Ja de chocolade zijn ze een beetje klaar mee, kon alleen nog maar deze vinden met 70%quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in m'n bed laten vallen nee.
Ik was bij de AH op zoek naar de monster korting op chocola. Er ging wel 40% af maar dan waren veel dingen nog 3,50
Ze hadden vooral nog Milka. Van die Max repen maar die kostten daar tegenwoordig vijf euro?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de chocolade zijn ze een beetje klaar mee, kon alleen nog maar deze vinden met 70%
[ afbeelding ]
Hmm weet ik niet, die heb ik niet gezien, hier eigenlijk alleen maar Cote d'or en Verkade die de korting hadden, en die geschenkdoosjes van de Milka. Die Milka max dingen kun je beter in de gaten houden tot ze bij de Kruidvat weer gek gaan doen met de prijzenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden vooral nog Milka. Van die Max repen maar die kostten daar tegenwoordig vijf euro?
neem ff slofje shag voor me mee gelijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Ik ga maandag in Duitsland even een voorraadje chocolade kopen.
Ja, prima.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Ik ga maandag in Duitsland even een voorraadje chocolade kopen.
Die geschenkdoosjes waren 2,50quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet, die heb ik niet gezien, hier eigenlijk alleen maar Cote d'or en Verkade die de korting hadden, en die geschenkdoosjes van de Milka. Die Milka max dingen kun je beter in de gaten houden tot ze bij de Kruidvat weer gek gaan doen met de prijzen
Bij mij waren ze van de week 35 centquote:
Doenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef kree het volgende:
zal ik nog ff pizza bestellen denk? zit beetje te twijfelen.
Ja en dan had ik maar 5 doosjes meegenomenquote:
tis wel weer lekker he, he ook eentje nu die Turkse pizza heeft enzo, wel fan van moet ik zeggen.quote:
quote:Lay's vraagt voor Max naturelchips in een zak per kilo 10,87 euro. Dezelfde chips in een doos kost 19,12 euro per kilo. Een kilo Doritos cheese kost in een zak 10,99 euro en in een doos 18,50 euro.
Ja ik zag het echt zo belachelijk weer. Ik ga dat ook echt niet kopen maar goed ik koop mijn chips sowieso liever in Duitsland tegenwoordig.quote:
als ik al chips koop is het meestal eigen merkquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag het echt zo belachelijk weer. Ik ga dat ook echt niet kopen maar goed ik koop mijn chips sowieso liever in Duitsland tegenwoordig.
Je kunt wel goed omgaan met teleurstellingen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:57 schreef kree het volgende:
hmmms beetje jammer weer mijn favo tent is dicht, naja dan maar niet.
nouja met moeite deze hoor, want had wel trek. LOLquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt wel goed omgaan met teleurstellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |