Ja, schijtirritant.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:12 schreef Evangelion het volgende:
Youtube heeft weer aan hun anti-adblockers gewerkt dus nu is het weer wachten tot de adblockers weer bijgewerkt zijn. Daar erger ik me aan.
.
Doet me denken aan vroegâh op MSN, dat mensen berichtjes bleven sturen, of van die bewegende stickergevallen, als je niet METEEN reageerde, want het is toch een INSTANT messaging service?!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die berichten wissen. (Omdat je niet snel genoeg reageert.)
Mozilla heeft een addon, 'Bye bye AI'. Zolang je achter een desktop/laptop zit, werkt het goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:14 schreef vencodark het volgende:
Ohja dit is iets wat mij de laatste week zo’n beetje opvalt.
Als ik een vraag stel in Google, komt er als eerste antwoord een Ai antwoord.
Ik wil geen ai, ik wil een normale bron.
Ja, of DuckDuckGo gebruiken als alternatief voor Google.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:25 schreef Eightyone het volgende:
Mozilla heeft een addon, 'Bye bye AI'. Zolang je achter een desktop/laptop zit, werkt het goed.
Dat wordt ook al grotendeels gedaan. Het is tegenwoordig de startpagina, al vindt 'ie sommige dingen niet die Google wel vindt.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, of DuckDuckGo gebruiken als alternatief voor Google.
'fucking' toevoegen aan je vraag schijnt te helpenquote:Op zondag 8 juni 2025 17:14 schreef vencodark het volgende:
Ohja dit is iets wat mij de laatste week zo’n beetje opvalt.
Als ik een vraag stel in Google, komt er als eerste antwoord een Ai antwoord.
Ik wil geen ai, ik wil een normale bron.
quote:Op zondag 8 juni 2025 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
'fucking' toevoegen aan je vraag schijnt te helpen
quote:Gelukkig zijn er manieren om de zoekmachine toch te gebruiken zonder AI-overzichten:
Een optie is om in de url van je zoekopdracht op het eind “&udm=14” toe te voegen.
Voor Chrome en Firefox kun je een extensie installeren die ervoor zorgt dat de AI-overzichten niet meer verschijnen. ...
Gebruik een vloekwoord in je zoekopdracht.
...niet meer, zag ik.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mozilla heeft een addon, 'Bye bye AI'. Zolang je achter een desktop/laptop zit, werkt het goed.
Erg discriminerend tov de Borgquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...niet meer, zag ik.
Google dringt hun AI-samenvattingen nogal agressief op. Nu verschijnt het na een paar zoekresultaten ipv bovenaan.
Nu ga ik in Firefox deze add-on maar proberen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/block-ai/
-----
O ja, en 'verifieer dat u een mens bent'.
'Kaasstengels.'quote:Op zondag 15 juni 2025 10:35 schreef matigeuser het volgende:
Reclame inderdaad. Helemaal klaar mee. In alle vormen.
Buzzersquote:Op zondag 8 juni 2025 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroegâh op MSN, dat mensen berichtjes bleven sturen, of van die bewegende stickergevallen, als je niet METEEN reageerde, want het is toch een INSTANT messaging service?!
Toen was het ook eventjes helemaal hip voor vrouwvolk om in duizend korte berichten hele verhalen te vertellen en halverwege "ach, weet je wat, laat ook maar" te zeggen, zodat wij "ah nee joh ga door, we willen het weten!" zouden zeggenToen we een paar keer met "mooi, we hebben ook wel wat beters te lezen dan die onzinverhalen van jullie" antwoordden was het ook heel snel gedaan met die onzin.
Sowieso dat er ongevraagd overal zoetstoffen in zitten. Ja, suiker is slecht maar die zoetstoffen zijn behalve tering-goor ook niet al te best voor je darmflora. Recepten voor van alles worden stiekem veranderd dat er geen of minder suiker meer in zit maar wel die zooi.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:02 schreef vul_maar_in het volgende:
Shrinkflation
Meer Stevia in alles (Stevia in de keeslnoepjes.. serieus?)
Minder zout en vet in alles (Eet gewoon normale porties, viesdikke vetkleppers!)
toen was MSN alweer aan het aftakelen qua populariteitquote:
MSN.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
toen was MSN alweer aan het aftakelen qua populariteit
ICQ en IRC waren zoveel fijnerquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MSN.
Kijken hoe het met mensen ging dmv die username die 1km lang kon zijn. Je uitgaansagenda, je mood, alles kon je erin kwijt.
Achter de computer zitten om te kijken wie er was of wie de eeuwige away status had. Wat een tijd.![]()
En nu. Nu ben je er 24/7.![]()
Een aanval coördineren met je alliantie op IRC en dat er dan ineens een spion van de vijand in de room bleek te zittenquote:
Net een nieuwe gekocht. Kan m'n begeleidster mooi aan de gang. Verder blijf ik me storen aan de nieuwe mannelijke nieuwslezer bij de NPO. Het begint Tom Egberts vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:32 schreef Eightyone het volgende:
Het installeren van een nieuwe telefoon lijkt bij elk exemplaar meer gezeur te zijn qua verificaties, vinkjes die je wel/niet aan kunt klikken, 1001 dingen die je aangesmeerd worden, enzovoort.
Alsof je met een kapmes door een oerwoud heen moet.
Maar goed, het moet. M'n vier jaar oude A32 krijgt geen beveiligingsupdates meer.
Tja, maar aan de andere kant is het ook wel goed dat steeds meer mensen beseffen dat er meer is dan werk alleen en dat de wereld niet draait om werken alleen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:44 schreef vosss het volgende:
Dat tegenwoordig klaarblijkelijk niemand meer gewoon excelleert in zijn/haar werk.
Het is allemaal maar hoebeleknoets, halfbakken werk en de zesjecultuur die welig tiert.
Ik stoor mij daar enorm aan.
ruilen voor tien meeuwen?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
100+ tweetende vogels in de straat altijd (mussen/parkieten/koolmees/etc)
houd jullie snavels eens!
Ik had tijdens Coronja een hele fanatieke Koolmees, echt mega irritant al om 2/3 uur s'nachts TURETUUT TURETUUT TURETUUT. Echt zit ook geen variatie in.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
Techno koolmeesquote:Op zondag 22 juni 2025 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had tijdens Coronja een hele fanatieke Koolmees, echt mega irritant al om 2/3 uur s'nachts TURETUUT TURETUUT TURETUUT. Echt zit ook geen variatie in.
En bij herhaling van sport is het juist meestal dat er minder informatie in beeld staat, tenminste dat is bij Cricket zo, ik kreeg die tip van iemand nadat ik zei dat ik het soms verwarrend vond of het herhaling of life was.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
Dat er bij de uitzending op NPO2 Extra van Pinkpop steeds "live" in beeld staat terwijl het niet live is. Ja toen ze optraden live.:{
Ik moet veel toeren uithalen om sport, F1 bv, later terug te kijken zonder spoiler. Ik leg tegenwoordig een handdoekje op de bovenkant van het beeldscherm, en probeer de onderkant niet te zien. Ik klik random op een video.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En bij herhaling van sport is het juist meestal dat er minder informatie in beeld staat, tenminste dat is bij Cricket zo, ik kreeg die tip van iemand nadat ik zei dat ik het soms verwarrend vond of het herhaling of life was.
Voetbalzone is echt keiharde aids geworden. Domme clickbait titels, overal ads. Ik kwam er vroeger altijd en nu echt nooit meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
Dit soort Clickbaits. Die totaal de lading niet dekken................
https://www.voetbalzone.n(...)/blte9f8e28e11f809e2
Klopt. Was echt de beste site. Ik kom er nog af en toe maar zal niet lang meer duren.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef Feola het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt keiharde aids geworden. Domme clickbait titels, overal ads. Ik kwam er vroeger altijd en nu echt nooit meer.
Groetjes vanuit een niet zo nette wijk, waar iedereen en zijn moeder vuurwerk naar hartelust afsteekt, zo vaak dat 99% van de wijk door de geluiden van een aanslag met een Kalashnikov heen sliepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:01 schreef Beldewouten het volgende:
Met je tokkiekachel, met een pijp die nog geen meter boven je uitbouw uitsteekt, in een nieuwbouwwijk je buren uitroken. De halve woonwijk mee laten genieten van je f*cking hobbyhaan
. Om middernacht in juni vuurwerk af gaan steken omdat je jarig bent
Godverdomme man... en dan is dit nog een relatief nette wijk ook.
Same. Wij keken ook voor een andere auto, hoeft niet giga te zijn maar wél een fatsoenlijke kofferbak.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:59 schreef Zorro het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een andere auto. Ook stationcar neem ik in mijn overweging mee want praktisch.
Want waarom nemen mensen een station? Niet omdat ze zo mooi zijn, kom op zeg. Nee, voor de ruimte.
Waarom zet je dan 100.000 foto's van de auto op de site ZONDER DE LAADRUIMTE TE LATEN ZIEN?
Ik snap die verkopers echt niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Groetjes vanuit een niet zo nette wijk, waar iedereen en zijn moeder vuurwerk naar hartelust afsteekt, zo vaak dat 99% van de wijk door de geluiden van een aanslag met een Kalashnikov heen sliep
Ik heb nog wel standaard een tabje open staan, maar het is er idd huilen met de pet opquote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef Feola het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt keiharde aids geworden. Domme clickbait titels, overal ads. Ik kwam er vroeger altijd en nu echt nooit meer.
https://pubmed-ncbi-nlm-nih-gov.translate.goog/28198207/quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sowieso dat er ongevraagd overal zoetstoffen in zitten. Ja, suiker is slecht maar die zoetstoffen zijn behalve tering-goor ook niet al te best voor je darmflora. Recepten voor van alles worden stiekem veranderd dat er geen of minder suiker meer in zit maar wel die zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel de wouten!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:01 schreef Beldewouten het volgende:
Met je tokkiekachel, met een pijp die nog geen meter boven je uitbouw uitsteekt, in een nieuwbouwwijk je buren uitroken. De halve woonwijk mee laten genieten van je f*cking hobbyhaan
. Om middernacht in juni vuurwerk af gaan steken omdat je jarig bent
Godverdomme man... en dan is dit nog een relatief nette wijk ook.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:44 schreef vosss het volgende:
Dat tegenwoordig klaarblijkelijk niemand meer gewoon excelleert in zijn/haar werk.
Het is allemaal maar hoebeleknoets, halfbakken werk en de zesjecultuur die welig tiert.
Ik stoor mij daar enorm aan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die iOS emoji's op het forum gebruiken. Wees niet zo lui en gebruik gewoon de FOK! emoji's. Want het ziet er niet uit.
FOK! smileys, beste smileys.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die iOS emoji's op het forum gebruiken. Wees niet zo lui en gebruik gewoon de FOK! emoji's. Want het ziet er niet uit.
Maar dequote:
Dit is een cynische smiley. Daar hou ik niet van. Is vaak denigrerend.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar deis toch ook nergens mee te vergelijken.
Kan ook prima bij het opsommen van eigen gemaakte fouten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een cynische smiley. Daar hou ik niet van. Is vaak denigrerend.
Daarom heb ik hem nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ook prima bij het opsommen van eigen gemaakte fouten.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Evangelion het volgende:
Elke reclame voor deze serie.
Die tryhard edgy voice over
WE WERE HAPPY
WE WANTED FOR NOTHING
Bekijk deze YouTube-video
de illusie hebben dat niks wordt doorgezet naar Metaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:25 schreef YoopY het volgende:
Dat tegenwoordig ineens AI geīntegreerd is in Whatsapp. Hoe weet ik dat deze "handige" tool niet gewoon lekker alles meeleest en doorzet naar Meta?
Je kunt het niet eens deactiveren. Weg met die troep!![]()
![]()
Dat heb ik allang niet meer. Wellicht het nu zichtbare aspect wat echt stoort.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de illusie hebben dat niks wordt doorgezet naar Meta
Mee eens, maar áls je dan aan het werk bent, ben er dan ook en doe je werk dan goed. Je hoeft geen overuren te maken of in de kont van de baas te kruipen. Maar ik ken nog maar weinig collega's die echt goed werk afleveren. Allemaal halfbakken brouwsels waarvan de functie en prioriteit vaak überhaupt niet duidelijk is. En als je even doorvraagt op de inhoud valt het als los zand uit elkaar. En dan zeiken dat ze kritiek krijgen en de werkdruk te hoog is. En natuurlijk bij elke snotneus ziekmelden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar aan de andere kant is het ook wel goed dat steeds meer mensen beseffen dat er meer is dan werk alleen en dat de wereld niet draait om werken alleen.
Wees blij niet tussen een kolonie scholeksters te wonen.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
Jazeker.Lekker rustig toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch weinig mensen kan spreken als je dat vermijd.
Ik slaap op zolder, zoals een echte Fokkerquote:Op maandag 30 juni 2025 06:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wakker worden door de vogels.En dan weer het raam dicht moeten doen.
Ik denk dat ik een nest kraaien of eksters naast de schoorsteen heb. Hoor ik altijd als ik op de hometrainer op de zolder zit.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik slaap op zolder, zoals een echte Fokker
En wordt vaak wakker door het getrippel van een duif, vlakbij mijn raampje
Ik ben dan altijd bang dat dat beest dan naar binnen valt/vliegt.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een nest kraaien of eksters naast de schoorsteen heb. Hoor ik altijd als ik op de hometrainer op de zolder zit.
Weet nooit of ik er blij mee moet zijn.
Mijn zolder is maar 25 graden ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou overigens ook niet blij zijn als ik op de zolder op een hometrainer moet 😱
In de kelder ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou overigens ook niet blij zijn als ik op de zolder op een hometrainer moet 😱
quote:Op maandag 30 juni 2025 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn zolder is maar 25 graden ofzo.Kort broekje en gaan.
Zo is er mij thuis weleens een vogel uit de open haard komen vliegen. Ik denk dat het een merel was, maar het kan ook zijn dat hij gewoon zwart was van de roet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat dat beest dan naar binnen valt/vliegt.
En zie zo'n beest dan maar weer door zo'n klein kut klapraampje te krijgen.
Helemaal nergens eigenlijkquote:
Zwarte Roetveeg Vogel 😱quote:Op maandag 30 juni 2025 13:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Zo is er mij thuis weleens een vogel uit de open haard komen vliegen. Ik denk dat het een merel was, maar het kan ook zijn dat hij gewoon zwart was van de roet.
Nee geen telefoon emoji's, die zien er op een pc vreselijk uit.quote:
Ze krijgen wel hetzelfde betaald toch mag ik hopen?>quote:Op maandag 30 juni 2025 14:34 schreef Karina het volgende:
Waar ik me (een beetje) aan erger is:
'Het EK voetbal komt eraan' 'De CL komt eraan' 'De finale van de CL komt eraan' etc.
Lees je verder, gaat het om de vrouwen...
Ik hoop het niet! Meestal is het niet om aan te zienquote:Op maandag 30 juni 2025 14:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze krijgen wel hetzelfde betaald toch mag ik hopen?>
Waarvan de knipperlichten het op wonderbaarlijke wijze opeens wel blijken te doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
Aso's die hun auto op invalideparkeerplaatsen zetten, omdat die lekker dichtbij zijn.
Vrijwel altijd jonge mannen en vrouwen in dikke BMW's, Mercedessen en Audi's.
Die allemaal als een kievit lopen als ze uitstappen.
Conclusie: ben je invalide, koop een dikke auto en je kunt op wonderbaarlijke wijze opeens weer lopen
Sowieso mensen die berichtjes volproppen met emojis, vooral die "huilen van het lachen" en "janken" emojis zijn om te kotsen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |