Kan je daarmee dan weer naar de winkel en vullen ze de bak weer met chips?quote:
Jawel hoor, ik doe dat al jaren in ieder gevalquote:
quote:Plastic verpakkingen met een metaallaagje (zoals een chipszak) mogen in de zak of bak voor plastic, metalen en drinkpakken (pmd). De verpakkingen worden vaak gerecycled tot nieuwe producten, zoals bermpaaltjes.
Hier wel. Mag bij het pmd.quote:
Zoals je vroeger met je bakjes naar de kruidenier ging en daardoor 90% minder afval hebt omdat je niet telkens nieuwe verpakkingen hoeft te maken? Haha neequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je daarmee dan weer naar de winkel en vullen ze de bak weer met chips?
Ah kijk. Dat dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe dat al jaren in ieder geval
[..]
Sowieso kun je zo'n zak ook gewoon goed hersluiten. Ik heb van die perfecte klemmen waardoor je die zak goed dicht kan maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dat zijn die zakken nietEn waarom zou je het moeten hersluiten als je die zak toch in 1 keer leegvreet
Gemiste kans.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals je vroeger met je bakjes naar de kruidenier ging en daardoor 90% minder afval hebt omdat je niet telkens nieuwe verpakkingen hoeft te maken? Haha nee
Denk het wel, Pringles bussen mogen tegenwoordig ook bij het oud papier sinds ze geen metalen bodem meer hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het karton dan niet vet van de chips? Of mag dat ineens wel?
Lekker ongestoord doorwerkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
heeeey man, relax... is morgen toch vrij
Wel een beetje laat voor eten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:45 schreef kree het volgende:
lekker magnetron maaltijdje op dan maar ipv betere thuisbezorgd dingen. iig weer genoeg gegeten.
Gaat iedere nacht dicht. De laatste die post voor het gesloten wordt verdiend heel veel ountentquote:Op donderdag 29 mei 2025 05:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ah het topic is weer dicht daar.is wel raak tegenwoordig. Jammer
quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat iedere nacht dicht. De laatste die post voor het gesloten wordt verdiend heel veel ountent
gehehe als je om punten geeft dus, dot en ik iig niet weet ik. rest. tja die kijken maar tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, lees het nu ja. Maar sommige geloofden niet in dat het dicht ging en nu is het toch dichtwat een wending weer. Ja… dan hou je de spanning er wel in of je die mega bulk aan punten kan krijgen of niet
Het is een spelquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe als je om punten geeft dus, dot en ik iig niet weet ik. rest. tja die kijken maar toch
Vooral oneerlijk voor de m ensen die overdag hard strijdenquote:
Morguh Kreequote:Op donderdag 29 mei 2025 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
vraag me niet wie dat weer verzonnen heeft trouwens, maar ok
btw dot
Bekijk deze YouTube-video
tuut.ijk tuurlijk, moreten ze doen, ik kom wel weer als leuke is.quote:
dottie.quote:
Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, lees het nu ja. Maar sommige geloofden niet in dat het dicht ging en nu is het toch dichtwat een wending weer. Ja… dan hou je de spanning er wel in of je die mega bulk aan punten kan krijgen of niet
ZIe de post hier bovenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
dottie.wat denk jij er nou van dat dus enzo. wij waren toch al niet zo van punten.
ja zag het, al met al is het ook wel weer iedereen die er aan mee wil doen. en mijn zegen hebben ze. maarja vond er nooit zoveel aan dat punten gedoe. het was altijd leuker als niemand daar aan dacht.quote:
Snap ik wel. Maar als het zo blijft is het wel een nieuw element. Maar dan had het beter vanaf de nieuwe maand kunnen ingaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.
Waarom krijg jij eigenlijk geen puntenquote:
Voor dat soort geklets kan je beter een leuke sc zoeken denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja zag het, al met al is het ook wel weer iedereen die er aan mee wil doen. en mijn zegen hebben ze. maarja vond er nooit zoveel aan dat punten gedoe. het was altijd leuker als niemand daar aan dacht.
Dan nog blijf ik het oneerlijk vinden. Een user kan zo maar 500 punten in een nacht verdienen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar als het zo blijft is het wel een nieuw element. Maar dan had het beter vanaf de nieuwe maand kunnen ingaan.
Ja, oké dat is wel veel ja. Als het elke keer voor een andere lengte dicht gaat ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het oneerlijk vinden. Een user kan zo maar 500 punten in een nacht verdienen.
Wat je nu hebt is dat het zo rond de klok van 22 uur druk wordt, want iedereen wil natuurlijk de laatste post hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oké dat is wel veel ja. Als het elke keer voor een andere lengte dicht gaat ook.
Maar dan zal het gauw afgelopen zijn met het spel denk ik.
ja wat is leuke SC denk jij dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor dat soort geklets kan je beter een leuke sc zoeken denk ik.
Mij interesseerde het spel ook niet meer zo, weinig tijd meer voor. Toen ik in DTS kwam was ik een tijdje ziek en heb eens drie weken vakantie gehad. Dus had wel tijd. Nu werk ik weer 40-60u per week dus geen tijd meer. En als ik aan zo iets mee doe dan ‘ga’ ik er ook wel voor.
Dus ben ik weer lekker terug hier op het thuis-honk
Love you to aardige lieve vriendelijke manquote:
Morguhquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Goedemorgen op deze ochtend zonder visa stress
Ja ;Pquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Lekker wakker worden of niet dan
Morguhquote:
mogguh, ben weer eens veel te vroeg wakkerquote:
Ja hier ook vroeg wakkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh, ben weer eens veel te vroeg wakker
naja kan iniedergeval nog eff blijven liggen
gelukkig heb ik dat niet,maar te lang blijven liggen is ook niksquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook vroeg wakker
Ik moet er altijd gelijk uit als ik wakker ben. Kan dat niet hoor dan blijven liggen
Val je nog wel eens terug in slaap?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet,maar te lang blijven liggen is ook niks
soms, dat ligt eraan of ik echt veel te vroeg wakker wordt en hoe laat het de dag ervoor wasquote:
Dat kan je beter niet hebben. Klotuh wakker worden is niet tof.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
soms, dat ligt eraan of ik echt veel te vroeg wakker wordt en hoe laat het de dag ervoor was
maar dat wil ik meestal voorkomen (ligt ook weer aan het tijdstip, midden in de nacht geen probleem, uur of 6 a7 wel) omdat ik dan vaak nachtmerries krijg en heel erg klote wakker word
Morguhquote:
O dat zou kut zijn, wat als die van jou ook bevroren wordt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn in thailand bankrekeningen van buitenlanders aan het bevriezen. Ze zijn begonnen met Russen omdat die blijkbaar veel illegale dingen doen maar mijn bank heeft nu ook aangegeven alle rekeningen van buitenlanders zonder long term visa te gaan sluiten![]()
Per 1 juni. Hopelijk glip ik er doorheen
balenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou kut zijn, wat als die van jou ook bevroren wordt?
Ze behandelen mensen daar als vieze insecten, ik zou dat vrij slecht trekken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn in thailand bankrekeningen van buitenlanders aan het bevriezen. Ze zijn begonnen met Russen omdat die blijkbaar veel illegale dingen doen maar mijn bank heeft nu ook aangegeven alle rekeningen van buitenlanders zonder long term visa te gaan sluiten![]()
Knap vervelend dus Maar ik dacht als het bevroren was je er niet meer aan kon komen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
balen![]()
Dan moet je weer alles cash betalen. En elke keer als je geld uit de ATM haalt kost dat 5 euro en je zit met al dat muntgeld. Nu kan ik overal met mijn telefoon betalen met de app
Ja je moet dan naar de bank om je geld er af te halen en dan sluiten ze je accountquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap vervelend dus Maar ik dacht als het bevroren was je er niet meer aan kon komen?
Ik vind het gek dat dat zomaar kan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Daar kan alles met hun zwakbegaafde koning in zijn crop top en zijn poedeltjequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat dat zomaar kan.
ja bank mag kiezen met wie ze zaken doen toch. Dan veranderen ze de eisen en als je daar dan niet meer aan voldoet sluiten ze je accountquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat dat zomaar kan.
kan dat niet in een spoilerquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kan alles met hun zwakbegaafde koning in zijn crop top en zijn poedeltje
Ben je mooi klaar mee. Hoe moet dat verder dan. Wat je opneemt allemaal in huis bewaren?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je moet dan naar de bank om je geld er af te halen en dan sluiten ze je account
Ik vind dat banken toch iets genuanceerder liggen. Je bent eigenlijk verplicht om een bankrekening te hebben in de huidige wereld anders kan je vrij weinig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bank mag kiezen met wie ze zaken doen toch. Dan veranderen ze de eisen en als je daar dan niet meer aan voldoet sluiten ze je account
ja die heb ik natuurlijk ook maar elke keer als je daar dus geld uit de automaat haalt betaal je een 5 euro fee dus dat wil je niet te vaak doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Hoe moet dat verder dan. Wat je opneemt allemaal in huis bewaren?
Kan je niet gewoon een bankrekening in Nederland aanhouden?
ja maar in thailand zeggen banken dat je met toeristen visa geen account mag openen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat banken toch iets genuanceerder liggen. Je bent eigenlijk verplicht om een bankrekening te hebben in de huidige wereld anders kan je vrij weinig.
En betalen met de app met je Nederlandse rekening dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik natuurlijk ook maar elke keer als je daar dus geld uit de automaat haalt betaal je een 5 euro fee dus dat wil je niet te vaak doen
Nee dat gaat niet. Grote winkels natuurlijk welquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En betalen met de app met je Nederlandse rekening dan?
Nee dat snap ik. Is geld weggooien ditquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik natuurlijk ook maar elke keer als je daar dus geld uit de automaat haalt betaal je een 5 euro fee dus dat wil je niet te vaak doen
Nou goed vooralsnog alleen de russen dus misschien komt het goedquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Is geld weggooien dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |