Jazeker.Lekker rustig toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch weinig mensen kan spreken als je dat vermijd.
Ik slaap op zolder, zoals een echte Fokkerquote:Op maandag 30 juni 2025 06:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wakker worden door de vogels.En dan weer het raam dicht moeten doen.
Ik denk dat ik een nest kraaien of eksters naast de schoorsteen heb. Hoor ik altijd als ik op de hometrainer op de zolder zit.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik slaap op zolder, zoals een echte Fokker
En wordt vaak wakker door het getrippel van een duif, vlakbij mijn raampje
Ik ben dan altijd bang dat dat beest dan naar binnen valt/vliegt.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een nest kraaien of eksters naast de schoorsteen heb. Hoor ik altijd als ik op de hometrainer op de zolder zit.
Weet nooit of ik er blij mee moet zijn.
Mijn zolder is maar 25 graden ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou overigens ook niet blij zijn als ik op de zolder op een hometrainer moet 😱
In de kelder ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou overigens ook niet blij zijn als ik op de zolder op een hometrainer moet 😱
quote:Op maandag 30 juni 2025 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn zolder is maar 25 graden ofzo.Kort broekje en gaan.
Zo is er mij thuis weleens een vogel uit de open haard komen vliegen. Ik denk dat het een merel was, maar het kan ook zijn dat hij gewoon zwart was van de roet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat dat beest dan naar binnen valt/vliegt.
En zie zo'n beest dan maar weer door zo'n klein kut klapraampje te krijgen.
Helemaal nergens eigenlijkquote:
Zwarte Roetveeg Vogel 😱quote:Op maandag 30 juni 2025 13:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Zo is er mij thuis weleens een vogel uit de open haard komen vliegen. Ik denk dat het een merel was, maar het kan ook zijn dat hij gewoon zwart was van de roet.
Nee geen telefoon emoji's, die zien er op een pc vreselijk uit.quote:
Ze krijgen wel hetzelfde betaald toch mag ik hopen?>quote:Op maandag 30 juni 2025 14:34 schreef Karina het volgende:
Waar ik me (een beetje) aan erger is:
'Het EK voetbal komt eraan' 'De CL komt eraan' 'De finale van de CL komt eraan' etc.
Lees je verder, gaat het om de vrouwen...
Ik hoop het niet! Meestal is het niet om aan te zienquote:Op maandag 30 juni 2025 14:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze krijgen wel hetzelfde betaald toch mag ik hopen?>
Waarvan de knipperlichten het op wonderbaarlijke wijze opeens wel blijken te doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
Aso's die hun auto op invalideparkeerplaatsen zetten, omdat die lekker dichtbij zijn.
Vrijwel altijd jonge mannen en vrouwen in dikke BMW's, Mercedessen en Audi's.
Die allemaal als een kievit lopen als ze uitstappen.
Conclusie: ben je invalide, koop een dikke auto en je kunt op wonderbaarlijke wijze opeens weer lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |