nou zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg daklozen daar die je voor een klein bedrag best willen tegenhouden.
Voor 2 kinderen krijg je dat per maand toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
En zoveel kind gebonden budget krijg je niet per maand. dat krijg je per kwartaal. Denk dat dat lijstej niet helemaal klopt
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.
Ik mis het verder niet want we hebben het meer dan prima maar een maat van me, zelfde situatie met gezinssamenstelling krijgt het wel en die heeft het ook echt niet slecht.
Ik weet echt niet of dat daar aan gelinkt kan worden, eerlijk gezegd.quote:
Nee denk per kwartaal en denk zelfs dat het nog minder zou kunnen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor 2 kinderen krijg je dat per maand toch?
Maar bij mij staat er al jaren via belastingdienst dat ik er geen recht op heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomen
Het is een aanvulling van de inkomen tot een bepaalde waarde. Dikke kans dat jij er gewoon recht op hebt in dit toeslagenparadijs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap met dat kindgebondenbudget dus echt niet hoe dat nou werkt he.
Ik mis het verder niet want we hebben het meer dan prima maar een maat van me, zelfde situatie met gezinssamenstelling krijgt het wel en die heeft het ook echt niet slecht.
Je woont aan zee, dat is genoeg om daarbij te horen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of dat daar aan gelinkt kan worden, eerlijk gezegd.
Vorig jaar nog laten berekenen door fin.adviseur. antwoord was nee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een aanvulling van de inkomen tot een bepaalde waarde. Dikke kans dat jij er gewoon recht op hebt in dit toeslagenparadijs.
ja lees nu idd dat er wel een maximaal vermogen isquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar bij mij staat er al jaren via belastingdienst dat ik er geen recht op heb.
Vanaf een bepaald inkomen, die grens ligt best hoog, kom je er niet meer voor in aanmerking.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat iedere nederlander met kinderen er ook recht op heeft ongeacht je inkomen
Ja daar kan je best veel leuke dingen van doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees nu idd dat er wel een maximaal vermogen is
en misschien krijgen ze idd zoveel per maand
https://download.belastin(...)2025_tg7101z51pl.pdf
dacht dat het veel minder was
Of er wordt dus flink misbruik van gemaakt en mensen krijgen later nog een enorme aanslag terug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Je krijgt voor ieder kind maximaal ¤2511 per jaar.
Voor kinderen van 12 tot 16 jaar is er een verhoging van maximaal ¤703 per jaar.
Ook bij 16 jaar wordt het bedrag weer verhoogd met maximaal ¤936 per jaar.
Alleenstaande ouders krijgen in 2025 nog eens maximaal ¤3480 extra.
Is je inkomen lager dan ¤37.545 (samen met je partner) of ¤28.406 (alleenstaand) dan heb je recht op de maximale toeslag. Boven dit inkomen wordt de hoogte van de toeslag steeds lager
Lekker man. Hele dag in je tuin zitten drinken, beetje "hoer" roepen naar vrouwen die voorbij lopen. Geen belasting hoeven te betalen, meer overhouden netto dan half Nederland.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Goh, waarom hebben we nou toch overal enorme tekorten aan personeel?
Kind gebonden budget is wel per maand. Kinderbijslag is per kwartaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
En zoveel kind gebonden budget krijg je niet per maand. dat krijg je per kwartaal. Denk dat dat lijstej niet helemaal klopt
dus dat krijg je ook nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kind gebonden budget is wel per maand. Kinderbijslag is per kwartaal
Kinderbijslag is een vast bedrag. Kind gebonden budget is afhankelijk van je inkomen.
Nee, kinderbijslag is iets anders. Dat krijg je sowieso, ongeacht je inkomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Veel geld zeg
dat kindgebonden budget is toch wat ze vroeger kinderbijslag noemde? Want als je dit in de bijstand krijgt kan het ook niet voor de opvang zijn bedoeld
Eigenlijk zouden ze dat omhoog moeten gooien en kindgebonden budget omlaag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, kinderbijslag is iets anders. Dat krijg je sowieso, ongeacht je inkomen.
Voor dat bedrag moet ik twee weken werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Dus als je tien (donkere) kindjes hebt krijg je van Nederland gratis ¤34800 euro.
Voor hullie ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor dat bedrag moet ik twee weken werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |