Vind het wel wat ver gaan die propaganda dump en getrol.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder dit, want jij doet niet anders mbt de oorlog in Israël.
[..]
Een ander perspectief hebben is natuurlijk niet sarren of zuigen. Mensen die pro-Rusland zijn (nogmaals: ik vind het ook bizar maar goed) moeten gewoon hun menig daar kunnen verkondigen.
'Persoonlijk geneuzel'quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kijk op de werkelijkheid is sowieso maar matig realistisch
Topic gewoon dicht laten... Er zijn ondertussen zat serieuzere users die bewust niet meer posten in dat topic juist vanwege al dat gezeik wat @sp3c en @Straatcommando. hier uit lopen te leggen.quote:
Toevoeging: denk ook fa's die beleid uitzetten waardoor goedwillende mods niet kunnen handelen zoals ze willenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Topic gewoon dicht laten... Er zijn ondertussen zat serieuzere users die bewust niet meer posten in dat topic juist vanwege al dat gezeik wat @:Sp3c en @:straatcommando. hier uit lopen te leggen.
Wat zou er dan moeten worden veranderd volgens jou?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is het makkelijkste natuurlijk, de wereld verandert laten we niets doen en we zien het wel.
Spijker - > kop, ik denk dat Straat en zijn commando's geen enkel probleem hebben met het Oekraïne-topic op zich. Maar het kinderachtige welles/nietes, elkaar uitmaken voor trol-Zelenskybeffer-Poetinpijper etc is hetgeen wat het modereren als water naar de zee dragen maakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Topic gewoon dicht laten... Er zijn ondertussen zat serieuzere users die bewust niet meer posten in dat topic juist vanwege al dat gezeik wat @:Sp3c en @:straatcommando. hier uit lopen te leggen.
TS is waarschijnlijk ook gewoon de zoveelste kloon van (de gebande) herdershonddje, freedomm29 en PvdMK.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Studenten Engeland massaal pro Andrew Tate. Leerkrachten roepe om hulp
Hoewel vermakelijk, is dit niet echt nieuws toch? Laat die ts zijn mysoginie maar in een ander forum gaan spuwen.
Verplaatst naar VER met een sollicitatie naar ONZ.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
VER / Studenten Engeland massaal pro Andrew Tate. Leerkrachten roepe om hulp
Hoewel vermakelijk, is dit niet echt nieuws toch? Laat die ts zijn mysoginie maar in een ander forum gaan spuwen.
Ja maar het klopt niet, alles ligt niet altijd aan de usersquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar het is breder dan deze discussie natuurlijk, niet op jouw conto.
Dat klopt wel. Ik heb ze ook paar keer over me heen gehad. Toen ik bijvoorbeeld vond dat Oekraïne niet burgers in Moskou moest aanvallen. Omdat: ja maar zij doen het ook nog nooit een goede reden geweest is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja maar het klopt niet, alles ligt niet altijd aan de users
Kan je zo 10 voorbeelden opnoemen waar crew fout zat en dat gewoon is toegegeven en/of beleid erop is aangepasy
In dit geval gaat dat anderen omwille van hun mening verrot schelden en wegpesten mag simpelweg, mocht nooit en gaat dit nooit mogen
In de Oekraine reeks is dit schering en inslag, niet een paar users maar die hele groep gaat los zodra er iemand iets zegt wat niet 100 procent in het voordeel van oekraine is
Niet enkel tegen de bekende usual suspects gehad maar ik heb de kliek ook over me heen gehad, @:achja ook ener is gewoon niet tegen op te modden en dat ligt echt niet aan het beleid op fok!
Het zijn niet steeds dezelfde users, nagenoeg iedereen doet het, dat is nu juist het probleemquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik heb ze ook paar keer over me heen gehad. Toen ik bijvoorbeeld vond dat Oekraïne niet burgers in Moskou moest aanvallen. Omdat: ja maar zij doen het ook nog nooit een goede reden geweest is.
Maar als het steeds de zelfde users zijn. Dat zou je toch zeggen dat daar makkelijk wat aan te doen is.
Je verspilt je tijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
ja wat zeg ik nou de hele tijd, probleem is niet de user met de andere mening maar die al die figuren die er gelijk ruzie mee beginnen te maken, iedere dag, de hele dag door
leest iemand mijn posts ook of zit ik mijn tijd te verspillen?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
ja wat zeg ik nou de hele tijd, probleem is niet de user met de andere mening maar die al die figuren die er gelijk ruzie mee beginnen te maken, iedere dag, de hele dag door
jij leest ze sowieso want je zit al 20+ jaar tevergeefs mijn spelling en grammatica te corrigerenquote:
Dat wil nietzeggen dat ik de boodschap lees. Ik help je alleen ze juist onder woorden te brengen voor mensenndie dat wel doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij leest ze sowieso want je zit al 20+ jaar tevergeefs mijn spelling en grammatica te corrigeren
nog zo 1quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo gauw mensen met de vlaggen van andere landen gaan wapperen in hun PI of andere uitingen dan is de helft van de hersencellen al verdwenen.
Ik snap het probleem wel, het is een cirkel jerk geworden ala Feyenoord - Ajax en het is ook niet te modden meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog zo 1
niemand lijkt het probleem te snappen maar iedereen blijft aantonen dat het bestaat
DAAR ZIJN ER TEVEEL VANquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het probleem wel, het is een cirkel jerk geworden ala Feyenoord - Ajax en het is ook niet te modden meer.
Mijn vorige opmerking was even een steekje onder water, omdat het kan.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verplaatst naar VER met een sollicitatie naar ONZ.
Zijn nieuwste topic. Twee keer raden waar het over gaat:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk ook gewoon de zoveelste kloon van (de gebande) herdershonddje, freedomm29 en PvdMK.
En volgens mij hoort zijn vrouwenhaat helemaal geen ruimte te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dit is ironie toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, in het topic over de oorlog in Israël wordt er ook van alles beweerd dat niet feitelijk is (zonder bronnen trouwens). Dat is soms ook vermoeiend, maar onderdeel van de discussie. Ik heb sommige dingen al tientallen keer weerlegd met bronnen, maar je gaat simpelweg niet iedereen overtuigen van je eigen standpunt, zelfs niet met feiten.
Jippie welquote:
Omdat dat ook wel heel makkelijk van je is. Dus in die zin verspil je ieders tijd wel een beetje.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
dan heb je 'mist passend in de policy' niet goed begrepenquote:
ik ben degene die er werk aan heeft dus makkelijk is het sowieso nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat dat ook wel heel makkelijk van je is. Dus in die zin verspil je ieders tijd wel een beetje.
Ja goed antwoord ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben degene die er werk aan heeft dus makkelijk is het sowieso niet
wat wil je horen?quote:
niemand zegt dat het dichtgespijkerd is, ik zei dat niemand zei dat elke mening wenselijk en gelijkwaardig isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Ah ja de policy die ervoor zorgt dat een mod maandenlang in een topic ongefundeerd kan brallen dat Zuid Korea een pedoseksueel land is
Ja die policy is wel echt dichtgespijkerd inderdaad
Je houdt van een streng beleid?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat dat ook wel heel makkelijk van je is. Dus in die zin verspil je ieders tijd wel een beetje.
Het is heel makkelijk om te doen alsof de meute alleen maar boos is op iemand omdat ze het niet eens zouden zijn met hem/haar. Het gaat er meer om dat lui trollen en overduidelijk en moedwillig topics om zeep helpen met kakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat wil je horen?
het is heel makkelijk om iedereen te bannen waar de meute het niet mee eens is maar op fok! zijn we daar nu eenmaal geen fan van dus nee dit is niet de makkelijke optie
ga ergens anders klieren plsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houdt van een streng beleid?
Ingaan tegen de crew dus had je je ban al te pakken.
nee daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om te doen alsof de meute alleen maar boos is op iemand omdat ze het niet eens zouden zijn met hem/haar. Het gaat er meer om dat lui trollen en overduidelijk en moedwillig topics om zeep helpen met kak
Wij zetten geen beleid uit, we voeren het uit. Dat betekent niet dat we er geen inspraak in hebben, maar dit is echt iets voor de A's en dan in het bijzonder @Dannyquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toevoeging: denk ook fa's die beleid uitzetten waardoor goedwillende mods niet kunnen handelen zoals ze willen
Waarom niet sluiten? Het is zoveel vrouwenhaat en dan druk mezelf nog zacht uit. Waarom heeft TS een podium hier?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verplaatst naar VER met een sollicitatie naar ONZ.
Ik ben voor een heel los beleid, dus wat mij betreft kun je praktisch alles tegen iedereen zeggen zonder dat er gemod hoeft te worden. Maar dan moet je ook niet topics gaan sluiten als je met "een andere mening" reacties komt uitlokken en daadwerkelijk reacties krijgt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houdt van een streng beleid?
Ingaan tegen de crew dus had je je ban al te pakken.
Gewoon inhoudelijk weerleggen man en niet op de user spelen xoxoxoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Waarom niet sluiten? Het is zoveel vrouwenhaat en dan druk mezelf nog zacht uit. Waarom heeft TS een podium hier?
Thanks manquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gewoon inhoudelijk weerleggen man en niet op de user spelen xoxoxo
Welke manquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gewoon inhoudelijk weerleggen man en niet op de user spelen xoxoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |