Tijd om een ander land te zoeken dus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in thailand zeggen banken dat je met toeristen visa geen account mag openen.
Dus heeft heeft ook met je visum te maken.
Het is geen recht wat je hebt
En je hebt nu toch een ander soort visum dan een toeristenvisum?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou goed vooralsnog alleen de russen dus misschien komt het goed
Maar ze hebben straks wel balliequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar verhaal wel, die gekke koning heeft wel nog een uitdaging, zijn oudste dochter ligt ergens hersendood aan de beademing in het paleis en die had eigenlijk zijn mentaal sterk beperkte zoon bij moeten staan als troonopvolger. gelukkig heeft Thailand geen kernwapens.
mja zo ver wil ik nog niet gaan :pquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om een ander land te zoeken dus.
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
En je hebt nu toch een ander soort visum dan een toeristenvisum?
vastgoedmaffia puur sangquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.
Ik heb mijn rekening geopend met een Student Visa en een bribe maar dat doet ook niet elke vestiging. Dus het kan zijn dat als ik mij opnieuw moet melden om aan de nieuwe regels te voldoen dat ze mijn visum wel accepteren als longterm visa
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoewel men het een long term visum noemt is het nog steeds een toeristenvisum en niet elke bank vestiging neemt de regels even serieus.
Ik heb mijn rekening geopend met een Student Visa en een bribe maar dat doet ook niet elke vestiging. Dus het kan zijn dat als ik mij opnieuw moet melden om aan de nieuwe regels te voldoen dat ze mijn visum wel accepteren als longterm visa
Doelde meer als alternatief op kernwapensquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koningin Snackchaoyuhua Balliebal I
Kan het proberen ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt isquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deze keer sushi als bribe meenemen dan.
Elk ander land doodsbang dat ze daar alle varkens en vipsen op komt eten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doelde meer als alternatief op kernwapens
sta ik daar als ik aan de beurt benquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt is
Gewoon je blote bips aanbieden, het is immers Thailand.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta ik daar als ik aan de beurt ben
Ja, dan moet ze het de volgende dag weer proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de wachtrij in de bank niet te lang is dan, anders is de sushi op voordat ze aan de beurt is
Krijg je zo'n situatiequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk ander land doodsbang dat ze daar alle varkens en vipsen op komt eten.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze het de volgende dag weer proberen.
Hallo vriend, wat een leuke begroeting zo net na ik wakker ben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Haags!Wat gezellig dat je er ook bent.
Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |