abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217764934
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.
Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

Hier verder.
pi_217765474
Als ik weer eens mijn wachtwoord moet veranderen van IT op werk zijn alle apps weer van slag omdat de helft niet goed synchroniseert. Zo krijg ik mijn mail op mijn telefoon nu weer eens niet werkend omdat dat ding de authenticator niet opent.

En ik ben echt geen totale digibeet.

Stervende hoerenmicrosoft/apple/IT.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 12:44:14 #3
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217766810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 10:24 schreef Evangelion het volgende:
Als ik weer eens mijn wachtwoord moet veranderen van IT op werk zijn alle apps weer van slag omdat de helft niet goed synchroniseert. Zo krijg ik mijn mail op mijn telefoon nu weer eens niet werkend omdat dat ding de authenticator niet opent.

En ik ben echt geen totale digibeet.

Stervende hoerenmicrosoft/apple/IT.
Sowieso alle technologie na 2010 :')

"Oh je wil een bestand zoeken op je computer? Nee dat snap ik niet maar ik kan wel ff Edge openen om de naam op Bing te gaan zoeken voor je is dat ook goed?"
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  Spellchecker dinsdag 27 mei 2025 @ 13:08:10 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217767136
(Nieuwe) users die raad vragen in topics en niet reageren.
pi_217767191
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:08 schreef maily het volgende:
(Nieuwe) users die raad vragen in topics en niet reageren.
Misschien hebben juist de users die raad vragen wel zoveel ellende aan hun hoofd dat ze daarna niet meer met een forum bezig zijn. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:46:30 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217778277
Copyright-gezeik op YouTube, als je er iets op wil zetten.

Prima als het in Rusland of Wit-Rusland niet bekeken kan worden; dat is sowieso bij bijna elke video zo. Sommigen zijn echter zo flauw dat het wereldwijd geblokkeerd wordt.

Er staan wat verzamelingen van nummers op m'n account. Kan ik er weer eentje uit gaan knippen, en het bestand opnieuw maken en uploaden.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 15:00:28 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217778831
Corporate geneuzel. Tis allemaal dikke vette bullshit...

Ze roepen allemaal hetzelfde: "We willen een open werksfeer en dat iedereen zich vrij voelt om zich te uiten/ feedback te geven, en een vlakke hiërarchie. :')
Maar puntje bij paaltje doen de hogere lagen keer op keer waar de fuck ze zin in hebben en als iemand vanuit de werkvloer commentaar heeft dan wordt daar precies niks mee gedaan. Sterker nog, het zal je eerder alleen maar onder een vergrootglas zetten en je een soort paria maken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 mei 2025 @ 15:04:01 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_217778861
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Sowieso alle technologie na 2010 :')

"Oh je wil een bestand zoeken op je computer? Nee dat snap ik niet maar ik kan wel ff Edge openen om de naam op Bing te gaan zoeken voor je is dat ook goed?"
Naar google maps gaan, maar terechtkomen op een pagina waar google maps uitgelegd staat en je pas na nog één of twee keer klikken eindelijk die shit kunt gaan gebruiken :')

Microsoft die me elke keer opnieuw in laat loggen op hotmail en me vraagt of ik ingelogd wil blijven :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_217780009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
Corporate geneuzel. Tis allemaal dikke vette bullshit...

Ze roepen allemaal hetzelfde: "We willen een open werksfeer en dat iedereen zich vrij voelt om zich te uiten/ feedback te geven, en een vlakke hiërarchie. :')
Maar puntje bij paaltje doen de hogere lagen keer op keer waar de fuck ze zin in hebben en als iemand vanuit de werkvloer commentaar heeft dan wordt daar precies niks mee gedaan. Sterker nog, het zal je eerder alleen maar onder een vergrootglas zetten en je een soort paria maken.
Ik kan daar ook echt heel slecht tegen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 28 mei 2025 @ 17:24:08 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_217780059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Naar google maps gaan, maar terechtkomen op een pagina waar google maps uitgelegd staat en je pas na nog één of twee keer klikken eindelijk die shit kunt gaan gebruiken :')

Microsoft die me elke keer opnieuw in laat loggen op hotmail en me vraagt of ik ingelogd wil blijven :')
Microsoft is echt extreme aids inderdaad. Ik ben standaard ingelogd op mijn mobiel maar op mijn laptop kan ik niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet. Die ik niet kan inzien in mijn instellingen kennelijk. En als ik mijn wachtwoord wil resetten gaat dat alleen via een herstelcode die ik kennelijk bij het aanmelden 20 jaar geleden had moeten bewaren :') wutt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:23:42 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217780526
Over dit soort dingen gesproken - om (met de desktop/laptop) op Google Maps of Google Shopping terecht te komen, moet je tegenwoordig specifiek de url invoeren.

Als je met Google's zoekmachine hieraan gerelateerde dingen zoekt, gebeurt er niet veel meer. Het schijnt privacy-redenen te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')