SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik moet dan toch niet ook meteen kort pittig toch?quote:
als je je haar kort en paarsig doet ben je in één keer klaarquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet dan toch niet ook meteen kort pittig toch?
Niets?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
![]()
omg, een student heeft helemaal niks ingeleverd voor het afstuderen. Ohgod kan wel janken, dit scheelt zoveel tijd
Maar voor hem/haar/het is het dus nu afgelopen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
![]()
omg, een student heeft helemaal niks ingeleverd voor het afstuderen. Ohgod kan wel janken, dit scheelt zoveel tijd
Zou wel makkelijk kunnen, die bestaan vast wel in maat 35quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Zag een volwassen vrouw met van die lichtgevende sneakers lopen. Van die lampjes in de zool
*Beschermt mooie lange rossig blonde lokkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je je haar kort en paarsig doet ben je in één keer klaar
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Zag een volwassen vrouw met van die lichtgevende sneakers lopen. Van die lampjes in de zool
geen idee want begeleid de mensen niet die ik moet beoordelen maarquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets?
Die had zoiets van "ja uh gaat hem niet worden laat gewoon maar zitten" ?
herkansingen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar voor hem/haar/het is het dus nu afgelopen?
Is het een examen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof
[..]
geen idee want begeleid de mensen niet die ik moet beoordelen maar![]()
[..]
herkansingen?
Mijn broer, ook ginger-ish, kan ook slecht tegen de zon, terwijl ik altijd goed bruin werd tijdens de zomervakanties op Texel, zo erg dat men dacht dat ik in Spanje op vakantie was geweest....quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Beschermt mooie lange rossig blonde lokken
Nee
scripties yes, dat is strenger dan een regulier tentamen want hoort bij het afstuderenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer, ook ginger-ish, kan ook slecht tegen de zon, terwijl ik altijd goed bruin werd tijdens de zomervakanties op Texel, zo erg dat men dacht dat ik in Spanje op vakantie was geweest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |