Tijd om een ander land te zoeken dus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in thailand zeggen banken dat je met toeristen visa geen account mag openen.
Dus heeft heeft ook met je visum te maken.
Het is geen recht wat je hebt
En je hebt nu toch een ander soort visum dan een toeristenvisum?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou goed vooralsnog alleen de russen dus misschien komt het goed
Maar ze hebben straks wel balliequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar verhaal wel, die gekke koning heeft wel nog een uitdaging, zijn oudste dochter ligt ergens hersendood aan de beademing in het paleis en die had eigenlijk zijn mentaal sterk beperkte zoon bij moeten staan als troonopvolger. gelukkig heeft Thailand geen kernwapens.
mja zo ver wil ik nog niet gaan :pquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om een ander land te zoeken dus.
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
En je hebt nu toch een ander soort visum dan een toeristenvisum?
vastgoedmaffia puur sangquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.
Ik heb mijn rekening geopend met een Student Visa en een bribe maar dat doet ook niet elke vestiging. Dus het kan zijn dat als ik mij opnieuw moet melden om aan de nieuwe regels te voldoen dat ze mijn visum wel accepteren als longterm visa
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.
Ik heb mijn rekening geopend met een Student Visa en een bribe maar dat doet ook niet elke vestiging. Dus het kan zijn dat als ik mij opnieuw moet melden om aan de nieuwe regels te voldoen dat ze mijn visum wel accepteren als longterm visa
Doelde meer als alternatief op kernwapensquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koningin Snackchaoyuhua Balliebal I
Kan het proberen ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt isquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.
Elk ander land doodsbang dat ze daar alle varkens en vipsen op komt eten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doelde meer als alternatief op kernwapens
sta ik daar als ik aan de beurt benquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt is
Gewoon je blote bips aanbieden, het is immers Thailand.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta ik daar als ik aan de beurt ben
Ja, dan moet ze het de volgende dag weer proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt is
Krijg je zo'n situatiequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk ander land doodsbang dat ze daar alle varkens en vipsen op komt eten.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze het de volgende dag weer proberen.
Hallo vriend, wat een leuke begroeting zo net na ik wakker ben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Haags!Wat gezellig dat je er ook bent.
Morguhquote:
Ik heb weer wat gemist geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haagsie![]()
nog even volhouden haags. dan ben ik weer in het haagse
had ik al verteld toch. Vanaf Q1 2027 ben ik weer een hagenaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik
Vertel vertel?
Ja klopt maar ga je voorgoed terug?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik al verteld toch. Vanaf Q1 2027 ben ik weer een hagenaar
En dan gewoon permanent daar gaan wonenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een extra adres in straks je AOW te ontvangen toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een extra adres in straks je AOW te ontvangen toch?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
@:airwin @:liesje1979 @:mschol
Staan klaar om @:bitterbal in 2027 binnen de grenzen van Den Haag te houden.
Moet je wel kinderen hebben om het rendabel te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Goh, waarom hebben we nou toch overal enorme tekorten aan personeel?
Die trein zal toch wel weer vertraging hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
glip zo naar hs als jullie niet opletten
zal wel voor 2 zijn denk ik? Dacht bijstand is 900 euro ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die trein zal toch wel weer vertraging hebben
Ik heb geen recht op kindgebondenbudget en zorgtoeslag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel kinderen hebben om het rendabel te maken
wel als je de bijstand in gaatquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op kindgebondenbudget en zorgtoeslag.
Rijke tataquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op kindgebondenbudget en zorgtoeslag.
Gewoon alle uitkeringen, toeslagen en subsidies afschaffen in Nederland, wie er na twee maanden nog maar 40 kilo weegt gaan we een heel klein beetje helpen om te overleven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik heb netto minderquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Genoeg daklozen daar die je voor een klein bedrag best willen tegenhouden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
glip zo naar hs als jullie niet opletten
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.quote:
nou zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg daklozen daar die je voor een klein bedrag best willen tegenhouden.
Voor 2 kinderen krijg je dat per maand toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
En zoveel kind gebonden budget krijg je niet per maand. dat krijg je per kwartaal. Denk dat dat lijstej niet helemaal klopt
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.
Ik mis het verder niet want we hebben het meer dan prima maar een maat van me, zelfde situatie met gezinssamenstelling krijgt het wel en die heeft het ook echt niet slecht.
Ik weet echt niet of dat daar aan gelinkt kan worden, eerlijk gezegd.quote:
Nee denk per kwartaal en denk zelfs dat het nog minder zou kunnen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor 2 kinderen krijg je dat per maand toch?
Maar bij mij staat er al jaren via belastingdienst dat ik er geen recht op heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomen
Het is een aanvulling van de inkomen tot een bepaalde waarde. Dikke kans dat jij er gewoon recht op hebt in dit toeslagenparadijs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.
Ik mis het verder niet want we hebben het meer dan prima maar een maat van me, zelfde situatie met gezinssamenstelling krijgt het wel en die heeft het ook echt niet slecht.
Je woont aan zee, dat is genoeg om daarbij te horen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of dat daar aan gelinkt kan worden, eerlijk gezegd.
Vorig jaar nog laten berekenen door fin.adviseur. antwoord was nee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een aanvulling van de inkomen tot een bepaalde waarde. Dikke kans dat jij er gewoon recht op hebt in dit toeslagenparadijs.
ja lees nu idd dat er wel een maximaal vermogen isquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar bij mij staat er al jaren via belastingdienst dat ik er geen recht op heb.
Vanaf een bepaald inkomen, die grens ligt best hoog, kom je er niet meer voor in aanmerking.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomen
Ja daar kan je best veel leuke dingen van doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees nu idd dat er wel een maximaal vermogen is
en misschien krijgen ze idd zoveel per maand
https://download.belastin(...)2025_tg7101z51pl.pdf
dacht dat het veel minder was
Of er wordt dus flink misbruik van gemaakt en mensen krijgen later nog een enorme aanslag terug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Je krijgt voor ieder kind maximaal ¤2511 per jaar.
Voor kinderen van 12 tot 16 jaar is er een verhoging van maximaal ¤703 per jaar.
Ook bij 16 jaar wordt het bedrag weer verhoogd met maximaal ¤936 per jaar.
Alleenstaande ouders krijgen in 2025 nog eens maximaal ¤3480 extra.
Is je inkomen lager dan ¤37.545 (samen met je partner) of ¤28.406 (alleenstaand) dan heb je recht op de maximale toeslag. Boven dit inkomen wordt de hoogte van de toeslag steeds lager
Lekker man. Hele dag in je tuin zitten drinken, beetje "hoer" roepen naar vrouwen die voorbij lopen. Geen belasting hoeven te betalen, meer overhouden netto dan half Nederland.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Kind gebonden budget is wel per maand. Kinderbijslag is per kwartaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
En zoveel kind gebonden budget krijg je niet per maand. dat krijg je per kwartaal. Denk dat dat lijstej niet helemaal klopt
dus dat krijg je ook nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kind gebonden budget is wel per maand. Kinderbijslag is per kwartaal
Kinderbijslag is een vast bedrag. Kind gebonden budget is afhankelijk van je inkomen.
Nee, kinderbijslag is iets anders. Dat krijg je sowieso, ongeacht je inkomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Veel geld zeg
dat kindgebonden budget is toch wat ze vroeger kinderbijslag noemde? Want als je dit in de bijstand krijgt kan het ook niet voor de opvang zijn bedoeld
Eigenlijk zouden ze dat omhoog moeten gooien en kindgebonden budget omlaag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, kinderbijslag is iets anders. Dat krijg je sowieso, ongeacht je inkomen.
Voor dat bedrag moet ik twee weken werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Dus als je tien (donkere) kindjes hebt krijg je van Nederland gratis ¤34800 euro.
Voor hullie ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor dat bedrag moet ik twee weken werken.
Jup. Is alleen een stuk minder en afhankelijk van de leeftijd van de kinderen.quote:
oke nou goed die kinderen zijn natuurlijk nodig voor de toekomstquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jup. Is alleen een stuk minder en afhankelijk van de leeftijd van de kinderen.
0 t/m 5 jaar ¤ 286,45
6 t/m 11 jaar ¤ 347,83
12 t/m 17 jaar ¤ 409,21
Dat is dom om ze hoer te noemen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man. Hele dag in je tuin zitten drinken, beetje "hoer" roepen naar vrouwen die voorbij lopen. Geen belasting hoeven te betalen, meer overhouden netto dan half Nederland.
je hoeft niet uit eten hequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja het alternatief is dat zo'n borderliner je bordje carpaccio komt brengen.
Kun je beter zorgen dat het leven beter betaalbaar wordt. In de tijd van 1 broodwinnaar die een huis en auto kon betalen, was dit probleem toch minder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou goed die kinderen zijn natuurlijk nodig voor de toekomst
Echt welquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
of gewoon naar de mac. komt niemand je eten brengen
ja had een keer gelezen dat het leven juist zoveel duurder is geworden omdat vrouwen perse wilde werken en men dus meer te besteden hadquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je beter zorgen dat het leven beter betaalbaar wordt. In de tijd van 1 broodwinnaar die een huis en auto kon betalen, was dit probleem toch minder.
Als je beide krom moet liggen om een aftands mini appartement te kunnen betalen, ga je ook geen kinderen nemen.
nou ja neem aan dat in de zaken waar jij komt alleen maar geschoold vak personeel werktquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan draait de halve economie in de soep.
Kom je in een brandschoon huis na een dag hard werken, toffels aan, lekker vers eten op schoot en een uitgeruste vrouw barstensvol energie om je te verwennen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je beter zorgen dat het leven beter betaalbaar wordt. In de tijd van 1 broodwinnaar die een huis en auto kon betalen, was dit probleem toch minder.
Als je beide krom moet liggen om een aftands mini appartement te kunnen betalen, ga je ook geen kinderen nemen.
Je moet zelf even de projector bedienen, iedereen zit verder thuis op de bank chips te eten en met LEGO te spelen.quote:
Zo dan, dan heb ik toch iets niet goed gedaan ik snap die extra bijstand niet bij een inkomen van 1700 euroquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Een omweg is dan weer wel goed voor de stapjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is dom om ze hoer te noemen.
Straks nemen ze een omweg in het vervolg.
Welke film?quote:
Nog een toeslagenschandaal, wooooquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Of er wordt dus flink misbruik van gemaakt en mensen krijgen later nog een enorme aanslag terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |