Wel een beetje laat voor eten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:45 schreef kree het volgende:
lekker magnetron maaltijdje op dan maar ipv betere thuisbezorgd dingen. iig weer genoeg gegeten.
Gaat iedere nacht dicht. De laatste die post voor het gesloten wordt verdiend heel veel ountentquote:Op donderdag 29 mei 2025 05:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ah het topic is weer dicht daar.is wel raak tegenwoordig. Jammer
quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat iedere nacht dicht. De laatste die post voor het gesloten wordt verdiend heel veel ountent
gehehe als je om punten geeft dus, dot en ik iig niet weet ik. rest. tja die kijken maar tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, lees het nu ja. Maar sommige geloofden niet in dat het dicht ging en nu is het toch dichtwat een wending weer. Ja… dan hou je de spanning er wel in of je die mega bulk aan punten kan krijgen of niet
Het is een spelquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe als je om punten geeft dus, dot en ik iig niet weet ik. rest. tja die kijken maar toch
Vooral oneerlijk voor de m ensen die overdag hard strijdenquote:
Morguh Kreequote:Op donderdag 29 mei 2025 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
vraag me niet wie dat weer verzonnen heeft trouwens, maar ok
btw dot
Bekijk deze YouTube-video
tuut.ijk tuurlijk, moreten ze doen, ik kom wel weer als leuke is.quote:
dottie.quote:
Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, lees het nu ja. Maar sommige geloofden niet in dat het dicht ging en nu is het toch dichtwat een wending weer. Ja… dan hou je de spanning er wel in of je die mega bulk aan punten kan krijgen of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |