Kan je daarmee dan weer naar de winkel en vullen ze de bak weer met chips?quote:
Jawel hoor, ik doe dat al jaren in ieder gevalquote:
quote:Plastic verpakkingen met een metaallaagje (zoals een chipszak) mogen in de zak of bak voor plastic, metalen en drinkpakken (pmd). De verpakkingen worden vaak gerecycled tot nieuwe producten, zoals bermpaaltjes.
Hier wel. Mag bij het pmd.quote:
Zoals je vroeger met je bakjes naar de kruidenier ging en daardoor 90% minder afval hebt omdat je niet telkens nieuwe verpakkingen hoeft te maken? Haha neequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je daarmee dan weer naar de winkel en vullen ze de bak weer met chips?
Ah kijk. Dat dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe dat al jaren in ieder geval
[..]
Sowieso kun je zo'n zak ook gewoon goed hersluiten. Ik heb van die perfecte klemmen waardoor je die zak goed dicht kan maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dat zijn die zakken nietEn waarom zou je het moeten hersluiten als je die zak toch in 1 keer leegvreet
Gemiste kans.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals je vroeger met je bakjes naar de kruidenier ging en daardoor 90% minder afval hebt omdat je niet telkens nieuwe verpakkingen hoeft te maken? Haha nee
Denk het wel, Pringles bussen mogen tegenwoordig ook bij het oud papier sinds ze geen metalen bodem meer hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het karton dan niet vet van de chips? Of mag dat ineens wel?
Lekker ongestoord doorwerkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
heeeey man, relax... is morgen toch vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |