Dit is ironie toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, in het topic over de oorlog in Israël wordt er ook van alles beweerd dat niet feitelijk is (zonder bronnen trouwens). Dat is soms ook vermoeiend, maar onderdeel van de discussie. Ik heb sommige dingen al tientallen keer weerlegd met bronnen, maar je gaat simpelweg niet iedereen overtuigen van je eigen standpunt, zelfs niet met feiten.
Jippie welquote:
Omdat dat ook wel heel makkelijk van je is. Dus in die zin verspil je ieders tijd wel een beetje.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
ja wat zeg ik nou de hele tijd, probleem is niet de user met de andere mening maar die al die figuren die er gelijk ruzie mee beginnen te maken, iedere dag, de hele dag door
leest iemand mijn posts ook of zit ik mijn tijd te verspillen?
dan heb je 'mist passend in de policy' niet goed begrepenquote:
ik ben degene die er werk aan heeft dus makkelijk is het sowieso nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat dat ook wel heel makkelijk van je is. Dus in die zin verspil je ieders tijd wel een beetje.
Ja goed antwoord ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben degene die er werk aan heeft dus makkelijk is het sowieso niet
wat wil je horen?quote:
niemand zegt dat het dichtgespijkerd is, ik zei dat niemand zei dat elke mening wenselijk en gelijkwaardig isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Ah ja de policy die ervoor zorgt dat een mod maandenlang in een topic ongefundeerd kan brallen dat Zuid Korea een pedoseksueel land is
Ja die policy is wel echt dichtgespijkerd inderdaad
Je houdt van een streng beleid?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat dat ook wel heel makkelijk van je is. Dus in die zin verspil je ieders tijd wel een beetje.
Het is heel makkelijk om te doen alsof de meute alleen maar boos is op iemand omdat ze het niet eens zouden zijn met hem/haar. Het gaat er meer om dat lui trollen en overduidelijk en moedwillig topics om zeep helpen met kakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat wil je horen?
het is heel makkelijk om iedereen te bannen waar de meute het niet mee eens is maar op fok! zijn we daar nu eenmaal geen fan van dus nee dit is niet de makkelijke optie
ga ergens anders klieren plsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houdt van een streng beleid?
Ingaan tegen de crew dus had je je ban al te pakken.
nee daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om te doen alsof de meute alleen maar boos is op iemand omdat ze het niet eens zouden zijn met hem/haar. Het gaat er meer om dat lui trollen en overduidelijk en moedwillig topics om zeep helpen met kak
Wij zetten geen beleid uit, we voeren het uit. Dat betekent niet dat we er geen inspraak in hebben, maar dit is echt iets voor de A's en dan in het bijzonder @Dannyquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toevoeging: denk ook fa's die beleid uitzetten waardoor goedwillende mods niet kunnen handelen zoals ze willen
Waarom niet sluiten? Het is zoveel vrouwenhaat en dan druk mezelf nog zacht uit. Waarom heeft TS een podium hier?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verplaatst naar VER met een sollicitatie naar ONZ.
Ik ben voor een heel los beleid, dus wat mij betreft kun je praktisch alles tegen iedereen zeggen zonder dat er gemod hoeft te worden. Maar dan moet je ook niet topics gaan sluiten als je met "een andere mening" reacties komt uitlokken en daadwerkelijk reacties krijgt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houdt van een streng beleid?
Ingaan tegen de crew dus had je je ban al te pakken.
Gewoon inhoudelijk weerleggen man en niet op de user spelen xoxoxoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Waarom niet sluiten? Het is zoveel vrouwenhaat en dan druk mezelf nog zacht uit. Waarom heeft TS een podium hier?
Thanks manquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gewoon inhoudelijk weerleggen man en niet op de user spelen xoxoxo
Welke manquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gewoon inhoudelijk weerleggen man en niet op de user spelen xoxoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |