYcLenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doosjes nemen meer ruimte in in m'n prullenbak
Nee toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En van welk materiaal zijn deze bakken? Want de zakken mogen bij het plastic afval.
Kan je daarmee dan weer naar de winkel en vullen ze de bak weer met chips?quote:
Jawel hoor, ik doe dat al jaren in ieder gevalquote:
quote:Plastic verpakkingen met een metaallaagje (zoals een chipszak) mogen in de zak of bak voor plastic, metalen en drinkpakken (pmd). De verpakkingen worden vaak gerecycled tot nieuwe producten, zoals bermpaaltjes.
Hier wel. Mag bij het pmd.quote:
Zoals je vroeger met je bakjes naar de kruidenier ging en daardoor 90% minder afval hebt omdat je niet telkens nieuwe verpakkingen hoeft te maken? Haha neequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je daarmee dan weer naar de winkel en vullen ze de bak weer met chips?
Ah kijk. Dat dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe dat al jaren in ieder geval
[..]
Sowieso kun je zo'n zak ook gewoon goed hersluiten. Ik heb van die perfecte klemmen waardoor je die zak goed dicht kan maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gemiste kans.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals je vroeger met je bakjes naar de kruidenier ging en daardoor 90% minder afval hebt omdat je niet telkens nieuwe verpakkingen hoeft te maken? Haha nee
Denk het wel, Pringles bussen mogen tegenwoordig ook bij het oud papier sinds ze geen metalen bodem meer hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het karton dan niet vet van de chips? Of mag dat ineens wel?
Lekker ongestoord doorwerkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
heeeey man, relax... is morgen toch vrij
Wel een beetje laat voor eten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:45 schreef kree het volgende:
lekker magnetron maaltijdje op dan maar ipv betere thuisbezorgd dingen. iig weer genoeg gegeten.
Gaat iedere nacht dicht. De laatste die post voor het gesloten wordt verdiend heel veel ountentquote:Op donderdag 29 mei 2025 05:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ah het topic is weer dicht daar.is wel raak tegenwoordig. Jammer
quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat iedere nacht dicht. De laatste die post voor het gesloten wordt verdiend heel veel ountent
gehehe als je om punten geeft dus, dot en ik iig niet weet ik. rest. tja die kijken maar tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, lees het nu ja. Maar sommige geloofden niet in dat het dicht ging en nu is het toch dichtwat een wending weer. Ja… dan hou je de spanning er wel in of je die mega bulk aan punten kan krijgen of niet
Het is een spelquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe als je om punten geeft dus, dot en ik iig niet weet ik. rest. tja die kijken maar toch
Vooral oneerlijk voor de m ensen die overdag hard strijdenquote:
Morguh Kreequote:Op donderdag 29 mei 2025 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
vraag me niet wie dat weer verzonnen heeft trouwens, maar ok
btw dot
Bekijk deze YouTube-video
tuut.ijk tuurlijk, moreten ze doen, ik kom wel weer als leuke is.quote:
dottie.quote:
Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, lees het nu ja. Maar sommige geloofden niet in dat het dicht ging en nu is het toch dichtwat een wending weer. Ja… dan hou je de spanning er wel in of je die mega bulk aan punten kan krijgen of niet
ZIe de post hier bovenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
dottie.wat denk jij er nou van dat dus enzo. wij waren toch al niet zo van punten.
ja zag het, al met al is het ook wel weer iedereen die er aan mee wil doen. en mijn zegen hebben ze. maarja vond er nooit zoveel aan dat punten gedoe. het was altijd leuker als niemand daar aan dacht.quote:
Snap ik wel. Maar als het zo blijft is het wel een nieuw element. Maar dan had het beter vanaf de nieuwe maand kunnen ingaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.
Waarom krijg jij eigenlijk geen puntenquote:
Voor dat soort geklets kan je beter een leuke sc zoeken denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja zag het, al met al is het ook wel weer iedereen die er aan mee wil doen. en mijn zegen hebben ze. maarja vond er nooit zoveel aan dat punten gedoe. het was altijd leuker als niemand daar aan dacht.
Dan nog blijf ik het oneerlijk vinden. Een user kan zo maar 500 punten in een nacht verdienen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar als het zo blijft is het wel een nieuw element. Maar dan had het beter vanaf de nieuwe maand kunnen ingaan.
Ja, oké dat is wel veel ja. Als het elke keer voor een andere lengte dicht gaat ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het oneerlijk vinden. Een user kan zo maar 500 punten in een nacht verdienen.
Wat je nu hebt is dat het zo rond de klok van 22 uur druk wordt, want iedereen wil natuurlijk de laatste post hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oké dat is wel veel ja. Als het elke keer voor een andere lengte dicht gaat ook.
Maar dan zal het gauw afgelopen zijn met het spel denk ik.
ja wat is leuke SC denk jij dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor dat soort geklets kan je beter een leuke sc zoeken denk ik.
Mij interesseerde het spel ook niet meer zo, weinig tijd meer voor. Toen ik in DTS kwam was ik een tijdje ziek en heb eens drie weken vakantie gehad. Dus had wel tijd. Nu werk ik weer 40-60u per week dus geen tijd meer. En als ik aan zo iets mee doe dan ‘ga’ ik er ook wel voor.
Dus ben ik weer lekker terug hier op het thuis-honk
Love you to aardige lieve vriendelijke manquote:
Morguhquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Goedemorgen op deze ochtend zonder visa stress
Ja ;Pquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Lekker wakker worden of niet dan
Morguhquote:
Ja hier ook vroeg wakkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh, ben weer eens veel te vroeg wakker
naja kan iniedergeval nog eff blijven liggen
gelukkig heb ik dat niet,maar te lang blijven liggen is ook niksquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook vroeg wakker
Ik moet er altijd gelijk uit als ik wakker ben. Kan dat niet hoor dan blijven liggen
Val je nog wel eens terug in slaap?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet,maar te lang blijven liggen is ook niks
soms, dat ligt eraan of ik echt veel te vroeg wakker wordt en hoe laat het de dag ervoor wasquote:
Dat kan je beter niet hebben. Klotuh wakker worden is niet tof.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
soms, dat ligt eraan of ik echt veel te vroeg wakker wordt en hoe laat het de dag ervoor was
maar dat wil ik meestal voorkomen (ligt ook weer aan het tijdstip, midden in de nacht geen probleem, uur of 6 a7 wel) omdat ik dan vaak nachtmerries krijg en heel erg klote wakker word
Morguhquote:
O dat zou kut zijn, wat als die van jou ook bevroren wordt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn in thailand bankrekeningen van buitenlanders aan het bevriezen. Ze zijn begonnen met Russen omdat die blijkbaar veel illegale dingen doen maar mijn bank heeft nu ook aangegeven alle rekeningen van buitenlanders zonder long term visa te gaan sluiten![]()
Per 1 juni. Hopelijk glip ik er doorheen
balenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou kut zijn, wat als die van jou ook bevroren wordt?
Ze behandelen mensen daar als vieze insecten, ik zou dat vrij slecht trekken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn in thailand bankrekeningen van buitenlanders aan het bevriezen. Ze zijn begonnen met Russen omdat die blijkbaar veel illegale dingen doen maar mijn bank heeft nu ook aangegeven alle rekeningen van buitenlanders zonder long term visa te gaan sluiten![]()
Knap vervelend dus Maar ik dacht als het bevroren was je er niet meer aan kon komen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
balen![]()
Dan moet je weer alles cash betalen. En elke keer als je geld uit de ATM haalt kost dat 5 euro en je zit met al dat muntgeld. Nu kan ik overal met mijn telefoon betalen met de app
Ja je moet dan naar de bank om je geld er af te halen en dan sluiten ze je accountquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap vervelend dus Maar ik dacht als het bevroren was je er niet meer aan kon komen?
Ik vind het gek dat dat zomaar kan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Daar kan alles met hun zwakbegaafde koning in zijn crop top en zijn poedeltjequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat dat zomaar kan.
ja bank mag kiezen met wie ze zaken doen toch. Dan veranderen ze de eisen en als je daar dan niet meer aan voldoet sluiten ze je accountquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat dat zomaar kan.
kan dat niet in een spoilerquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kan alles met hun zwakbegaafde koning in zijn crop top en zijn poedeltje
Ben je mooi klaar mee. Hoe moet dat verder dan. Wat je opneemt allemaal in huis bewaren?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je moet dan naar de bank om je geld er af te halen en dan sluiten ze je account
Ik vind dat banken toch iets genuanceerder liggen. Je bent eigenlijk verplicht om een bankrekening te hebben in de huidige wereld anders kan je vrij weinig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bank mag kiezen met wie ze zaken doen toch. Dan veranderen ze de eisen en als je daar dan niet meer aan voldoet sluiten ze je account
ja die heb ik natuurlijk ook maar elke keer als je daar dus geld uit de automaat haalt betaal je een 5 euro fee dus dat wil je niet te vaak doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Hoe moet dat verder dan. Wat je opneemt allemaal in huis bewaren?
Kan je niet gewoon een bankrekening in Nederland aanhouden?
ja maar in thailand zeggen banken dat je met toeristen visa geen account mag openen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat banken toch iets genuanceerder liggen. Je bent eigenlijk verplicht om een bankrekening te hebben in de huidige wereld anders kan je vrij weinig.
En betalen met de app met je Nederlandse rekening dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik natuurlijk ook maar elke keer als je daar dus geld uit de automaat haalt betaal je een 5 euro fee dus dat wil je niet te vaak doen
Nee dat gaat niet. Grote winkels natuurlijk welquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En betalen met de app met je Nederlandse rekening dan?
Nee dat snap ik. Is geld weggooien ditquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik natuurlijk ook maar elke keer als je daar dus geld uit de automaat haalt betaal je een 5 euro fee dus dat wil je niet te vaak doen
Nou goed vooralsnog alleen de russen dus misschien komt het goedquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Is geld weggooien dit
Tijd om een ander land te zoeken dus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in thailand zeggen banken dat je met toeristen visa geen account mag openen.
Dus heeft heeft ook met je visum te maken.
Het is geen recht wat je hebt
En je hebt nu toch een ander soort visum dan een toeristenvisum?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou goed vooralsnog alleen de russen dus misschien komt het goed
Maar ze hebben straks wel balliequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar verhaal wel, die gekke koning heeft wel nog een uitdaging, zijn oudste dochter ligt ergens hersendood aan de beademing in het paleis en die had eigenlijk zijn mentaal sterk beperkte zoon bij moeten staan als troonopvolger. gelukkig heeft Thailand geen kernwapens.
mja zo ver wil ik nog niet gaan :pquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om een ander land te zoeken dus.
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
En je hebt nu toch een ander soort visum dan een toeristenvisum?
vastgoedmaffia puur sangquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.
Ik heb mijn rekening geopend met een Student Visa en een bribe maar dat doet ook niet elke vestiging. Dus het kan zijn dat als ik mij opnieuw moet melden om aan de nieuwe regels te voldoen dat ze mijn visum wel accepteren als longterm visa
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.
Ik heb mijn rekening geopend met een Student Visa en een bribe maar dat doet ook niet elke vestiging. Dus het kan zijn dat als ik mij opnieuw moet melden om aan de nieuwe regels te voldoen dat ze mijn visum wel accepteren als longterm visa
Doelde meer als alternatief op kernwapensquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koningin Snackchaoyuhua Balliebal I
Kan het proberen ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt isquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.
Elk ander land doodsbang dat ze daar alle varkens en vipsen op komt eten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doelde meer als alternatief op kernwapens
sta ik daar als ik aan de beurt benquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt is
Gewoon je blote bips aanbieden, het is immers Thailand.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta ik daar als ik aan de beurt ben
Ja, dan moet ze het de volgende dag weer proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt is
Krijg je zo'n situatiequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk ander land doodsbang dat ze daar alle varkens en vipsen op komt eten.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze het de volgende dag weer proberen.
Hallo vriend, wat een leuke begroeting zo net na ik wakker ben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Haags!Wat gezellig dat je er ook bent.
Morguhquote:
Ik heb weer wat gemist geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haagsie![]()
nog even volhouden haags. dan ben ik weer in het haagse
had ik al verteld toch. Vanaf Q1 2027 ben ik weer een hagenaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik
Vertel vertel?
Ja klopt maar ga je voorgoed terug?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik al verteld toch. Vanaf Q1 2027 ben ik weer een hagenaar
En dan gewoon permanent daar gaan wonenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een extra adres in straks je AOW te ontvangen toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een extra adres in straks je AOW te ontvangen toch?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
@:airwin @:liesje1979 @:mschol
Staan klaar om @:bitterbal in 2027 binnen de grenzen van Den Haag te houden.
Moet je wel kinderen hebben om het rendabel te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Goh, waarom hebben we nou toch overal enorme tekorten aan personeel?
Die trein zal toch wel weer vertraging hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
glip zo naar hs als jullie niet opletten
zal wel voor 2 zijn denk ik? Dacht bijstand is 900 euro ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die trein zal toch wel weer vertraging hebben
Ik heb geen recht op kindgebondenbudget en zorgtoeslag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel kinderen hebben om het rendabel te maken
wel als je de bijstand in gaatquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op kindgebondenbudget en zorgtoeslag.
Rijke tataquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op kindgebondenbudget en zorgtoeslag.
Gewoon alle uitkeringen, toeslagen en subsidies afschaffen in Nederland, wie er na twee maanden nog maar 40 kilo weegt gaan we een heel klein beetje helpen om te overleven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik heb netto minderquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Genoeg daklozen daar die je voor een klein bedrag best willen tegenhouden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
glip zo naar hs als jullie niet opletten
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.quote:
nou zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg daklozen daar die je voor een klein bedrag best willen tegenhouden.
Voor 2 kinderen krijg je dat per maand toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
En zoveel kind gebonden budget krijg je niet per maand. dat krijg je per kwartaal. Denk dat dat lijstej niet helemaal klopt
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.
Ik mis het verder niet want we hebben het meer dan prima maar een maat van me, zelfde situatie met gezinssamenstelling krijgt het wel en die heeft het ook echt niet slecht.
Ik weet echt niet of dat daar aan gelinkt kan worden, eerlijk gezegd.quote:
Nee denk per kwartaal en denk zelfs dat het nog minder zou kunnen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor 2 kinderen krijg je dat per maand toch?
Maar bij mij staat er al jaren via belastingdienst dat ik er geen recht op heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomen
Het is een aanvulling van de inkomen tot een bepaalde waarde. Dikke kans dat jij er gewoon recht op hebt in dit toeslagenparadijs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.
Ik mis het verder niet want we hebben het meer dan prima maar een maat van me, zelfde situatie met gezinssamenstelling krijgt het wel en die heeft het ook echt niet slecht.
Je woont aan zee, dat is genoeg om daarbij te horen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of dat daar aan gelinkt kan worden, eerlijk gezegd.
Vorig jaar nog laten berekenen door fin.adviseur. antwoord was nee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een aanvulling van de inkomen tot een bepaalde waarde. Dikke kans dat jij er gewoon recht op hebt in dit toeslagenparadijs.
ja lees nu idd dat er wel een maximaal vermogen isquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar bij mij staat er al jaren via belastingdienst dat ik er geen recht op heb.
Vanaf een bepaald inkomen, die grens ligt best hoog, kom je er niet meer voor in aanmerking.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomen
Ja daar kan je best veel leuke dingen van doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees nu idd dat er wel een maximaal vermogen is
en misschien krijgen ze idd zoveel per maand
https://download.belastin(...)2025_tg7101z51pl.pdf
dacht dat het veel minder was
Of er wordt dus flink misbruik van gemaakt en mensen krijgen later nog een enorme aanslag terug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Je krijgt voor ieder kind maximaal ¤2511 per jaar.
Voor kinderen van 12 tot 16 jaar is er een verhoging van maximaal ¤703 per jaar.
Ook bij 16 jaar wordt het bedrag weer verhoogd met maximaal ¤936 per jaar.
Alleenstaande ouders krijgen in 2025 nog eens maximaal ¤3480 extra.
Is je inkomen lager dan ¤37.545 (samen met je partner) of ¤28.406 (alleenstaand) dan heb je recht op de maximale toeslag. Boven dit inkomen wordt de hoogte van de toeslag steeds lager
Lekker man. Hele dag in je tuin zitten drinken, beetje "hoer" roepen naar vrouwen die voorbij lopen. Geen belasting hoeven te betalen, meer overhouden netto dan half Nederland.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Kind gebonden budget is wel per maand. Kinderbijslag is per kwartaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
En zoveel kind gebonden budget krijg je niet per maand. dat krijg je per kwartaal. Denk dat dat lijstej niet helemaal klopt
dus dat krijg je ook nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kind gebonden budget is wel per maand. Kinderbijslag is per kwartaal
Kinderbijslag is een vast bedrag. Kind gebonden budget is afhankelijk van je inkomen.
Nee, kinderbijslag is iets anders. Dat krijg je sowieso, ongeacht je inkomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Veel geld zeg
dat kindgebonden budget is toch wat ze vroeger kinderbijslag noemde? Want als je dit in de bijstand krijgt kan het ook niet voor de opvang zijn bedoeld
Eigenlijk zouden ze dat omhoog moeten gooien en kindgebonden budget omlaag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, kinderbijslag is iets anders. Dat krijg je sowieso, ongeacht je inkomen.
Voor dat bedrag moet ik twee weken werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Dus als je tien (donkere) kindjes hebt krijg je van Nederland gratis ¤34800 euro.
Voor hullie ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor dat bedrag moet ik twee weken werken.
Jup. Is alleen een stuk minder en afhankelijk van de leeftijd van de kinderen.quote:
oke nou goed die kinderen zijn natuurlijk nodig voor de toekomstquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jup. Is alleen een stuk minder en afhankelijk van de leeftijd van de kinderen.
0 t/m 5 jaar ¤ 286,45
6 t/m 11 jaar ¤ 347,83
12 t/m 17 jaar ¤ 409,21
Dat is dom om ze hoer te noemen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man. Hele dag in je tuin zitten drinken, beetje "hoer" roepen naar vrouwen die voorbij lopen. Geen belasting hoeven te betalen, meer overhouden netto dan half Nederland.
je hoeft niet uit eten hequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja het alternatief is dat zo'n borderliner je bordje carpaccio komt brengen.
Kun je beter zorgen dat het leven beter betaalbaar wordt. In de tijd van 1 broodwinnaar die een huis en auto kon betalen, was dit probleem toch minder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou goed die kinderen zijn natuurlijk nodig voor de toekomst
Echt welquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
of gewoon naar de mac. komt niemand je eten brengen
ja had een keer gelezen dat het leven juist zoveel duurder is geworden omdat vrouwen perse wilde werken en men dus meer te besteden hadquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je beter zorgen dat het leven beter betaalbaar wordt. In de tijd van 1 broodwinnaar die een huis en auto kon betalen, was dit probleem toch minder.
Als je beide krom moet liggen om een aftands mini appartement te kunnen betalen, ga je ook geen kinderen nemen.
nou ja neem aan dat in de zaken waar jij komt alleen maar geschoold vak personeel werktquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan draait de halve economie in de soep.
Kom je in een brandschoon huis na een dag hard werken, toffels aan, lekker vers eten op schoot en een uitgeruste vrouw barstensvol energie om je te verwennen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je beter zorgen dat het leven beter betaalbaar wordt. In de tijd van 1 broodwinnaar die een huis en auto kon betalen, was dit probleem toch minder.
Als je beide krom moet liggen om een aftands mini appartement te kunnen betalen, ga je ook geen kinderen nemen.
Je moet zelf even de projector bedienen, iedereen zit verder thuis op de bank chips te eten en met LEGO te spelen.quote:
Zo dan, dan heb ik toch iets niet goed gedaan ik snap die extra bijstand niet bij een inkomen van 1700 euroquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Een omweg is dan weer wel goed voor de stapjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is dom om ze hoer te noemen.
Straks nemen ze een omweg in het vervolg.
Welke film?quote:
Nog een toeslagenschandaal, wooooquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Of er wordt dus flink misbruik van gemaakt en mensen krijgen later nog een enorme aanslag terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |