SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Klinkt fantastisch. Maar ik heb al een optocht gekeken vandaag.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond kijken naar auto's die 800 kilometer lang linksaf slaan. Zin in!
Verstandig dit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef H_T het volgende:
@:Meke voor we te vroeg deel 2500 vieren... klopt het dat dit inderdaad deel 2499 is? In het verleden moesten we nog wel eens een deeltje inhalen
Hier ligt de gemiddelde snelheid rond de 350 km/uquote:Op zondag 25 mei 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch. Maar ik heb al een optocht gekeken vandaag.
Dit is gewoon allora-uitlokking!quote:
Krieltjes, boontjes en slavinken.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot op deze druilige/zonnige zondag? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Ik heb een peperoni pizza
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot op deze druilige/zonnige zondag? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Ik heb een peperoni pizza
Ah welke? Daytona?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond kijken naar auto's die 800 kilometer lang linksaf slaan. Zin in!
Dat is bijna net zo hard als de topics 250 tot 1000 van deze SC.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier ligt de gemiddelde snelheid rond de 350 km/uzolang er geen gele vlag is
Daar rijden ze dit jaar rechtsom.quote:
Indy 500quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Indy 500Voorlopig ligt de gemiddelde snelheid nog op 0, want vanwege de regen rijden ze niet en hebben we nu al een half uur vertraging
NASCAR heeft me nog niet kunnen pakken
Ja, schijnt een dingetje te zijn als je 100 meter per seconde aflegtquote:
Gewoon bregenbandjes eronder en gaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, schijnt een dingetje te zijn als je 100 meter per seconde aflegt
Kunnen ze dan niet gewoon wat zachter rijden?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, schijnt een dingetje te zijn als je 100 meter per seconde aflegt
Precies, snelheid aanpassen aan de omstandigheden.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon wat zachter rijden?
Nee, da's slecht voor de bougiesquote:Op zondag 25 mei 2025 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh ja, daar mogen we niks over zeggen!quote:Op zondag 25 mei 2025 14:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar dat laten we aan de recherches over.
Ze hebben je suggestie opgevolgd en rijden nu wat langzamer omdat het motregentquote:Op zondag 25 mei 2025 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het ook even aangezet nu.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben je suggestie opgevolgd en rijden nu wat langzamer omdat het motregent
Is dat een goed ding?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Frontaal Dropbock smaakt daadwerkelijk een beetje naar drop
Ach, anders duurt het maanden voor ik eraan toe komquote:Op zondag 25 mei 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat een goed ding?En ik begrijp dat het weer niet super is, maar om nu een herfstbok in mei te drinken, is ook weer zo wat...
Hmm, misschien moet ik em van de herfst ook maar eens proberen dan, ook al ben ik geen fan van de brouwerij.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, anders duurt het maanden voor ik eraan toe komIk had hem gekocht voor een moment dat er wat bijzonders op tv is, en daarvoor vond ik vandaag wel tellen
Qua smaak: lijkt het je wat om een afdronk te hebben van kokindjes? Dat is je antwoord
Je moet niks hequote:Op zondag 25 mei 2025 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik em van de herfst ook maar eens proberen dan, ook al ben ik geen fan van de brouwerij.
Ahja, daar zijn commentatoren wel goed in.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik hoor aan de commentatoren dat het heel spannend is maar zelf zie ik het niet echt.
Dat moet ik ze wel nageven ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ahja, daar zijn commentatoren wel goed in.
We zitten nu in de periode van de laatste pitstops. Die kunnen mis gaan, maar nu een gele vlag kan de volgorde weer helemaal overhoop gooien. Malukas gaat nu virtueel aan de leiding, maar in de basis is Palou daarachter wel beter. Maar ja, die moet er wel voorbij zonder te crashenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik hoor aan de commentatoren dat het heel spannend is maar zelf zie ik het niet echt.
Bij een voetbalwedstrijd waarin weinig gebeurt, maar één goal de zaken enorm kan veranderen is dat voor niet-betrokkenen waarschijnlijk ook wel zo.quote:
Ik zou even zijn tuin checkenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm.. ja nee ik geloof dit niet. Kan iemand dit even checken?
Tuin is leeg nuquote:
Ohquote:
Eerst misschien even desinfecteren.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
OhIs die nu wel klaar voor anderen om in te tuinen?
Oh echtquote:Op zondag 25 mei 2025 22:27 schreef H_T het volgende:
@:Strani gefeliciteerd met de Spaanse overwinning in de Indy 500
quote:
Eerste Spaanse winnaar ooitquote:
Oh nou dan verwacht ik eigenlijk wel een pushmelding hierquote:Op zondag 25 mei 2025 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerste Spaanse winnaar ooitEn daardoor staat een Zweed nu te snikken
Nu wel?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou dan verwacht ik eigenlijk wel een pushmelding hierMaar tot zover nog niks.
Nou jaquote:
Wel toeterende auto’s overal neem ik aan?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou dan verwacht ik eigenlijk wel een pushmelding hierMaar tot zover nog niks.
Ja dat wel maar dat zijn gewoon de Turken natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel toeterende auto’s overal neem ik aan?
Alanyaspor is veilig en kan niet meer degraderen (93,6% van de meelezers haakt hier af). Dan krijg je dat.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat zijn gewoon de Turken natuurlijk.
Precies, en natuurlijk ook enkele clubs uit de derde divisie die hun eigen feestjes te vieren hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alanyaspor is veilig en kan niet meer degraderen (93,6% van de meelezers haakt hier af). Dan krijg je dat.
Hm, goed puntquote:Op zondag 25 mei 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja half Spanje is actief in de MotoGP dus dan is hier geen tijd voor.
Ja dat wordt langzaam aan ook wel een beetje te gek hoor. Spanje domineert de MotoGP niet alleen in kwaliteit maar ook in kwantiteit.quote:
Die andere helft domineert de wereldranglijst bij padel, dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja half Spanje is actief in de MotoGP dus dan is hier geen tijd voor.
Troel! Fijn om een berichtje van je te zien! Hoe is het nu? Nog veel pijn?quote:
Zit nog zwaar onder de morfine en dan blijft ook nog zeker zo tot de operatie.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Troel! Fijn om een berichtje van je te zien! Hoe is het nu? Nog veel pijn?
Oefquote:Op maandag 26 mei 2025 07:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Zit nog zwaar onder de morfine en dan blijft ook nog zeker zo tot de operatie.
Mijn gezicht is zoals Anouk op de hoes van bitter or worse
Sterktequote:Op maandag 26 mei 2025 07:33 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb sinds dit weekend last van chronische ziekte.
Die kommaquote:
Gelukkig is het alweer woensdag.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:27 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Sterkte aan een ieder die het kan gebruiken
Radio 2 staat hier op. Al trek ik Ruud de Wild vanaf 16 uur wel matig.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
De maandag rondvraag: welke muziek/radio hebben jullie aan staan onder het werk?
Ik word een beetje moe van de radio waar steeds dezelfde nummers voorbij komen. Om maar te zwijgen over de DJ's die zichzelf veel te leuk vinden en luisteraars die 5 minuten naar de studio bellen om niks.
Oei, goede visual wel maar pijnlijk ook.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Soapbox ken ik niet, ik zal er eens naar luisterenquote:Op maandag 26 mei 2025 10:51 schreef egeltje1985 het volgende:
@:BillDauterive : soapbox, enola Gay en Bilk waren onze favorieten. Soft Play kwam niet echt op gang, of waren naar mijn smaak te veel aan het kletsen tussendoor. En Keg was wel erg pretentieus, volgens mij best goed maar zat in een hele andere (springende) vibe op dat moment.
Vervelend, sterktequote:Op maandag 26 mei 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb sinds dit weekend last van chronische ziekte.
Dank jequote:
Radio 10 meestal. Soms ook Joe.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
De maandag rondvraag: welke muziek/radio hebben jullie aan staan onder het werk?
Ik word een beetje moe van de radio waar steeds dezelfde nummers voorbij komen. Om maar te zwijgen over de DJ's die zichzelf veel te leuk vinden en luisteraars die 5 minuten naar de studio bellen om niks.
Op kantoor niks, in de auto of thuis vaak Kink. Thuis ook geregeld Spotifyquote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Thuis radio2 en radio veronica. Ik luister regelmatig spotify en af en toe luister ik naar een cd.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Q-Music. Ik ben onderdeel van het probleem.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Q-music is alleen leuk voor de foute uur lijstje en verder is het grote zie mij hip zijn shitzooi,quote:Op maandag 26 mei 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Q-Music. Ik ben onderdeel van het probleem.
Jij belt met een lulverhaal naar de studio?quote:Op maandag 26 mei 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Q-Music. Ik ben onderdeel van het probleem.
Ik heb de radio maar af en toe aan staan maar het is dan normaal wel Radio 2.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Dat dan weer nietquote:Op maandag 26 mei 2025 12:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij belt met een lulverhaal naar de studio?
Ik draai zelf altijd 100pnl in de auto dus ik geloof dat ik zelf onderdeel ben van het probleem 😅quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Hoe ging het met de schutting, alles gelukt?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:25 schreef koekje_ het volgende:
Goedemiddag iedereen! Hier een heel druk weekend achter de rug. Auto vanochtend bij de garage afgeleverd voor apk. Wordt wel tijd voor een nieuwe want dat koekblik van mij begint aardig weg te roesten. Kan nu gelukkig nog wel door de apk
Sterkte voor iedereen die het goed kan gebruiken vandaag!
Ja schutting is gelukt! Was een hele klus maar hij heel mooi (kan je foto's posten op dit forum?)quote:Op maandag 26 mei 2025 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe ging het met de schutting, alles gelukt?
Gelukkig dat je auto door de apk komt.
Ik heb mijn auto eindelijk weer eens door de wasstraat gehaald. Nu zie ik pas weer wat een mooie diepe kleur hij eigenlijk heeft![]()
Je kan hier foto's plaatsen, maar je kan niet rechtstreeks naar het forum uploaden. Wat wel kan is bijvoorbeeld naar imgdumper.nl gaan en daar een foto uploaden. Als je dan het blok tekst dat begint met [img] kopieert en hier plakt is de foto te zienquote:Op maandag 26 mei 2025 13:36 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ja schutting is gelukt! Was een hele klus maar hij heel mooi (kan je foto's posten op dit forum?)
Ja heel blij dat die erdoorheen is. Maar ga nu langzamerhand wel kijken naar iets anders. Wel jammer hoor, dit autootje is mijn allereerste sinds ik mijn rijbewijs heb, zou dr bijna sentimenteel van worden haha.
Dat van die wasstraat heeeel herkenbaar. Die van mij is laatst ook van mat rood naar glanzend rood gegaan hahaha
Draaien ze daar tenminste nog een beetje degelijke muziek of moet ik vooral bang zijn voor Engelbewaarder en Frans Bauer?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:28 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ik draai zelf altijd 100pnl in de auto dus ik geloof dat ik zelf onderdeel ben van het probleem 😅
Zegt de man die naar het Radio 2 van Suzan en Freek en Bløf luistert.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Draaien ze daar tenminste nog een beetje degelijke muziek of moet ik vooral bang zijn voor Engelbewaarder en Frans Bauer?
Die worden soms wel gedraaid maar niet heel veel. Komt qua stijl van alles voorbij, niet alleen Nederlandstaligquote:Op maandag 26 mei 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Draaien ze daar tenminste nog een beetje degelijke muziek of moet ik vooral bang zijn voor Engelbewaarder en Frans Bauer?
Het gaat mis bij de quote. Daardoor gaat het fout.quote:
Ahh oké, dus zonder quote de afbeelding en dan gaat het goed. Thanks!quote:Op maandag 26 mei 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat mis bij de quote. Daardoor gaat het fout.
In de quote stond ook nog de tag van img, waardoor fok het niet meer snapte.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:24 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ahh oké, dus zonder quote de afbeelding en dan gaat het goed. Thanks!
Maar dat komt omdat die niet kan hebben dat het avond is aan de overkant op een blauwe dag.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zegt de man die naar het Radio 2 van Suzan en Freek en Bløf luistert.
Nee wel een keer eerder gezien, maar was tegelijk met Bilk. We wilden eerst nog geen en weer, maar vermaakten ons toen te veel dat we dat hebben laten zitten.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Soapbox ken ik niet, ik zal er eens naar luisterenHad je Heavy Lungs nog gezien? Daar hoorde ik goede dingen over.
Owja, ik kan me voorstellen dat Keg op dat moment even iets minder klonk, haha.
En het gaat blijkbaar heel erg regenen die dag.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij gaan komende donderdag ons dakterras opknappen. Dooie meuk eruit, levende planten erin. Nadeel is wel dat zo'n dakterras op t dak zit. Dus we moeten allemaal zakken potgrond naar boven sjouwen.
Jaa we hebben wel een doek/tarp die we dan kunnen ophangen. Dus hopelijk valt dat dan mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het gaat blijkbaar heel erg regenen die dag.
Met quote erbij kan wel, maar dan is het goed opletten dat je het na [/quote] zetquote:Op maandag 26 mei 2025 14:24 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ahh oké, dus zonder quote de afbeelding en dan gaat het goed. Thanks!
Kinderen in Afrika zouden al blij zijn met een dak! Of een terras! Laat staan beiden!quote:Op maandag 26 mei 2025 15:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij gaan komende donderdag ons dakterras opknappen. Dooie meuk eruit, levende planten erin. Nadeel is wel dat zo'n dakterras op t dak zit. Dus we moeten allemaal zakken potgrond naar boven sjouwen.
En met levende plantenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden al blij zijn met een dak! Of een terras! Laat staan beiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook gewoon het dak naar beneden halen, dat is vaak een stuk makkelijker.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel jammer van de zolderquote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het dak naar beneden halen, dat is vaak een stuk makkelijker.
Dat kan een mooie kelder worden, zou ik toch al liever hebben.quote:
Oeja, goed idee. Maar daar is windkracht 5 niet genoeg voor denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het dak naar beneden halen, dat is vaak een stuk makkelijker.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:30 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Laatste werkdag van de week(handig zo’n Hemelvaart als je woensdag en vrijdag van jezelf vrij bent
)
Voor mij ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:30 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Laatste werkdag van de week(handig zo’n Hemelvaart als je woensdag en vrijdag van jezelf vrij bent
)
Morfine is fijn! Goede nacht gehad. En verder morgen naar de poli voor behandelplan.quote:
Die hoor ik nooit maar het kan zijn dat mijn hersenen het gewoon automatisch filteren hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zegt de man die naar het Radio 2 van Suzan en Freek en Bløf luistert.
Kan je meteen meer Noren kwijt en daar wordt de wereld alleen maar beter vanquote:Op maandag 26 mei 2025 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan een mooie kelder worden, zou ik toch al liever hebben.
Nog nooit gehad, maar ik hoor er alleen maar goede verhalen overquote:
Wel een leuk idee voor de volgende meet: De ESF Morfine-meetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ik hoor er alleen maar goede verhalen over![]()
Raak der maar niet te veel aan gewend, haha.
Morfine is leuk al je helemaal out wil worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een leuk idee voor de volgende meet: De ESF Morfine-meet
I'm coming out met morfine?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morfine is leuk al je helemaal out wil worden.
Dat wil ik ook zeker niet. Maar zelfs door deze dosis is de pijn nog voelbaar. Schijnt vaker voor te komen bij hielbreuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt heftig... Vanmiddag het behandelplan toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zeker niet. Maar zelfs door deze dosis is de pijn nog voelbaar. Schijnt vaker voor te komen bij hielbreuk.
Net 'even' gedoucht (5 minuten onder de douche, uur bezig met voor en nawerk). Nu een bakje blanke vla en ik krijg zo een roereitje.
Woensdagmiddag. Maar kan best zijn dat ik dat verkeerd fezegd heb. Sommige dingen vertel ik ook drie keer. Straks komen als het goed is de rolstoel en de toiletstoel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt heftig... Vanmiddag het behandelplan toch?
Ik zie dat ze gisteren in elk geval in de middag nog langskwamen. In een buitengewoon radiohetraamuitsmijtwaardig deel van het programma.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoor ik nooit maar het kan zijn dat mijn hersenen het gewoon automatisch filteren hoor
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie dat ze gisteren in elk geval in de middag nog langskwamen. In een buitengewoon radiohetraamuitsmijtwaardig deel van het programma.
[ afbeelding ]
Heb ik waarschijnlijk wel voorbij horen komen dan, maar niet bewust.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie dat ze gisteren in elk geval in de middag nog langskwamen. In een buitengewoon radiohetraamuitsmijtwaardig deel van het programma.
[ afbeelding ]
Beter dan 3FM moet toch niet moeilijk zijn. Met analoog zou je eventueel nog naar ruis kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:18 schreef NailQueen het volgende:
MI AMORE ESPRESSO MACCHIATO ESPRESSO MACCHIATO PER FAVORE
Tommy Cash net op 3FM![]()
(Ja 3FM heeft luisteraars. Maar ben nog steeds op zoek naar een betere radio)
Tijdens kantooruren zijn ze best oké. Ze hebben een bredere rotatie dan Q of Radio 2. Maar in de ochtend en middag zitten DJ's die meer lullen dan muziek draaien.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Beter dan 3FM moet toch niet moeilijk zijn. Met analoog zou je eventueel nog naar ruis kunnen luisteren.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:08 schreef NailQueen het volgende:
De vlam van Arjen Lubach bij RTL dooft ook langzaam uit hè?
Ik kijk het nog wel, maar vind het een stuk minder leukquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:08 schreef NailQueen het volgende:
In het begin nam ik het op zodat ik de reclameblokken kan doorspoelen. Nu kijk ik op youtube of hij interessante onderwerpen heeft. En dat is de laatste tijd niet echtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel, maar vind het een stuk minder leuk
Nou ja, ik was al afgehaakt toen hij van de zondag naar doordeweeks ging.quote:
Ja zoiets werkt eigenlijk nooit. En ik denk niet dat ze in NL zoveel schrijvers en budget hebben als bij de Amerikaanse Late Night shows.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, ik was al afgehaald toen hij van de zondag naar doordeweeks ging.
Bij de NPO deed hij ook vier dagen in de week. Dat is niet recent veranderdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zoiets werkt eigenlijk nooit. En ik denk niet dat ze in NL zoveel schrijvers en budget hebben als bij de Amerikaanse Late Night shows.
Ik heb het al een maand ofzo niet gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:08 schreef NailQueen het volgende:
Om die Amerikaanse shows kan ik doorgaans ook niet glimlachen, ondanks dat er dan 164 mensen aan meeschrijven ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zoiets werkt eigenlijk nooit. En ik denk niet dat ze in NL zoveel schrijvers en budget hebben als bij de Amerikaanse Late Night shows.
Amerikaanse humor is totaal anders dan de Nederlandse.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om die Amerikaanse shows kan ik doorgaans ook niet glimlachen, ondanks dat er dan 164 mensen aan meeschrijven ofzo.
Van Suzan dus.quote:
Nee wat heftig joh. 32, verwachten ook een kindje...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Suzan dus.
Dat had ook niet gehoeven, wat een ellendig nieuws
Zo, wat een bizarre situatie is datquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
Freek van Suzan heeft uitgezaaide longkanker
En ze is zwanger![]()
![]()
Oh wat erg![]()
![]()
![]()
Ja vreselijk. Dit gun je niemandquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
En ze is zwanger![]()
![]()
Oh wat erg![]()
![]()
![]()
Jezus.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
En ze is zwanger![]()
![]()
Oh wat erg![]()
![]()
![]()
Ja het is erg confronterend ook. Niks is zeker, en we mogen niks voor lief hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, het raakt me wel een beetje. Potver. 32 jaar, dat is toch niet normaal om uitgezaaide longkanker te hebben? Freek lijkt me ook niet het type wat rookt, maar als doet hij dat wel, dan is het alsnog niet te geloven.
Ik vind hun muziek vreselijk, maar een stuk of twee liedjes dan wel weer te doen. Bah. Hadden ze maar meer tijd gehad om nog veel meer kutmuziek te schrijven.
Lees in het andere topic dat hij behoorlijk fit en sportief is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, het raakt me wel een beetje. Potver. 32 jaar, dat is toch niet normaal om uitgezaaide longkanker te hebben? Freek lijkt me ook niet het type wat rookt, maar als doet hij dat wel, dan is het alsnog niet te geloven.
Ik vind hun muziek vreselijk, maar een stuk of twee liedjes dan wel weer te doen. Bah. Hadden ze maar meer tijd gehad om nog veel meer kutmuziek te schrijven.
Ook als je een pakje per dag rookt, is de kans dat je op je 32e uitbehandeld bent minimaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
Zelfde geldt voor Emma Heesters. Het raakt mij ook een beetje omdat ze gewoon net zo oud als mij zijn. Veel te jong. Op deze leeftijd zit je in de bloei van je leven.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
Gadver wat naarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
En ze is zwanger![]()
![]()
Oh wat erg![]()
![]()
![]()
Ik gok dat ze dan op zoek gaan naar een nieuwe. Acda & de Munnik ofzo. Emma Heesters moet ook maar net gezond genoeg zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:35 schreef sportfreak het volgende:
Zal The Voice nu ook uitgesteld worden? Of zouden ze nog snel op zoek gaan naar een nieuwe coach?
Die heeft toch wel mooi Liverpool kampioen gemaakt hequote:Op woensdag 28 mei 2025 08:39 schreef Fred_B het volgende:
Allereerst denk ik, goedemorgen allemaal.
Clubicoon Johnny Heitinga is terug jongens!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wacht nog op uitslag van de accountant, maar denk dat ik dezelfde als @Luctor.et.Emergo hiervoor heb benaderdquote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef H_T het volgende:
@:Meke voor we te vroeg deel 2500 vieren... klopt het dat dit inderdaad deel 2499 is? In het verleden moesten we nog wel eens een deeltje inhalen
Hier ook alquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
De hemel barst los hier... Wat een heftige bui
Dankjewel Telegraaf! Arne Slot zal dit "brein achter de titel van Liverpool" enorm gaan missen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:39 schreef Fred_B het volgende:
Allereerst denk ik, goedemorgen allemaal.
Clubicoon Johnny Heitinga is terug jongens!
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je?quote:
Heb je bonen gegeten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier winderig, maar wel zonnig en blauwe lucht.
Welke strategie ga je gebruiken om ze erin te krijgen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:24 schreef Arizona het volgende:
Wij krijgen straks het minst leuke moment van op vakantie gaan: de katten naar hun hotel brengen![]()
Ik weet, luxeprobleem, maar ik vind het altijd wel moeilijk. Ze hebben zo’n hekel aan hun reismand en ik weet gewoon dat ze het thuis leuker vinden.
Ik denk toch niet dat het dezelfde is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wacht nog op uitslag van de accountant, maar denk dat ik dezelfde als @:luctor.et.emergo hiervoor heb benaderd
Jezus wat kut zeg. Is die klootzak al opgepakt?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Troel het volgende:
Ter info. Heb een update gedaan in dat andere topic. Ik ga nu weer in een hoekje zitten huilen.
Poe wat een ellende. Sterkte zegquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Troel het volgende:
Ter info. Heb een update gedaan in dat andere topic. Ik ga nu weer in een hoekje zitten huilen.
Dat klinkt als een mogelijke aanrader!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:03 schreef H_T het volgende:
Ha, Mythos Ragnarok komt weer naar Nederland! Die show heb ik vorig jaar gezien en vond ik helemaal fantastischHet gaat over Noorse mythologie en de cast bestaat volledig uit professionele worstelaars
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 17:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jezus wat kut zeg. Is die klootzak al opgepakt?
Kan die goed darten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:32 schreef NailQueen het volgende:
Dateapp leed. Ik kom net een gast tegen die zich voordoet als 29. Op de foto is het een oude kale meneer die overduidelijk meer 49 is dan 29. Ik heb maar even een melding gemaakt
Ik heb een geweldige bos haar op m'n hoofdquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen idee maar zijn beschrijving was wel in het Spaans.
Oei dat moeten we morgen dan maar zien te voorkomen!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom jullie nog even vertellen het vandaag onverwachts een Ed Sheeran Vrije Dag was!
Wat fijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom jullie nog even vertellen het vandaag onverwachts een Ed Sheeran Vrije Dag was!
En Labrador staat je prachtigquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige bos haar op m'n hoofd
Jij hebt er voor gezorgd dat hij net in de Jumbo gedraaid werd hé? Dat was jij hé? Alsof de drukte al niet genoeg wasquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat moeten we morgen dan maar zien te voorkomen!!
Nee. We hebben met de hele SC gedoneerd om het liedje daar te laten draaien. Graag gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt er voor gezorgd dat hij net in de Jumbo gedraaid werd hé? Dat was jij hé? Alsof de drukte al niet genoeg was
Als mensen samenwerken kunnen er hele mooie dingen ontstaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. We hebben met de hele SC gedoneerd om het liedje daar te laten draaien. Graag gedaan
Zeker. Ed Sheeran draaien voor iemand draaien die dat zo graag wil doet ons hart veel goedquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Als mensen samenwerken kunnen er hele mooie dingen ontstaan
Precies en ik zal me er voor blijven inzetten dat we NQ zo vaak mogelijk naar Ed kunnen laten luisteren of haar er in elk geval aan kunnen herinnerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ed Sheeran draaien voor iemand draaien die dat zo graag wil doet ons hart veel goed
Pinkt een traantje weg bij het lezen van zoveel goedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies en ik zal me er voor blijven inzetten dat we NQ zo vaak mogelijk naar Ed kunnen laten luisteren of haar er in elk geval aan kunnen herinneren
Bedankt. Maar het had niet gehoevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. We hebben met de hele SC gedoneerd om het liedje daar te laten draaien. Graag gedaan
Mooie dingen doen voor mensen hoeft nooit, maar het is natuurlijk wel heel erg fijn als het tóch gebeurtquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bedankt. Maar het had niet gehoeven
Lou, Luuk of Siem?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ondertussen is De Jong behoorlijk goed begonnen tegen Zverev op Roland Garros.
Daarom doen we het ook zo graag voor je hequote:Op donderdag 29 mei 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bedankt. Maar het had niet gehoeven
Hun jongere neefje Jesper deze keer!quote:
Ach, dat doen de meestenquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Hun jongere neefje Jesper deze keer!
Heeft uiteindelijk wel veloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Project dakterras is bijna klaar! Allemaal mooie plantjes alleen 1 bak moet nog geleverd worden.Ziet er gezellig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
Heb je meneer Sjors al gedreigd met twee weken geen seks als hij niet snel actie onderneemt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben iemand (spontaan) op bezoek en ik wil dat hij weggaat. Hij en meneer Sjors hebben het nu alleen maar over het werk
Saai. Kan je gewoon aanstalten gaan maken voor bed?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben iemand (spontaan) op bezoek en ik wil dat hij weggaat. Hij en meneer Sjors hebben het nu alleen maar over het werk
Heb je een leuk bevallingsverhaal om te delen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
Zo laat nog ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
Ook dat inderdaad. En op een gewone donderdag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
Tevens: Welke zichzelf respecterende Nederlander komt spontaan op bezoek en blijft tot dit uur!?
Ik heb een vermoeden dat de dader hier zit. Maar ik denk dat het hij het verkeerd begrepen heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat de dader hier zit. Maar ik denk dat het hij het verkeerd begrepen heeft.
[..]
Nee joh, ik wilde juist heel graag naar huisquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat de dader hier zit. Maar ik denk dat het hij het verkeerd begrepen heeft.
[..]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:18 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Moeten jullie aan het werk vandaag of zijn jullie een extra dagje vrij?
Mijn kind (die normaal tot 7/7:30 slaapt) om 6:00. En man werd wakker met oogmigraine terwijl hij vandaag zou rijden.. heel fijn allemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vrij vandaag, maar ik werd wel om kwart over zes wakker. Vond ik op zich niet echt nodig.
Beetje jammer😅. Heb dat zelf in het weekend ook heel vaak, kan ik een keer uitslapen, nee hoor, gewoon om 6.15 wakkerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vrij vandaag, maar ik werd wel om kwart over zes wakker. Vond ik op zich niet echt nodig.
Als je het niet nodig vindt, waarom doe je het gaan danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja Hemelvaart.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Was het gisteren bij jullie ook een feedtdag?
Iets met ritme , dit dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet nodig vindt, waarom doe je het gaan dan
Ja, heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:32 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Beetje jammer😅. Heb dat zelf in het weekend ook heel vaak, kan ik een keer uitslapen, nee hoor, gewoon om 6.15 wakker
Hemelvaart is 40 dagen na Pasen, Pinksteren weer 10 dagen na Hemelvaart. En aangezien Pasen voor de westerse wereld op 1 dag is vastgelegd, zijn die 3 feestdagen dus overal in het westen gelijk.quote:
Dus wanneer kan je je film afkijken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:43 schreef GeorgeM het volgende:
Dank voor jullie tips en steun gisteravond ivm het spontane bezoek![]()
![]()
Uiteindelijk ging hij om 00:00 uur weg.
Oh ik haat spontaan bezoek, ik krijg dan kortsluitingen ik was net een film aan het kijken
![]()
Vanavond hebben we ook alweer een verjaardag. Zucht
Ik krijg de laatste tijd ook veel uitnodigingen voor verjaardagen en ik sla ze bijna allemaal afquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:43 schreef GeorgeM het volgende:
Dank voor jullie tips en steun gisteravond ivm het spontane bezoek![]()
![]()
Uiteindelijk ging hij om 00:00 uur weg.
Oh ik haat spontaan bezoek, ik krijg dan kortsluitingen ik was net een film aan het kijken
![]()
Vanavond hebben we ook alweer een verjaardag. Zucht
Ik heb met een schuin oog gekeken en ondertussen luid gapendquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus wanneer kan je je film afkijken?
Als ik alleen was, zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook veel uitnodigingen voor verjaardagen en ik sla ze bijna allemaal af![]()
Vooral die waar ze het in een parkje of zo willen vieren en dat iedereen dan zelf eten en drinken mee moet nemen om te delen. Veel te veel gedoe
Jammer dat die hints niet werden opgepikt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb met een schuin oog gekeken en ondertussen luid gapend![]()
Preciesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik alleen was, zou ik dat ook doen.
Zo’n schurfthekel aan feestjes waar je zelf eten of drinken mee moet nemen. Geef dan geen feestje![]()
Ja hèquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat die hints niet werden opgepikt.
Ja alles heeft z'n voor- en nadelen maar ik vind dat meenemen van dingen gewoon teveel gedoe. En al helemaal als het ook nog eens vegan moet, of volgens allemaal andere eisen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Een verjaardag in een park waarin iedereen wat meeneemt vind ik leuker dan met zn allen naar een restaurant gaan, waar je zelf je eten moet betalen. In een park kan je makkelijker met iedereen praten. In een restaurant gaat het vaak niet verder dan de mensen die naast/tegenover je zitten.
Oh echt? Vieren ze verjaardagen niet thuis?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesIk ga liefst alleen als een verjaardag gewoon in een (niet duur) restaurant wordt gevierd en iedereen voor zichzelf betaalt.
Ja of bij iemand thuis natuurlijk maar dat is hier echt heel zeldzaam.
Snap ik allemaal. Sowieso lijken jij en je man niet helemaal op één lijn te zitten hè qua sociaal doen. Valt daar geen compromis in te bereiken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh echt? Vieren ze verjaardagen niet thuis?
Ik heb eigenlijk sowieso een hekel aan feestjes en verjaardagen![]()
Ik ben daarna altijd knetter kapot van het luisteren, praten en al het gekakel en de drukte, het wordt altijd laat omdat meneer Sjors niet mee naar huis wil, daarna wil de hond nog quality time en moet ik afschminken en tandenpoetsen. Dan slaap ik ook nog lang niet, omdat m’n hoofd vol zit.
Het lukt meestal ook niet om met de jarigen te praten.
Ik ga liever met één of twee stellen/mensen uit eten en dan op tijd weer thuis of lunchen oid.
Ik vind eigenlijk dat diegene die een feest organiseert ‘hoort’ te betalen. Of is dat dan Nederlands of ouderwets?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Een verjaardag in een park waarin iedereen wat meeneemt vind ik leuker dan met zn allen naar een restaurant gaan, waar je zelf je eten moet betalen. In een park kan je makkelijker met iedereen praten. In een restaurant gaat het vaak niet verder dan de mensen die naast/tegenover je zitten.
Owja, als alles vegan moet, dan begrijp ik wel dat dat een dingetje is. Kan de helft dan niet iets vegans meenemen en de andere helft een vrije keuze?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles heeft z'n voor- en nadelen maar ik vind dat meenemen van dingen gewoon teveel gedoe. En al helemaal als het ook nog eens vegan moet, of volgens allemaal andere eisen.
Mja het hangt ook echt van de vriendengroep af denk ik. Bij ons zijn we wat dat betreft vrij pragmatisch. Maar we gaan sowieso al vaker uit eten als groep, dus als het toevallig een verjaardag is maakt dat verder niet zo veel uit. Maar laatst hadden we de verjaardag van een Bulgaarse vriendin en die wilde wel voor de hele groep betalen om dat dat in haar cultuur geluk brengt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat diegene die een feest organiseert ‘hoort’ te betalen. Of is dat dan Nederlands of ouderwets?
Dat zou wel beter zijn jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, als alles vegan moet, dan begrijp ik wel dat dat een dingetje is. Kan de helft dan niet iets vegans meenemen en de andere helft een vrije keuze?
Nee, klopt. Hij vind dat allemaal reuze gezellig en ik háát het. Maar zoals gisteren had hij het geen probleem gevonden als ik gewoon naar bed was gegaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik allemaal. Sowieso lijken jij en je man niet helemaal op één lijn te zitten hè qua sociaal doen. Valt daar geen compromis in te bereiken?
En nee, de Spaanse cultuur is behoorlijk gericht op publieke plekken. Dus je treft elkaar veel vaker in een barretje of een restaurant dan bij iemand thuis. Ik heb zelf ook echt nooit visite.
En jouw probleem werd genegeerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hè![]()
En al zijn problemen passeerden de revue
Ahh maar waarom deed je dat dan eigenlijk niet, naar bed gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hij vind dat allemaal reuze gezellig en ik háát het. Maar zoals gisteren had hij het geen probleem gevonden als ik gewoon naar bed was gegaan.
Niet thuis is eigenlijk ook beter, want je gaat toch opruimen en schoonmaken. En je ‘moet’ hapjes maken. Nou ja, je bent er gewoon druk mee.
Ja, dat had ik moeten doen. Maar ik ben dan weer bang dat ze daar iets van vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh maar waarom deed je dat dan eigenlijk niet, naar bed gaan?Dat is wel win-win voor iedereen dan denk ik?
En ja precies. En je hebt ook minder dat je bezig bent met hoe lang je moet blijven en dat soort dingen.
Nou ja ten eerste: Wat dan nog? Erger dan wat jij vindt van jullie spontane gast zal het niet zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik moeten doen. Maar ik ben dan weer bang dat ze daar iets van vinden
Lijkt wel alsof ik mezelf hier leesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh echt? Vieren ze verjaardagen niet thuis?
Ik heb eigenlijk sowieso een hekel aan feestjes en verjaardagen![]()
Ik ben daarna altijd knetter kapot van het luisteren, praten en al het gekakel en de drukte, het wordt altijd laat omdat meneer Sjors niet mee naar huis wil, daarna wil de hond nog quality time en moet ik afschminken en tandenpoetsen. Dan slaap ik ook nog lang niet, omdat m’n hoofd vol zit.
Het lukt meestal ook niet om met de jarigen te praten.
Ik ga liever met één of twee stellen/mensen uit eten en dan op tijd weer thuis of lunchen oid.
Oh wat verschrikkelijk! Dan wil je echt met gierende banden weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:36 schreef Guanabana het volgende:
Oja en dan denk je dat het na het eten klaar is, gingen/moesten we ALLE 17 nog mee naar huis! Je merkte dat niemand er meer echt zin in had, toen de eerste opstond ging iedereen naar huis
Het ‘probleem’ is natuurlijk wel dat het er meestal niet van komt dat iedereen het op vergelijkbare wijze (of überhaupt) viert.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat diegene die een feest organiseert ‘hoort’ te betalen. Of is dat dan Nederlands of ouderwets?
Het voorkomt in elk geval dat je de hele avond naast Tante Sjaan zit. Maar inderdaad, in een restaurant is dat wel gedoequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik mezelf hier lees
Nou ja, zonder de hond dan.![]()
Paar weken terug gingen we uit eten voor trouwdag van mijn schoonouders, we waren met 17 man(Moet je maar willen betalen ook....). En na het voorgerecht was het plan om allemaal gezellig te wisselen van plek zodat je ook nog eens iemand anders kon spreken
Kreeg ik echt social anxiety van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |