Een aanval coördineren met je alliantie op IRC en dat er dan ineens een spion van de vijand in de room bleek te zittenquote:
Net een nieuwe gekocht. Kan m'n begeleidster mooi aan de gang. Verder blijf ik me storen aan de nieuwe mannelijke nieuwslezer bij de NPO. Het begint Tom Egberts vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:32 schreef Eightyone het volgende:
Het installeren van een nieuwe telefoon lijkt bij elk exemplaar meer gezeur te zijn qua verificaties, vinkjes die je wel/niet aan kunt klikken, 1001 dingen die je aangesmeerd worden, enzovoort.
Alsof je met een kapmes door een oerwoud heen moet.
Maar goed, het moet. M'n vier jaar oude A32 krijgt geen beveiligingsupdates meer.
Tja, maar aan de andere kant is het ook wel goed dat steeds meer mensen beseffen dat er meer is dan werk alleen en dat de wereld niet draait om werken alleen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:44 schreef vosss het volgende:
Dat tegenwoordig klaarblijkelijk niemand meer gewoon excelleert in zijn/haar werk.
Het is allemaal maar hoebeleknoets, halfbakken werk en de zesjecultuur die welig tiert.
Ik stoor mij daar enorm aan.
ruilen voor tien meeuwen?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
100+ tweetende vogels in de straat altijd (mussen/parkieten/koolmees/etc)
houd jullie snavels eens!
Ik had tijdens Coronja een hele fanatieke Koolmees, echt mega irritant al om 2/3 uur s'nachts TURETUUT TURETUUT TURETUUT. Echt zit ook geen variatie in.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
100+ tweetende vogels in de straat altijd (mussen/parkieten/koolmees/etc)
houd jullie snavels eens!
Techno koolmeesquote:Op zondag 22 juni 2025 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had tijdens Coronja een hele fanatieke Koolmees, echt mega irritant al om 2/3 uur s'nachts TURETUUT TURETUUT TURETUUT. Echt zit ook geen variatie in.
En bij herhaling van sport is het juist meestal dat er minder informatie in beeld staat, tenminste dat is bij Cricket zo, ik kreeg die tip van iemand nadat ik zei dat ik het soms verwarrend vond of het herhaling of life was.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
Dat er bij de uitzending op NPO2 Extra van Pinkpop steeds "live" in beeld staat terwijl het niet live is. Ja toen ze optraden live.:{
Ik moet veel toeren uithalen om sport, F1 bv, later terug te kijken zonder spoiler. Ik leg tegenwoordig een handdoekje op de bovenkant van het beeldscherm, en probeer de onderkant niet te zien. Ik klik random op een video.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En bij herhaling van sport is het juist meestal dat er minder informatie in beeld staat, tenminste dat is bij Cricket zo, ik kreeg die tip van iemand nadat ik zei dat ik het soms verwarrend vond of het herhaling of life was.
Voetbalzone is echt keiharde aids geworden. Domme clickbait titels, overal ads. Ik kwam er vroeger altijd en nu echt nooit meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
Dit soort Clickbaits. Die totaal de lading niet dekken................
https://www.voetbalzone.n(...)/blte9f8e28e11f809e2
Klopt. Was echt de beste site. Ik kom er nog af en toe maar zal niet lang meer duren.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef Feola het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt keiharde aids geworden. Domme clickbait titels, overal ads. Ik kwam er vroeger altijd en nu echt nooit meer.
Groetjes vanuit een niet zo nette wijk, waar iedereen en zijn moeder vuurwerk naar hartelust afsteekt, zo vaak dat 99% van de wijk door de geluiden van een aanslag met een Kalashnikov heen sliepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:01 schreef Beldewouten het volgende:
Met je tokkiekachel, met een pijp die nog geen meter boven je uitbouw uitsteekt, in een nieuwbouwwijk je buren uitroken. De halve woonwijk mee laten genieten van je f*cking hobbyhaan
. Om middernacht in juni vuurwerk af gaan steken omdat je jarig bent
Godverdomme man... en dan is dit nog een relatief nette wijk ook.
Same. Wij keken ook voor een andere auto, hoeft niet giga te zijn maar wél een fatsoenlijke kofferbak.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:59 schreef Zorro het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een andere auto. Ook stationcar neem ik in mijn overweging mee want praktisch.
Want waarom nemen mensen een station? Niet omdat ze zo mooi zijn, kom op zeg. Nee, voor de ruimte.
Waarom zet je dan 100.000 foto's van de auto op de site ZONDER DE LAADRUIMTE TE LATEN ZIEN?
Ik snap die verkopers echt niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Groetjes vanuit een niet zo nette wijk, waar iedereen en zijn moeder vuurwerk naar hartelust afsteekt, zo vaak dat 99% van de wijk door de geluiden van een aanslag met een Kalashnikov heen sliep
Ik heb nog wel standaard een tabje open staan, maar het is er idd huilen met de pet opquote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef Feola het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt keiharde aids geworden. Domme clickbait titels, overal ads. Ik kwam er vroeger altijd en nu echt nooit meer.
https://pubmed-ncbi-nlm-nih-gov.translate.goog/28198207/quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sowieso dat er ongevraagd overal zoetstoffen in zitten. Ja, suiker is slecht maar die zoetstoffen zijn behalve tering-goor ook niet al te best voor je darmflora. Recepten voor van alles worden stiekem veranderd dat er geen of minder suiker meer in zit maar wel die zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |