ZIe de post hier bovenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
dottie.wat denk jij er nou van dat dus enzo. wij waren toch al niet zo van punten.
ja zag het, al met al is het ook wel weer iedereen die er aan mee wil doen. en mijn zegen hebben ze. maarja vond er nooit zoveel aan dat punten gedoe. het was altijd leuker als niemand daar aan dacht.quote:
Snap ik wel. Maar als het zo blijft is het wel een nieuw element. Maar dan had het beter vanaf de nieuwe maand kunnen ingaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.
Waarom krijg jij eigenlijk geen puntenquote:
Voor dat soort geklets kan je beter een leuke sc zoeken denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja zag het, al met al is het ook wel weer iedereen die er aan mee wil doen. en mijn zegen hebben ze. maarja vond er nooit zoveel aan dat punten gedoe. het was altijd leuker als niemand daar aan dacht.
Dan nog blijf ik het oneerlijk vinden. Een user kan zo maar 500 punten in een nacht verdienen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar als het zo blijft is het wel een nieuw element. Maar dan had het beter vanaf de nieuwe maand kunnen ingaan.
Ja, oké dat is wel veel ja. Als het elke keer voor een andere lengte dicht gaat ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het oneerlijk vinden. Een user kan zo maar 500 punten in een nacht verdienen.
Wat je nu hebt is dat het zo rond de klok van 22 uur druk wordt, want iedereen wil natuurlijk de laatste post hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oké dat is wel veel ja. Als het elke keer voor een andere lengte dicht gaat ook.
Maar dan zal het gauw afgelopen zijn met het spel denk ik.
ja wat is leuke SC denk jij dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor dat soort geklets kan je beter een leuke sc zoeken denk ik.
Mij interesseerde het spel ook niet meer zo, weinig tijd meer voor. Toen ik in DTS kwam was ik een tijdje ziek en heb eens drie weken vakantie gehad. Dus had wel tijd. Nu werk ik weer 40-60u per week dus geen tijd meer. En als ik aan zo iets mee doe dan ‘ga’ ik er ook wel voor.
Dus ben ik weer lekker terug hier op het thuis-honk
Love you to aardige lieve vriendelijke manquote:
Morguhquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Goedemorgen op deze ochtend zonder visa stress
Ja ;Pquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Lekker wakker worden of niet dan
Morguhquote:
mogguh, ben weer eens veel te vroeg wakkerquote:
Ja hier ook vroeg wakkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh, ben weer eens veel te vroeg wakker
naja kan iniedergeval nog eff blijven liggen
gelukkig heb ik dat niet,maar te lang blijven liggen is ook niksquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook vroeg wakker
Ik moet er altijd gelijk uit als ik wakker ben. Kan dat niet hoor dan blijven liggen
Val je nog wel eens terug in slaap?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet,maar te lang blijven liggen is ook niks
soms, dat ligt eraan of ik echt veel te vroeg wakker wordt en hoe laat het de dag ervoor wasquote:
Dat kan je beter niet hebben. Klotuh wakker worden is niet tof.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
soms, dat ligt eraan of ik echt veel te vroeg wakker wordt en hoe laat het de dag ervoor was
maar dat wil ik meestal voorkomen (ligt ook weer aan het tijdstip, midden in de nacht geen probleem, uur of 6 a7 wel) omdat ik dan vaak nachtmerries krijg en heel erg klote wakker word
Morguhquote:
O dat zou kut zijn, wat als die van jou ook bevroren wordt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn in thailand bankrekeningen van buitenlanders aan het bevriezen. Ze zijn begonnen met Russen omdat die blijkbaar veel illegale dingen doen maar mijn bank heeft nu ook aangegeven alle rekeningen van buitenlanders zonder long term visa te gaan sluiten![]()
Per 1 juni. Hopelijk glip ik er doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |